Switch to full style
Відповісти

Встановлення турбіни на BMW E30

12 листопада 2013, 11:50

шо маємо по електроніці .управління- мотронік онлайн +маф емулятор/,бустконтроллер +шдк іновейт мтх-l. :)
Востаннє редагувалось andriy320e30 в 12 листопада 2013, 17:28, всього редагувалось 2 разів.

Re: і так установка турбіни на сток

12 листопада 2013, 11:57

турбіна і гейт від ауді ес4. дутися буде в сток 0.5 бара .повністю безпечно за рахунок виставлення запалення з запасом до детонації це все позволяє електроніка і датчики детонації
Приєднані файли
гейт.JPG
турбіна.JPG
Востаннє редагувалось andriy320e30 в 12 листопада 2013, 12:01, всього редагувалось 1 раз.

Re: і так установка турбіни на сток

12 листопада 2013, 12:01

ссилки для тих хто незнає шо за електроніка
http://motroniconline.ru/


http://www.turbo-garage.com.ua/item.php ... tor&part=0


http://www.turbo-garage.com.ua/item.php ... ate&part=2

Re: і так установка турбіни на сток

12 листопада 2013, 12:11

шо ми маєм получити на 0.5 бара
http://www.turbo-garage.com.ua/prjE46T.php
як бачим в Вовки получилося прибавка на+ 100% моменту і потужності .управління таке ж саме . але в мене 100% неполучиться бо в мене степінь менша на 0,5 ,випускний колектор і турбіна не така крута .але+50% планую на стоку .потім міняю поршні під степінь 8.7 і дую по дорослому до 1.3 бара на 95 або 1.5 на 98-100бенз :)
Востаннє редагувалось andriy320e30 в 12 листопада 2013, 17:30, всього редагувалось 1 раз.

Re: Встановлення турбіни на BMW E30

12 листопада 2013, 12:51

а то мої ніштяки по електроніці :)
Приєднані файли
мотронік2.JPG
мотронік1.JPG
мтх-л.JPG
мтх-л2.JPG
емулятор.jpg
Востаннє редагувалось andriy320e30 в 12 листопада 2013, 17:31, всього редагувалось 1 раз.

Re: Встановлення турбіни на BMW E30

12 листопада 2013, 13:03

andriy320e30, будеш сам збирати?
не критика а моя думка - 0.5 це якось так мало,варто заморочуватись за такий малий приріст потужності?

Re: Встановлення турбіни на BMW E30

12 листопада 2013, 13:19

Торн, то не так просто.якшо в високу степінь дути багато -мотор розвалиться від детонації.
я ж говорю потім поміняю поршні і буду дути -1.3-1.5 бара в притик
детонації
Востаннє редагувалось andriy320e30 в 12 листопада 2013, 17:32, всього редагувалось 2 разів.

Re: Встановлення турбіни на BMW E30

12 листопада 2013, 13:20

Торн написав:andriy320e30, будеш сам збирати?
не критика а моя думка - 0.5 це якось так мало,варто заморочуватись за такий малий приріст потужності?

в мене все крім поршней і щеплення буде розраховане до 300 коней і десь 400 моменту то в піку.ну і звісно поршні і щеплення треба буде міняти
Востаннє редагувалось andriy320e30 в 12 листопада 2013, 17:33, всього редагувалось 1 раз.

Re: Встановлення турбіни на BMW E30

12 листопада 2013, 13:23

збирати буду звісно сам . зборка то дитячі забавки порівняно з настройкою .але я вже за 2 роки розібрався з мотроніком онлайн і емулятором

Re: Встановлення турбіни на BMW E30

12 листопада 2013, 13:49

О! молодець! тільки мені здається шо то краще перенести як бортовик, а в цьому розділі розмістити загальний опис, доступною мовою, тобто "на хлопський розум", як таке зібрати практично на любу машину.
особисто я б написав по залізу, а по настройці Андрі розпише, він знає точно більше :)

