BOXER, я ше не вирішоив з гріпсами. мабуть зроблю як ти кажеш. педала полюбе треба червоні. ну а руль поки нехай буде який є, він мені і так нахаляву дістався від брата.
значить шо нового по велику... так як сьогодні падав дощ, і робити толком не було шо, вирішив я перебрати ту свою вилку, бо шось мене підкомарила та її дубовість. признаюсь, було страшно її розбирати, але коли розібрав, шляху назад не було. Перше шо зробив, то детально вивчив її конструкцію і принцип роботи, ібо велосипедист повинен розуміти як воно все працює, шоб легко опреділити причини поломок і методи їх вирішення.
потім вичистив штани від гівна, точніше від тої паскудної заводської змазки, повитирав ноги, і витягнув кишки масляного картриджа. проблема в ньому полягала в практично відсутності регулювання відскоку. тобто така функція там присутня, але ефекту від тої крутілки майже не було. і рішалась та проблема доопрацюванням клапана, точніше проточкою голки яка перекриває отвір клапана, щоб вона глибше входила в клапан і тим самим сильніше перекривала отвір. точити ту голку було ше страшніше ніж просто розбирати вилку... але всьо пройшло успішно, і протестовано дмуханням, в закритому положенні повітря не пропускалось. потім рішалась проблема протікання недосальників-пильників, які залишали масляні кільця на ногах. довстановив в верх штанів звичайні промислові сальники, попередньо підігнавши їх розміри під посадочне місце, яке ніби спеціально для них і передбачене. і коли збирав то все докупи, витягнув додаткову пружину з правої ноги, для плюшевості вилки. масло залив те саме яке лию в хонду, статоіл 5в50. може воно загусте, бо штатне було рідке як вода, і прозоре, трохи покатаюсь, як буде зле то поміняю на веретьонку.
в кінцевому результаті регулювання відскоку працює капітально, треба буде зняти відео. ну і тепер вилка отримала сег, і почала набагато комфортніше працювати. єдине шо забув, то хлюпнути масла в штани перед зборкою, але завтра долию.
і ледь не забув, коли розібрав ліву ногу, ту що з пружиною, моїй злості небуло меж, в середині пружини стояв гумовий відбійник, який обмежував хід вилки в районі 70 мм замість 130
я його втяв напополам,так шоб десь при 125мм ходу він впирався в топкеп. після того вилка почала працювати на весь хід. ну майже весь, треба ше трошки масла витягнути, воно впирається десь на 110-115 мм ходу, і служить антипробоєм.
фото є тільки розібраної на потроха вилки, розкиданої по всій підлозі, і фото допрацьованої голки. всі інструкції по переборці і вдосконаленню є тут...
http://www.x-bikers.ru/forum/show_topic.php?id=82886тепер моя недовилка стала трошки подібна на нормальну вилку, але всеодно залишається недовилкою