AnGeL,
я поражаюсь твоїм теоретичним знанням, ти ше чимось займаєшся, крім вивчення теорії?
чувак, таки не розумієш
1) це сантакруз. хеклер - модель, яка випускалась з 2007 по 2012ий рік і потім ше раз отримала нове життя і випускається знову і коштує від 2300$ за новий вел
http://www.santacruzbicycles.com/en/us/hecklerбула б їхня однорижачка фігова - ніхто б їх не випускав в 2016му році
2) по оглядах топових сайтів (а я читав саме їх, а не теорію на якихось форумах від форумних аналітєгів) це класна і одна з кращих рам для ендуро і АМ
http://www.mtbr.com/cat/bikes/allmtn-fu ... 47crx.aspxhttp://www.bikeradar.com/mtb/gear/categ ... ild-47623/3) моя попередня рама була більше кантрійна з ходом чи то 100 чи 120 - я так і не зміг визначити. в принципі я її брав для того, шоб прочухати підвіс. прочухав - і взяв повноцінний АМ підвіс. то було далеко не фср, а шось аля Маестро як в джайнта і працювала досить таки простенько і обмежено)) до речі, теж розкачувалась при розгоні. а тут 150 мм ходу і правильна геометрія.
4) крутіший аморт з повноцінним набором настройок + сама рама легша по відчуттях так на відсотків 20
+ при зборці зразу видно нормального виробника - багато продуманих нюансів, про які не задумувався до того)
5) є (в описах) нюанс просідання при розгонні і напевно гальмуванні, але є пропедал на аморті + інші настройки, які можна під себе і місце катання правильно налаштувати.
6) ну і велику роль зіграла ціна - фактично я доплатив до своєї попередньої рами +20% ціни
А коротше кажучи - життя недовге і я собі постійно говорю, шо в 40 років кататись по горах і байк-парках я напевно не буду, хочу спробувати різне (в межах моїх фінансових можливостей), планую через тижні два опробувати його в Брюхах, а потім в Пилипець