З чого все починалось: подумав я, що непогано було би мати вел і шастати по місту і не тільки. Потім подумав, що якщо і купувати, то зараз, а не в листопаді, коли нема як кататись... Подумав, порадився, покумєкав. Спасибі Vusiko i BOXER і почав вибирати. Вибирав, вибивлявся переважно нове.
І тут ввечері попадається мені на OLX оголошення в Кракові:
оголошення
Rower poza obiegiem od ok. czterech lat- przesiadka na enduro. Najwyższy model z oferty XC Krossa z 2008 roku. Generalnie to samo co w oryginalne, wymienione zostały opony, siodło, stery, mostek i oczywiście części eksploatacyjne jak linki, łańcuch, pancerze, klocki hamulcowe, płyny hamulcowe itd. Serwis prowadzony najpierw w Windsporcie na Zwierzynieckiej, później w Backflipie na Balickiej. Dorzucam dodatkową, szerszą kierownicę gratis. Na ramie z prawej strony niewielkie przetarcie widoczne na zdjęciu. Rower w dobrym stanie technicznym i wizualnym. Znacznie lepiej wyglada na żywo niż na zdjęciu. Zapraszam na jazdę testową i zachęcam do zakupu.
Початкова ціна була 1750 + торг. Зрозуміло було, що візуально він не новий (але я того і не чекав). Найбільш цікавила технічна частина. Якщо технічно все добре - готовий був взяти.
XC Kross Level A8 (модель 2008-2009) на той час одна з топових моделей
Опис
Waga: 12,9 kg Rama: aluminium 6061 Widelec: Rock Shox Tora 318 Air Skok: 100 mm mm/n.d. Rozmiary ramy: 19" Stery: Cane Creek Wspornik kierownicy: Ritchey 4 axis Kierownica: Truvativ Team Wspornik siodła: Truvativ Team Siodło: Scott Piasty: Shimano WH-M505 Obręcze: Shimano WH-M505 Opony: Schwalbe Nobby Nic Evo 26x2.1 Dźwignie przerzutek: Shimano Deore LX M585 Dual Control Przerzutka przód: Shimano Deore LX Przerzutka tył: Shimano Deore XT M772, Shadow Dźwignie hamulca: Shimano Deore LX M585 Dual Control Hamulce: Shimano Deore LX M585, tarczowe, hydrauliczne Tarcze przód/tył 160/160 mm Korby: Truvativ Stylo 3.3, 44-32-22 z. Środek suportu: Truvativ GPX Team Pedały: VP 519 Kaseta: SRAM PG-970, 9 b. Łańcuch: SRAM na spinkę Rozmiar do geometrii: 19" Kąt główki: 71° Kąt podsiodłowy: 73° Rura górna: 594,2 mm Rura podsiodłowa: b.d. Rozstaw kół: 1079,4 mm
Фотгє з оголошення
Поїхав подивитись (8 км від дому). Технічно все підійшло. Пробна їзда і огляд показали, що треба брати. Продавець - нормальний хлопчина-студент (Міхал), люить вєліки, пересів на ендуро.
Він все мені розказав, покзав. Дав в придачу 2 ската вже майже доходячих, але на запаску можуть бути. І руль, який він собі купував, але йому не сподобався. Майже з пів слова зійшлись на ціні 1600 злотих (рівно 400 ує).
Задоволений. Докупив замок, змазку ланцюга, бризговики, лапку, мультитул. Планую кататись на роботу, в садочок за малою час від часу і за місто + по місту. Такий собі універсальний солдат.
Ось він, мій "Кросс"
трохи різних фото
наразі ночує разом з іншими в загальній роверовні (в під"їзді)
cat-yellow написав: та чо мають скіздити? там і памаднєє стоять )) можна кстаті страховку від крадіжки зробити вроді (каско) і вело-цивілка тут вроді теж є
cat-yellow, цікаве кріселко. Модель не підкажеш? Там ше є якийсь піддупник чи то прям на тій пластмасі тре сидіти? Хочу купити шоб малу возити, але ті шо в нас найпопулярніші не підходять на мою раму...