26 березня 2014, 19:32
AnGeL, я би брав rockrider. на кубі тріщина(може й не важлива), а джіті обше якось поганенько виглядає
26 березня 2014, 21:21
+1, за РР.
Кюб по-перше малуватий може бути (в мене рама 46 см., а ти вищий десь на 10 см. за мене) + тріщини не є гуд.
ГТ взагалі труп яийсь, а рокрайдер взагалі суперова, стан по фото гуд, рульова модна і кльова, ну і підсиділ є (як-не-як він 100-150 грн)
27 березня 2014, 11:16
брати рок райдер, вона сама нова, +чашки+підсідел+зажим+пєтух
кюб тріснута, її ще варити, і знов тріснути може
джіті - стара як світ, і тільки під вібрейки((
27 березня 2014, 11:22
вже зраня сі дуговорив, має нині відправити. жулік не хотів наложеним відправляти, казав шоб часом курс не помінявся і він не втратив в грн. короче домовився за 1 к
ал враховуючи всьо шо йде в комплекті то вроді норм...
06 квітня 2014, 15:07
і так, маючи вільний час, сиджу в просторах нету і читаю всякі статті... зокрема вилізли певні наступні питання...
ланцюг який краще брати? шимано, який треба запресовувати чи можна такий щоб з замком? мені простіше з замком, бо вижимки немаю, але брат впринципі привезе, і поставить на нову раму любий ланц.
потім, ше по вилках, який тип вилок буде найкраще відпрацьовувати малі нерівності? повітряні? чим повітряна особливо буде відрізнятись від повітряно-масляної?
ну і кількість зірочок на касетах, знаю що від того теж залежить тип ланцюга. в яку сторону тут треба рухатись?
06 квітня 2014, 19:03
AnGeL написав: мені простіше з замком, бо вижимки немаю
можу позичить
06 квітня 2014, 19:31
Sluva, ок, буду мав на увазі.
ше мучить питання, моноблоки, варті уваги чи фігня?
06 квітня 2014, 19:39
AnGeL написав:чи можна такий щоб з замком?
нові по ходу всі на замок
я брав на замок, шо таке вижимка не знаю і не хочу знати
AnGeL написав:який тип вилок буде найкраще відпрацьовувати малі нерівності? повітряні?
повітряні, РокШокс хоча би.
AnGeL написав:в яку сторону тут треба рухатись?
найкраще в сторону даблової системи рухатись: 2х9 або 2х10. спереду дві зірки, ззаду 9-10. я взяв собі 2х10, буду пробувати. бо до того мав тільки 3х7 і 3х8. але ота третя зірка спереду в 99% лишня + важить, бо велика. всі, хто перейшов на дабл, давольні. але дивись шоб по ширині хватило втулки задньої на 10 зірок
06 квітня 2014, 19:43
ясно, тоді з ланцюгами мені буде простіше, а от на рахунок трансмісії, то треба буде відштовхуватись від того шо є. тобто перед з шатунами Зіня якийсь має, а на зад напевно треба відразу шось нормальне купувати... блін, тут всьо складніше ніж з машиною навіть
06 квітня 2014, 19:50
AnGeL, тут ппц як все складно
особливо коли починаєш втягуватись. далі буде легше, не сси))
я ше правда меговилку свою не розбирав, але планую
AnGeL написав:а на зад напевно треба відразу шось нормальне купувати
взагалі-то основніше і дорожче це перід, "система" каретка-шатуни-звьозди, воно коштує в рази два дорожче за задні зірки... ланцюги теж розхідник при активній їзді, не парся довго над вибором, встигнеш кілька попробувати.
06 квітня 2014, 19:53
а я якраз думав шо каретку можна любу картріджну, і шатуни з зірками тоже можна недорогі, головне шоб не дуже важкі...
