auto-club.lviv.ua https://auto-club.lviv.ua/forum/ |
|
Custom №2: enduro KraftStoff X2 https://auto-club.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=36&t=583 |
Сторінка 1 з 6 |
Автор: | BOXER [ 26 лютого 2015, 17:26 ] |
Тема повідомлення: | Custom №2: enduro KraftStoff X2 |
Отримав сьогодні свою нову раму - виробництва Австрія, з суто німецькою назвою Krafstoff. До речі, в перекладі - "паливо", "fuel" Після покатушок трохи по горам, пагорбам, лісам і просто пересічній місцевості на своєму хардтейлі Giant, якось дійшло розуміння, шо для тієї каталки, яку я хочу, треба двопідвіс (аморт на рамі, по-хлопськи). Про ДХ (даунхілл) мова не йшла, цікавило шось універсальніше, шоб і вгору можна було повкручувати. Для цього "розробили" такий стиль як enduro i all-mountain (AM). Типові ознаки типового ендуро-байка: хід підвіски (заднього аморта) 140-160 мм, вилки - так само, в ідеалі 150/150. Ну і деякі інші особливості. Так як девальвація не лишає нам інших варіантів, як с0сатий уйх то я тимчасово забив на то діло... Але в один чудовий день подзвонив мені тіп і сказав шо дуже хоче мою вилку купити, яка не продавалась пів року, враховуючи реально низьку ціну (я зафіксував в грн. на рівні 4000 грн, в той час коли подібні вилки продавались по 250-300 зе ) І в той же день я натрапив на раму, яка теж продавалась в гривні Рама з амортом на борту, хорошою рульовою і підсиділом за нещасні неповні 150 баксів Я припух і зразу добазарився, шо беру її, ше не продавши вилку Кароч, зірки лягли добре і сьогодні забрав на Новій пошті гроші за вилку і зразу поїхав на Інтайм за рамою. Зі слів продавана, вона в ідеалі, за винятком царапин. Насправді є ше дві невеличкі вм"ятинки на нижній трубі, але тріщин нема, вм"ятинки ні на шо не впливають і ось вона Чорна, матова, з кількома червоними елементами, вона так і кличе хуйнути махнути в гори До речі, на борту аморт DT Swiss XM180, ціна якого по барахолках біля 200 баксів В нас інфи по цьому виробнику мінімум, в рускіх трохи більше, кому цікаво: http://www.bikeservice.ru/bikes/kraftstoff/fulls/id147/ Чуть пізніше складу собі список компонентів, які маю, і які тре докупити, та й будем потрохи рухатись до нової цілі |
Автор: | BOXER [ 26 лютого 2015, 17:28 ] |
Тема повідомлення: | Re: Custom №2: ендуро-фріц KraftStoff X2 |
В планах по рамі - перебрати "ходову" - розібрати і глянути до підшипників в лінках, при потребі замінити, само собою на промпідшипники. |
Автор: | cat-yellow [ 26 лютого 2015, 17:57 ] |
Тема повідомлення: | Re: Custom №2: ендуро-фріц KraftStoff X2 |
давай збирай, ми зі Сливою нажеремся і червоні балони з ГБО ше і на вєлік тобі впіздячимо PS: файно виглядає |
Автор: | BOXER [ 13 березня 2015, 09:47 ] | |||||||||
Тема повідомлення: | Re: Custom №2: ендуро-фріц KraftStoff X2 | |||||||||
ну власне, поки триває процес вибору вилки і збору коштів, зайнявся я переборкою ходової. всьо там 4 великих промпідшипника (6903) і 4 менших (6900), по 2 з них були замінені, мали чуть шум при крутінні і туго крутились, взяв з позначкою 2RS - тіпа пиловодозахищені. Інші вроді ціленькі, вскрив і напіхав смазки. руки були брудні, багато фотог не робив: ну в мене, звісно, не могло все пройти гладко і при установці десь чОмусь я скрутив голову, так як один лінк ходить неплавно напевно пережав підшипники, але проблемка в тому, шо болт алюмінєвий і я в ньому успішно злизав грані для ключика. от тепер в роздумах як то правильно демонтувати на останніх трьох фотках (вище) видно і сам той болт з гайкою і злизані грані в ньому був вчора в Валєри, відкрутити він не міг, всі нові грані при нарізанні успішно злизуються, ібо то алюміній. Добре, шо є друга така сама "болто-втулка", повезу покажу токарю, якшо зможе виточити, то будем жостко вскривати і демонтовувати ту залипшу)) ------------------- шоб не було так сумно, попались мені чудові ендурні педальки Azonic, ціна нових: https://www.oneal.com/index.php/bike/az ... dal-detail я вицепив з розборки завезеного вела, чуть б/у, суттєво дешевші за нові, але то педалі, нічьо їм не бракує. З купою шипів |
