Автор |
Повідомлення |
VAG то є VAG
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 118 Звідки: Львів Вік: 38
Ім'я: Роман
Авто: VAG Passat B4 2.0
|
Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах
а що ви так женетесь за малою масою? що в реальності вона дає? ітак в звязці велосипед-велосипедист, велосипед складає тільки 15-20% ваги. тобто зміна ваги велосипеда на 10%, змінює вагу всієї системи тільки на 1.5-2%
_________________ Япи - атстой
|
20 травня 2014, 14:39 |
Догори
|
|
Rock'N'Rolla
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 2513
Авто: Grand Scenic III, Suzuki Swift
Номер: 5666
|
Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах
Rules, повір, відчувається кожен кг. я різні пробував, крутити мій 12.5 кг і карбоновий 9 кг - велика різниця. Тому, якшо є можливість - варто брати чим легші деталі. Хоча задротство тіпа титанових болтиків, які в сумі дадуть 20 грам різниці при шаленій ціні, то вже клініка а от карбо-підсиділ дозволить всі 200 грам скинути. але ціна теж відповідна, в 2-3 рази вища за звичаний алюмінієвий. так само на покришках і камерах можна по-різному зекономити - в районі 500 грам. Це теж відчувається при крутінні.
_________________ Sad, but true.
|
21 травня 2014, 12:07 |
Догори
|
|
Партізайнен
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 1072 Звідки: ферма Top Gear Вік: 31
Ім'я: Богдан
Авто: ноги
Номер: 11
|
Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах
BOXER, незнаю Андрюха, ти так пишеш про скидання ваги вєліка, що різнитя в тих кг дуже відчувається, проте, їй богу, тут роверисти фактично всі мужики, і не 10 годин на добу крутять педалі, тому особисто я не бачу сенсу пакувати не малі гроші за для облегшення вєліку на кг-другий, не так вже і задовбежся їхати на тому ровері на 5 кг важчому і на гору грошей дешевшому
|
21 травня 2014, 19:55 |
Догори
|
|
Rock'N'Rolla
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 2513
Авто: Grand Scenic III, Suzuki Swift
Номер: 5666
|
Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах
залежно шо вимагається від вела просто тут так, як і в машині - чим легша, тим краще їде. а особливо десь в лісах чи дальняках, то дається взнаки.
_________________ Sad, but true.
|
21 травня 2014, 22:09 |
Догори
|
|
Партізайнен
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 1072 Звідки: ферма Top Gear Вік: 31
Ім'я: Богдан
Авто: ноги
Номер: 11
|
Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах
BOXER, це вже з розряду кожен дроче як хоче
|
22 травня 2014, 14:29 |
Догори
|
|
VAG то є VAG
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 118 Звідки: Львів Вік: 38
Ім'я: Роман
Авто: VAG Passat B4 2.0
|
Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах
а може той карбоновий 9кг краще їде по причині того що там крутіша гума і крутіші втулки (чи ще шось), бо 9-кг вели є топовими? Порівняння з автомобілями некоректне, бо між автомобілями різниця у вазі може досягати і 50% в одному класі, а у випадку з велосипедом якигось (між 85+15 і 85+9) - 6%. тут ще таке діло що чим легший райдер тим більша різниця. я от наприклад їздячи без плечака і з плечаком(який важить біля 3кг) не відчуваю ніякої різниці на ходу, а це ж те саме, що вел легший чи важчий на 3кг
_________________ Япи - атстой
|
28 травня 2014, 11:32 |
Догори
|
|
Rock'N'Rolla
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 2513
Авто: Grand Scenic III, Suzuki Swift
Номер: 5666
|
Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах
нє, не тому... він просто легший. ну і в карбонового ше рама жорсткіша сама по собі. а оце правда. топові вели легесенькі. і відповідне там обладнання і відповідно воно коштує. не те саме, повір. тут ти керуєш велом. чи важить він 10 чи 15 кг - є дуже суттєва різниця. фактично НЕЗАЛЕЖНО скільки важиш ти. переважно якшо "великий" райдер, то і сили він має трохи (ну якшо не запливший тупо). тому це пропорційно - вага райдера і його сила керувати велом. а от яким велом керувати - це кожен відчує. чи там 10 чи 14 кг.
_________________ Sad, but true.
|
28 травня 2014, 13:22 |
Догори
|
|
VAG то є VAG
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 118 Звідки: Львів Вік: 38
Ім'я: Роман
Авто: VAG Passat B4 2.0
|
Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах
| | | | BOXER написав: нє, не тому... він просто легший. ну і в карбонового ше рама жорсткіша сама по собі. а оце правда. топові вели легесенькі. і відповідне там обладнання і відповідно воно коштує. не те саме, повір. тут ти керуєш велом. чи важить він 10 чи 15 кг - є дуже суттєва різниця. фактично НЕЗАЛЕЖНО скільки важиш ти. переважно якшо "великий" райдер, то і сили він має трохи (ну якшо не запливший тупо). тому це пропорційно - вага райдера і його сила керувати велом. а от яким велом керувати - це кожен відчує. чи там 10 чи 14 кг. | | | | |
я сам їжджу на ровері і уяву маю, як впливає невеликий плечак на легкість їзди. це все штампи. поясни мені по якій причині велосипед з пасажиром, який легший всього на 3-6% буде мати суттєво кращий накат??? може вся спарва таки у колесах і жорсткості рами???