07 квітня 2014, 10:45
я вже другий день сиджу і пухну за тим компом, перечитую всякі статті і всяку хрінь, шо як і до чого, і всеодно мало шо розумію
з покришками взагалі ше нічо не поняв, крім того шо мені треба полуслік... + де шукати ланцюги, тоже не знаю, поділіться точками....
07 квітня 2014, 12:33
AnGeL,
я з покришками сам не повністю розібрався, кевларові, фолдінгові, тюблес, тюблес-реді, жесть карочє
хай Зіня нас тут роздуплить. в мене вілсет безкамерний, покри відповідно тюблес-реді брав, вони і під камеру і під безкамерку канають. все шо знаю))
ланцюги і т.п. - я ж тобі в твою тему ссилку на ХТ кинув, там норм. ціни.
07 квітня 2014, 16:14
форум львіського лісапєдклуба
07 квітня 2014, 16:20
HRdrive, так, так, форум пенсіонерів то трохи не тут
07 квітня 2014, 16:49
Вивчаючи питання велосипедних замків прийшов до висновків:
1. U подібний замок.
Переваги: Міцний, тяжко перепиляти, не можливо перекусити болторізом, не піддається для лома.
Недоліки: Важкий, масивний, не дуже практичний, є проблеми з причіплянням ровера до конструкції яка вище рами, діаметр конструкції обмежений. Проблеми з кріпленням на велосипеді, бажано ховати в сумці або рюкзаку який не завжди може бути з собою.
2. Калений ланцюг з замком.
Переваги: міцний, пиляти сам ланцюг практично немає змісту, адже треба пиляти ціле звено, що займе багато часу, складно піддається для злопу болторізом, складно зломати ломом.
Недоліки: дуже тяжкий, не практичний в плані транспортування.
3. Тросовий замок.
Переваги: легкий в транспортуванні, дешевий, без проблем купити замок з кодом, а не на ключ.
Недоліки: найлегший для злому, підійдуть прості кусачки, не говорячи про болторізи, якщо замок на код, а не на ключ - можливо підібрати код якось розгинаючи цифрові елементи.
4. Сегментний замок
Переваги: легкий в транпортуванні, надійніший за тросовий замок.
Недоліки: складно знайти у продажі, піддається до злому ломом.
5. Тросовий замок в антизламній трубці.
Переваги: легкий в транпортуванні, стійкий до злому кусачками і болторізом.
Недоліки: якщо замок на код, а не на ключ - можливо підібрати код якось розгинаючи цифрові елементи, можливо зламати сам замок.
Отже висновок, для захисту від професійного злодія не спасе жоден замок, просто деякі такі як ланцюг і U подібний, вимагають трохи більшої затрати часу, необіхдність спец інструменту а також створення шуму при зламі, але немає жодного засобу який захистить 100% Якщо залишати ровер на охороняємій парковці біля охоронця, або десь ненадовго - підійде любий навіть самий дешевий замок, просто в якості захисту від рядового наркомана чи алкаша.
Для себе обираю варіант 4 але не бачив їх у продажі у нас або 5 з кодовим замком, бо забути або загубити ключ простіше чим забути код і зломати маленьку серцевину простіше чим підібрати код.
22 квітня 2014, 20:44
сиділи бухали ото сьоня в родинному колі і виникла дискусія між байкером і лісападєстом:
як себе поведуть гадравлічні гальма на вєліку взимку? байкер каже може бути халепа,а лісапєдіст купив біцигль і тільки сьоня від нас дізнався що в нього гідравліка
22 квітня 2014, 20:49
в більшості гальм йде DOT 4 / 5.1. В тебе в машині взимку замерзають гальма?
22 квітня 2014, 21:37
BOXER написав:в більшості гальм йде DOT 4 / 5.1. В тебе в машині взимку замерзають гальма?
хз...в машині температура більша,що на рахунок густини в різних температурних циклах?
22 квітня 2014, 21:50
Sluva,
Off topic:прекращайте бухати з DOT думаю не замерзнуть, а от з мінеральним маслом скорше всього стануть дубові
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.