Re: Встановлення турбіни на BMW E30

12 листопада 2013, 13:57

та хай буде тут і бортовик і загальний опис. всерівно нічого цікавого крім технічного тюнінгу я небуду ставив :)

Re: Встановлення турбіни на BMW E30

12 листопада 2013, 14:00

тут загальна карта настройки афр для всіх атмо моторів. вона підходить для турбомотора до початку наддуву- в атмо режимі.під наддувом треба плавно збагачувати максимально до 11 афр. мінімально до 12.5 і то після 11.5 потужність буде падати але мотор жити :)
Приєднані файли
afrtable.GIF
Востаннє редагувалось andriy320e30 в 13 листопада 2013, 22:58, всього редагувалось 4 разів.

Re: Встановлення турбіни на BMW E30

12 листопада 2013, 14:08

тут видно як залежить потужність і економічність від афр.на 12.6 ми маєм максимальну потужність а на 15.4 -максимальну економічність
Приєднані файли
graph_afr_ gb.jpg
Востаннє редагувалось andriy320e30 в 12 листопада 2013, 17:36, всього редагувалось 1 раз.

Re: Встановлення турбіни на BMW E30

12 листопада 2013, 14:09

а тут потужність від запалювання і афр
Приєднані файли
optimum_advance.png
optimum_advance.png (4.63 Кб) Переглянуто 14049 разів

Re: Встановлення турбіни на BMW E30

12 листопада 2013, 14:21

а тут видно як емулятор турбогаража записує майже всі параметри мотора з частотою 100раз за секунду.
то для прикладу
Приєднані файли
скнрин.jpg
Востаннє редагувалось andriy320e30 в 12 листопада 2013, 16:13, всього редагувалось 2 разів.

Re: Встановлення турбіни на BMW E30

12 листопада 2013, 14:25

а тут в мотроніку онлайн .в ньому основні карти запалювання і вприску .без нього запалення не настроється, але він небачить і не записує суміш афр, і робить тільки по розходометрі,тому необхідний маф емуляторЗображення
в самі графіки тут невникати .то для прикладу як воно пише

Re: Встановлення турбіни на BMW E30

12 листопада 2013, 16:17

90% кастом турбомоторів моторів розвалюються від неправильної - небезпечної настройки . то є - завеликий наддув для тої ступені стиску і желіза. завелика температура вихлопу .і основне- детонація

Re: Встановлення турбіни на BMW E30

12 листопада 2013, 16:53

ось вона детонація-червона лінія.якшо ми дунем в сток і не перенастроїм кути в сторону пізнього запалювання .в нас буде таке як в наступному повідомленні. якшо ми все зробим правильно то в нас буде синій графік .якшо додати невеликий наддув то синій графік чуть підніметься до гори на рівні зеленого. і тиск в камері згоряння буде такий самий як і без наддуву
Приєднані файли
350px-Детонация_1.jpg
350px-Детонация_1.jpg (18.3 Кб) Переглянуто 14030 разів
Востаннє редагувалось andriy320e30 в 12 листопада 2013, 17:38, всього редагувалось 3 разів.

Re: Встановлення турбіни на BMW E30

12 листопада 2013, 17:01

таке буде при детонації
Приєднані файли
детонація 2_7.jpg
detonacia-dvigatelya.jpg
detonacia-dvigatelya.jpg (7.25 Кб) Переглянуто 14028 разів

Re: Встановлення турбіни на BMW E30

12 листопада 2013, 17:44

тут ми бачим лог файл-(файл запису данних з датчиків мотора) як маф емулятор відслідковує детонацію. а саме основне він може боротися з нею збагаченням суміші ,зменшенням надуву,ну і вихід на лампочку .крім того заводський мотронік бмв 1.3.7. і вище теж бореться з детонацією шляхом зміни кутів запалювання в пізніше до 20градусів
Приєднані файли
кнок.gif
Відповісти