Автор: | cat-yellow [ 13 березня 2015, 11:10 ] |
Тема повідомлення: | Re: Custom №2: ендуро-фріц KraftStoff X2 |
ніколи навіть поняття не мав, шо вєліки мають стільки бубєнчиків-роз"їбєнчиків.... але круть, шо намагаєшся зробити файно! |
Автор: | BOXER [ 13 березня 2015, 15:12 ] |
Тема повідомлення: | Re: Custom №2: ендуро-фріц KraftStoff X2 |
cat-yellow, ой Міша, там стільки бубєнчиків, шо я сам деколи опупіваю ну але шо дєлать - раз взявся, знач треба роздуплятись і доводити до кінця задумане. |
Автор: | AnGeL [ 23 березня 2015, 13:59 ] |
Тема повідомлення: | Re: Custom №2: ендурик KraftStoff X2 |
як ото дивлюсь на то всьо, то аж страшно робиться за бюджет |
Автор: | BOXER [ 30 березня 2015, 10:43 ] |
Тема повідомлення: | Re: Custom №2: ендурик KraftStoff X2 |
AnGeL, такі да Тим часом, потрохи тюнінгую вел По-перше, підшипники в підвісці таки вирішив вже всі поміняти, не так то вже і витратно. 4 великих по 25 грн (польські СХ), 4 малих по 18 грн. Виточили мені в Yura_Ros нову втулку для рами, в пятницю все гарно скрутив докупи, так шо рама готова. По-друге, вирішив і закрив питання стосовно системи (шатуни, передні зірки, передній переклюк і т.п.) Враховуючи плановане відносно агресивне катання постало питання встановлення заспокоювача ланцюга, шоб він не злітав. Заспокоювач це така хрєнь: Переважно він ставиться, коли спереду одна зірка і нема перемикача переднього. В мене система була даблова (дві зірки). Постало питання, чи є смисл в двох зірках. Пошнирявши в неті, по форумах, по сайтах виробників, помітив тенденцію, шо лісапєди даного стилю на 60% мають спереду одну зірку. Але зірка ця непроста, а Narrow-Wide. Це така модна розробка, коли товщина зубців на зірці по черзі змінюється (ширша-вужча, тобто narrow-wide), оскільки лінки на ланцюгу різної ширини, ось фото: плюс самі збуці суттєво вищі (довші) ніж стандартно. Це суттєво допомагає втримувати ланцюг. Ось для прикладу фото звичайної зірки і NW: Захопишивсь такою штуковиною, відкрив для себе ще одну цікаву фічу - ці зірки почали робити овальними Порадившись зі спецами і почитавши кілька сайтів-виробників, вирішив таки виділити бюджет на таку зірку. Благо, в Україні є НАШ ВІТЧИЗНЯНИЙ модний виробник всяких вело-фіч Garbaruk, в них на сайті є опис тих зірок і багато чого іншого: http://ru.garbaruk.com/produktsiya/melonchainrings Продав передній переклюк, знайшов ше від Астри нові сайлентблоки балки, продав і їх, а за ті гроші купив зірку І так, шо маю на виході: - суттєва економія по вазі (мінус передній переклюк, мінус манетка з тросом, мінус одна зірка, мінус заспокоювач, який мав би бути); - вроді як легше мала би така зірка крутитись; - економія в плані шо не треба купувати заспокоювач. |
Автор: | BOXER [ 30 березня 2015, 12:04 ] |
Тема повідомлення: | Re: Custom №2: ендурик KraftStoff X2 |
