09 січня 2014, 14:30
навіяно флудом в темі 330д
як на мене то без різниці, хоча акпп люблю.
великі машини типу е-38, W-140 та інші мають бути на мех, бо плавніша їзда, легше в місті....
09 січня 2014, 14:32
Особисто мені подобається їзда на автоматі. Хоча і на ручці не відчуваю дискомфорту. Все само робиться на "автоматі"
09 січня 2014, 14:34
не розбираюсь особливо в типах акпп, але не подобається реалізація в тойота яріс та в опелях з ізітроніком.
Плюси автомобіля на акпп очевидні:
* зручніше в місті
* двигун не "перекручується" що позитивно впливає на його ресурс
* комфортніша їзда, без ривків, перегазовок іт.п.
09 січня 2014, 14:51
великі седани: акпп
авто суто для міста: акпп
паркет: акпп
пох-шо-якшо-за-кермом-баба: акпп
джипи-говноміси: мех
буси, пирожки і прочее: мех
седани типу мерс 124, октава, вектра: мех
09 січня 2014, 15:00
ну тут не можна порівнювати такі речі, бо автомати є дуже різні. простий старий автомат виходить трошки гірше механіки. а нові на порядок кручє. хоча механіка то є класика.
імхо, автомат то дійсно зручно для міста, та й по трасі в мене проблем не виникало, завжди для обгонів юзав кік, і все норм. для простої поповозки саме то. також рахую шо автомат якраз мав би бути на великих машинах з потужними дизелями або великообємними бензиновими двигунами, так як це завжди + до комфорту. але мінус в тому шо не получиться проїхатись "с ветерком", і незавжди вдало автомат обирає потрібну передачу.
09 січня 2014, 15:01
cat-yellow, а чо 124 мех? я б казав шо він і з томатом прекрасно буде виглядати.
09 січня 2014, 15:03
AnGeL, хз... для мене ну ок, 124-ий в принципі, як і B5 - можна і АКПП
Але Октава, наприклад - мех!
09 січня 2014, 15:05
cat-yellow, ну ті менші відерка то да, однозначно мех, бо томат в разі чого не вижме всі соки з слабкого двигуна.
09 січня 2014, 15:48
і не іпе
незалежно від об"єму, будь то 1.2 чи 6.0 хочу механіку!
09 січня 2014, 17:29
konsperant, +1, я так само вважаю, хоч і розумію, шо це архаїзм, сучасні технології рулять. але, з іншого боку, "сучасно" це і підтримувати підарас1в, а я от не підтримую
"допускаю" автомати на великих седанах і представницьких машинах. по-перше, вони мали би менше по місту їздити (не для того вони), по-друге, дьоргання ручкою в преміум-сегменті таки не альо трохи...
для жінок - акпп, якшо вони самі того хочуть. бо маю знайому, яка категорично проти акпп, мала три машини (х-трейл, пиж 3008, фольц поло) і всі на ручці.
для машини, яка "робить все" (як в більшості з нас) я прихильник мкпп
09 січня 2014, 17:30
Голосувалку прикрутіть, так цікавіше буде. Але без інших варіантів, просто автомат чи механіка. Бо зараз буде 100500 варіантів автомату, а суть та сама - звільнити праву руку водія
09 січня 2014, 17:37
якщо вибрати - то я за мкпп
PS: на бусі, наприклад, взагалі не уявляю АКПП!
От на мультивані, який катає з літака (льотного поля) до кабміну - так, там можна АКПП, а так, як в мене - то мех only
09 січня 2014, 17:41
cat-yellow, ну от, тут я цілком +100500
09 січня 2014, 17:44
+1 за АКПП і не іпе
BOXER написав:cat-yellow написав:бо ти ніколи не мав змоги експлуатувати повсякденно...
блін, бо і не хочу
хотів би - купив би. так, часто воно в місті (особливо з моїми режимами їзди і пробками) зручніше, але... не чоловіча то справа
тему почищу після себе
та й автомат то як дизель - класна штука, поки цілком справна. а як тільки чуть-чуть шось під3аєбеться, суши весла...
є декілька правил для АКПП і все, ніяких проблем той тип кпп не приносить.
09 січня 2014, 17:47
до речі, Андрюха, ше є така штука, як Тіптронік
09 січня 2014, 17:50
cat-yellow написав:до речі, Андрюха, ше є така штука, як Тіптронік
доречі безглузда кпп, я особисто при їзді на такій коробці жодного разу ручним режимом не скористався і навіть не думав про це, аналогічно інші власники таких авто, мабуть 99% з них тіп-трон пробують лише під час покупки автомобіля
09 січня 2014, 17:55
T5-R, та чому....
бувають випадки, особливо в мене на 5HP-ZF24 (BMW) коли валиш на обгон, а воно при кікдауні крутить в червону зону...
так от активні обгони все-таки кращі були на тіптрроні, крутілка двіжкою була контрольована, що більш зручно
09 січня 2014, 18:52
цікаво-цікаво, які дами голосують "за"
одну оприділили))
09 січня 2014, 19:58
Перемацявши 100500 машинок дыйшов до висновку що теперышны акпп всы меГо,окрым варыатора
(imho) такщо всы автомобылы мають бути з акпп,окрым звичайно таких як subaru wrx sti, evo ы т.д... Але не псевдоспорт типу golf gti
T5-R, ти написав що " двигун не "перекручується" що позитивно впливає на його ресурс" все абсолютно не так, акпп переважно навпаки крутить двигун, тут у людей якысь стереотипи нарахунок цього, зашвидке переключення передач на вищу навпаки нагружаё двигун быльше ныж високы оберти ! (якщо крутити в межах розумного,до червоноы зони)
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.