Вибір реально дуже малий і нелегкий.
Бюджет - обмежений, 5-6к$
Основні вимоги: звичайний автомат (не робот), бензин, В-клас, 4 дверки, бажано хетч, кондюк і подушки безпеки.
Ну і не хотілось чогось древнього і геморного, а ще й би з мінімальним електропакетом.
Окреслили коло претендентів: Hyundai Getz, Chevrolet Aveo, Hyundai Accent, Kia Rio, Фольц Поло (але нижчий ціновий сегмент виходив).
Ще кілька екзотичних варіантів відкинули зразу)
Глянули одного Гетца у Львові - ну погремушка капєц
дружині не сподобався, ще й червоний (дуже не хотіла червону, хотіла білу
), та і автомат вібрував шото.
Я діставав питаннями всіх, кого міг - Андрія
T5-R, Лесика, Юру Ростоцького, Ваню
vanya і так далі
Дякую пацани за ваші поради і витримку!
І тут мені випадково попали в око Свіфти.
Розпитую пацанів, там яка ситуація:
- 1.3 з роботом - гівно
- 1.5 з роботом - гівно
- 1.5 на автоматі - атлічний.
на всю Львівську область знаходжу одного-єдиного Свіфта на класичному автоматі. 1.5 і білий
показую жоні - каже "їдем дивитись". а Свіфт ще й з Рудно, майже на районі.
домовились на суботу, приїхала чувіха.
отаким ми його побачили в оголошені, ну і в реалі:
першим ділом завів, послухав мотор, посмикав щуп, маслозаливну кришку, погазував гарно. ніби все гуд.
далі - автомат. проїхались, 1-2-3-задня-паркінг. все рівненько, ніяких толчків навіть мінімальних. хммм, цікаво.
далі кузов. а отут не все ідеально. моїм оком неспеціаліста було видно, що фарбовані деякі елементи при чому в різні часи. що з одного боку і не так зле: бо не була вйобана сильно і одномоментно
оцінив її на 4- та й поїхали додому.
ще кілька днів авторіа... ще гетци знаходжу. дружина каже "давай ще раз свіфта глянем"
ну ок, але тепер домовляюсь на РікАвто, щоб вздовж і впоперек її оглянути:
- кузовщики і малярка,
- комп діагностика,
- ходова.
Діагноз кузовщиків:
не була сильно вйобана, знизу все рівненько і ні складочки, нічого не варено, стакани ланжерони ціленькі, нічого не тягнулось роботом, ржавчини нема.
дах не мальований, в рідній фарбі. кришка багажника в рідній фарбі. "пройоми" в рідній фарбі.
от пороги і дверки місцями прибор показував більшу товщину, тобто малювались в різний час і не повністю.
По ходовій:
задні аморти, гальмівний циліндрик, задні сайленти передніх ричагів, гальмівні колодки, пильники передніх амортів.
Комп.діагностика ніяких помилок не показала, але там і внутрішній комп простенький, він не фіксує/зберігає багато інфи.
Думаю йду ва-банк. Кажу власниці давайте їдем на трасу, хочу її послухати. Вона каже ок.
Поїхали на Солонку. Я її і в хвіст і в гриву (машину, а не власницю), і кікдаун перевірив, і динаміку мотора, і повороти, і різке гальмування...
Карочєєє то така каралєва покруче фієсти
Не сподобалось, шо руль криво виставлений був.
Кажу їдем на 3д-геометрію до Кастера.
Приїхали, він лазером все приміряв, руль виставив. Каже "кузов рівний, всьо чьотко".
Ну і тут я торгуюсь, домовляємось, фоткаю техпаспорт.
Вже вдома залажу в базу страхових, МВС, купую довідку з історією, було зафіксовано 2 ДТП.
Не дивно- в історії 4 власниці