Ну і по-третє потрохи вирішую друге основне питання (після вилки, на яку ше тре гроші збирати) - колеса. Вілсет (власне два колеса в зборі) дуже важливий компонент, вони мають бути міцні, гарно котитись (залежить від втулок і ваги), власне не важкими і красивими Обода я прикупив ще в серпні, дуже вдало і своєчасно. Я тоді шось по 450 грн/шт. заплатив, зараз ця цифра вдвічі більша, обода хороші і моцні - ZTR Flow. Далі були муки вибору і підбору задньої втулки. Передня не настільки важлива + передня залежить від типу вилки. А от задня має гарно крутитись, бути міцною і не важкою. І вирішив, шо вона мусить бути на промпідшипниках, а не шаріках. Була куплена втулка Novatec DO 42SB з 4ма підшипниками на борту, чорна, на 32 шпиці. Хоча важкенька, поза 400 грам. Далі шукаю/вибираю шпиці. Ті, шо хороші - біля 20грн/шт А на одне колесо їх треба 32 шт Ось такий наразі звіт. Про всі новини буду звітувати, хоч тут мало читачів |
Автор: | BOXER [ 30 березня 2015, 13:27 ] |
Тема повідомлення: | Re: Custom №2: ендурик KraftStoff X2 |
Поточна комплектація/наявність комплектуючих: Фреймсет: Рама: Kraftstoff X2, Size M Задній амортизатор: DT Swiss XM180 Вилка: RockShox Sektor R SL 150 mm Колеса: Ободи: ZTR Flow 32H White Передня втулка: Novatec DH 61SB Задня втулка: Novatec DO 42SB Шпиці: DT Swiss Champion 2.0 Ніпелі: Pillar Alu 14mm red Камери: Schwalbe 13F Presta Покришка перід: Maxxis Ardent 2.25 Покришка зад: Maxxis Minion DH R 2.35 Трансмісія: Шатуни: Deore M615 Зірка: Garbaruk NW Melon 32T Каретка: Deore Ланцюг: SLX Задній перемикач: Zee Shadow+ Манетка: XT M780 Касета: SLX 11-36 Проводка тросів: Longus Гальма: Перід/зад: SLX M675 Ротори: Hayes 180 mm / Formula 180 mm Управління: Руль: Spank Spoon 740mm Рульова колонка: FSA Винос: Truvativ Hussefelt 40mm Гріпси: Kelly's EXBONE LockOn GEL Педалі: Azonic Pucker Pedal Підсиділ: Author Air One Сідло: Ragley cheeky logo |
Автор: | T5-R [ 31 березня 2015, 18:31 ] |
Тема повідомлення: | Re: Custom №2: ендурик KraftStoff X2 |
не шарю в тих болтіках зірочках...але рама виглядає солідол. |
Автор: | BOXER [ 15 квітня 2015, 12:45 ] | |||||||||
Тема повідомлення: | Re: Custom №2: ендурик KraftStoff X2 | |||||||||
І так, є вже всі запчасті для зборки заднього колеса, приїхали моцні шпиці DT Swiss Champion 2 mm і ротори Hayes і ше їдуть до мене Freeride-камери з Німеччини
Сьогодні віддаю на зборку, завтра-післязавтра покажу взборі А наразі збираєм гроші на вилку |
Автор: | BOXER [ 15 квітня 2015, 12:47 ] |
Тема повідомлення: | Re: Custom №2: ендурик KraftStoff X2 |
Мав час і натхення віддраяв трансмісію від болота і мазуту ше з минулого літа |
Автор: | BOXER [ 17 квітня 2015, 16:07 ] |
Тема повідомлення: | Re: Custom №2: ендурик KraftStoff X2 |
Ну що ж, заднє колесо зібране Переднє буде дешевше Ось такий кросавчег вийшов Далі на черзі вилка і на 95% вел готовий |
Автор: | Sluva [ 17 квітня 2015, 17:22 ] |
Тема повідомлення: | Re: Custom №2: ендурик KraftStoff X2 |
диск гальмівний 180 чи більше? |
Автор: | BOXER [ 17 квітня 2015, 18:29 ] |
Тема повідомлення: | Re: Custom №2: ендурик KraftStoff X2 |
180, більше нема потреби. є ше такий самий на 160. так як то заднє колесо то в принципі достатньо і 160, буду чергувати їх) |
Автор: | konsperant [ 17 квітня 2015, 19:45 ] |
Тема повідомлення: | Re: Custom №2: ендурик KraftStoff X2 |
ілє зірок? |
Автор: | AnGeL [ 18 квітня 2015, 06:48 ] |
Тема повідомлення: | Re: Custom №2: ендурик KraftStoff X2 |
Автор: | BOXER [ 18 квітня 2015, 21:15 ] |
Тема повідомлення: | Re: Custom №2: ендурик KraftStoff X2 |
konsperant, ззаду 10, спереду одна і то овальна |
Автор: | BOXER [ 27 квітня 2015, 18:01 ] |
Тема повідомлення: | Re: Custom №2: ендурик KraftStoff X2 |
вроді як їде мені вилочка... з Англії |
Сторінка 1 з 6 | Часовий пояс UTC |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |