Отож, як я і казав, блок абс - всьо. Рідний був просто дуже архаїчний, не робочий, великий і важкий, і взагалі то не тру на спортивних машинах. то ж тепер замість нього отаке:
на отакому самопальному кріпленні
так як то абсолютно інородна деталь. Тут в версіях без абс теж бути РТУ, але трошки іншої конструкції. Цей шо я поставив - піжже, бо він з інтегри тайп-р з +/- аналогічним сетапом тормозів. І коштує та хрінь 1900 + грн, на мінуточку)))
Там вже заодно і замінив всі шланги, все прокачав, промив, почистив, змастив, короче тормоза - DONE!
Ще трошки фото з процесу по колупанню проводки для 4вс....
Задня рейка маю один дефект, який успішно був усунутий і всьо було відпідарашено, змажено, почищено, пофарбовано.
а тут видно детальки з токарки - втулочки в поліуретан з нержавійки, які я ще полірував шоб прям ващє всьо було як для польоту в комос)))
Там окрім спеціальних розвальних болтів, до яких окремо ще йшли розвальні шайби, треба було ще спеціальні гайки. абсолютно все там специфічне і канає тільки оригінал, за купу грошей) то є життя, то не вгадаєш)))
Одним словом то всьо було зібрано, і поки що все в сервісному режимі (рейка стопориться спеціальним болтом, який взагалі навіть ніхто не знає скільки коштує, і походу в оригіналі був один єдиний на всю планету, а потім з нього зняли креслення і всі по тому кресленню точать свої, як і я). По електриці по 4вс все підключено, бак поставив, магістралі паливні зашаманив, по задній частині по факту теж все готово, якшо не рахувати фаркоп (для веліків), і вихлоп.
Далі треба було шото робити з підкапоткою, бо виглядала вона вже довший час отакувот:
то є майже як клін-лук)))
Повирізовував на чпу з фторопласту прокладки всі на впуск, сам впуск розібрав, вимив, вичистив, легенько шліфанув дефекти заводського ливарства, зібрав вже на фторопласті.
І користуючись моментом поки впуск ще не прикрутив на машину, то треба було поставити масляну проставку на радіатор, + там ще колхозив всякі штуки з подачею масла на турбіну.
Собсно проставка:
Маслорадіатор:
Фоток того всього канєшно шо нема, але є відео, яке може до кінця року перебереться і змонтується в якості влогу))) но ето не точно))) Короче текстом: проставку доопрацював напильником, шланги замовив на гідрохаусі, подачу на турбіну зробив в місці де штатний датчик тиску масла (на лампочку), виготовивши туди суперспецадаптер під "банджо" фітінг, але такий щоб в банджо-бол в шляпу можна було ще вкрутити штатний датчик тиску масла. Типу і місце для подачі збс, бо масло там відразу після фільтра, чисте і холодне, і штатний датчик лишився. Там були нюанси, спроби і помилки, бо різьба в блоці конусна, і треба було чітко вирахувати висоту того болта-адаптера. але всьо порішалось. Ну а далі були танці з бубном і розташуванням і кріпленням того маслорадіатора:
як видно на останньому фото є ще один радіатор, то є радіатор ГУР. По заводу там внизу був теж такий, але довгий і вузький, зараз його вже ніяк там би не впихнув, тому замінив на отакий, який по розмірах ідеально чотінько підійшов, як я все і розраховував.
І в підсумку поставив всі радіатори, поодівав всі патрубки, де треба то докупив силіконові (на турбіну), всюди решта відмив оригінальні, напідарасив силіконом, і грубо кажучи система охолодження - DONE