Отримав сьогодні свою нову раму - виробництва Австрія, з суто німецькою назвою
Krafstoff. До речі, в перекладі - "паливо", "fuel"
Після покатушок трохи по горам, пагорбам, лісам і просто пересічній місцевості на своєму хардтейлі Giant, якось дійшло розуміння, шо для тієї каталки, яку я хочу, треба двопідвіс (аморт на рамі, по-хлопськи).
Про ДХ (даунхілл) мова не йшла, цікавило шось універсальніше, шоб і вгору можна було повкручувати. Для цього "розробили" такий стиль як enduro i all-mountain (AM).
Типові ознаки типового ендуро-байка: хід підвіски (заднього аморта) 140-160 мм, вилки - так само, в ідеалі 150/150. Ну і деякі інші особливості.
Так як девальвація не лишає нам інших варіантів, як с0сатий уйх
то я тимчасово забив на то діло... Але в один чудовий день подзвонив мені тіп і сказав шо дуже хоче мою вилку купити, яка не продавалась пів року, враховуючи реально низьку ціну (я зафіксував в грн. на рівні 4000 грн, в той час коли подібні вилки продавались по 250-300 зе
)
І в той же день я натрапив на раму, яка теж продавалась в гривні
Рама з амортом на борту, хорошою рульовою і підсиділом за нещасні неповні 150 баксів
Я припух і зразу добазарився, шо беру її, ше не продавши вилку
Кароч, зірки лягли добре і сьогодні забрав на Новій пошті гроші за вилку і зразу поїхав на Інтайм за рамою. Зі слів продавана, вона в ідеалі, за винятком царапин. Насправді є ше дві невеличкі вм"ятинки на нижній трубі, але тріщин нема, вм"ятинки ні на шо не впливають і ось вона
Чорна, матова, з кількома червоними елементами, вона так і кличе
хуйнути махнути в гори
До речі, на борту аморт DT Swiss XM180, ціна якого по барахолках біля 200 баксів
В нас інфи по цьому виробнику мінімум, в рускіх трохи більше, кому цікаво:
http://www.bikeservice.ru/bikes/kraftstoff/fulls/id147/Чуть пізніше складу собі список компонентів, які маю, і які тре докупити, та й будем потрохи рухатись до нової цілі