_________________ Япи - атстой
|
28 травня 2014, 13:25 |
Догори
|
|
VAG то є VAG
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 118 Звідки: Львів Вік: 38
Ім'я: Роман
Авто: VAG Passat B4 2.0
|
Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах
_________________ Япи - атстой
|
28 травня 2014, 13:26 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах
Rules, легший ровер не завжди буде мати більший накат. швидше навпаки. а вага велика дійсно сильно відчутна. так як я зараз трохи перебираю людям їхнє дрантя, то маю можливість покататись на баагтьох різних роверах. от коли сідаю на ашан двухпівісний типу, то це дуже відчутно що він важкий, повільніший набір швидкості, важко в поворотах, неманеврений. просто коли ти їдеш, ти не сидиш мертвим грузом, твоя вага переноситься то на передню вісь, то на задню, то в сторону, то взагалі зникає при стрибку... ну і боксер шось там пробував пояснити, шо якшо більша людина, то і сили в неї більше, і вона власної ваги не відчуває, і відповідно її власна більша вага нівелюється її більшою силою. ну якось так, я не можу чітко сформулювати свою думку вопщем вага має значення як мінімум на маневреність і легкість керування.
|
28 травня 2014, 13:45 |
Догори
|
|
VAG то є VAG
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 118 Звідки: Львів Вік: 38
Ім'я: Роман
Авто: VAG Passat B4 2.0
|
Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах
ну ашанистий двопідвіс погано розганяється бо це є діючий макет велосипеда, а не велосипед. ти там під час педалювання витрачаєш багато енергії на розкачування задньої підвіски вверх-вниз+ гамняні втулки з соплями замість змазки.
_________________ Япи - атстой
|
28 травня 2014, 16:37 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах
Rules, нє-нє, то вже перебраний велік з новими конусами, підшипниками і змазками і нормально виставленими зазорами, і з такою дубовою пружиною, шо на мою вагу вона не реагує. короче, не хочеш - не вір канєшно на 10 кілограмових велах я не катався, але навіть взяти банально якусь хрінь зовсім китайську, важку, хардтейл, і свій ровер, чи ровер колеги, який теж стальний, але без лишнього навісного, і відносно брендовий, то вже різниця відчутна...
|
28 травня 2014, 18:54 |
Догори
|
|
VAG то є VAG
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 118 Звідки: Львів Вік: 38
Ім'я: Роман
Авто: VAG Passat B4 2.0
|
Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах
а ти візьми і замість тої пружини постав якусь жостку перемичку. побачиш, що легше буде педалювати
_________________ Япи - атстой
|
29 травня 2014, 03:59 |
Догори
|
|
З нами з: 27.01.2014 Повідомлень: 108
Ім'я: Віктор
Авто: Еля,09
|
Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах
Сцуко бачу ви мну починаєте заражати тою темою. Кароч треба витягувати свій древній Giant приводити його до ладу і кідатись тої машини
|
29 травня 2014, 08:50 |
Догори
|
|
З нами з: 27.01.2014 Повідомлень: 108
Ім'я: Віктор
Авто: Еля,09
|
Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах
кароч буду вскривати, змазувати, дефектувати і так далі. Такшо держитесь
|
29 травня 2014, 09:43 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах
wklef, відразу бери каретку на пром підшипниках, ланцюг, і напевно зірочки задні і передні... + 2 шини... ну і віночки на втулки і нові конуси.... або вісь взборі... по самим бюджетним розрахунками то тобі винесе 500 грн то стандартний мінімум який переважно проводжу я людям з старими роверами...
|
29 травня 2014, 10:49 |
Догори
|
|
З нами з: 27.01.2014 Повідомлень: 108
Ім'я: Віктор
Авто: Еля,09
|
Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах
в мене там пачті всьо в ідеалі, я його 5 роки назад зробив пів сезону покатався і закинув. Там є питання тільки по одному шатуну(або каретці, просто не знімав шатун і ще не вкурсі) а так то походу змастити і всьо Я ж таксамо роверст в минулому, багато в певний час робив з тим велом. Ну кароч для того буде друга тема
|
29 травня 2014, 11:03 |
Догори
|
|
З нами з: 27.01.2014 Повідомлень: 108
Ім'я: Віктор
Авто: Еля,09
|
Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах
Вот тут якраз по ходу треба буде розбератись. Які в них є варянти, Я так поняв,що там є різні розміра. Вот як вчіхлитись який в мене
|
29 травня 2014, 11:30 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах
wklef, зняти і штангелем поміряти шо в тебе стоїть, довжину і товщину
|
29 травня 2014, 11:56 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах
нє, але я сильно написав
|
29 травня 2014, 11:56 |
Догори
|
|
Хто зараз онлайн |
Зареєстровані учасники: Немає зареєстрованих користувачів |
|
Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете додавати файли у цьому форумі
|
|