Сторінка 4 з 4
Re: Мех чи АКПП?
Додано: 17 лютого 2014, 21:36
AnGeL
Fobos, та в мене з самого початку була мене добратись до рівня всяких таких горячих хетчів типу голфа гті, і його однокласників, ну і стоковий врх обїжати на квотері, і тоді моє его буде довольне
все-таки в мене мішалка 5-ст а не дсг, і на переключеннях я явно програватиму і то сильно. прийдеться чітерити
Re: Мех чи АКПП?
Додано: 18 лютого 2014, 08:26
Thorn
Fobos, 402 метри це не головне, це далеко не основний параметр автомобіля. А Про МАЗду я вже колись писав...
Re: Мех чи АКПП?
Додано: 18 лютого 2014, 09:56
Fobos
Thorn, я більш ніж упевнений, що на ролоні і на кільці гольф зробить мазду 3мпс. Факт в тому, що кпп рішає, якраз про це мова в цій темі.
Re: Мех чи АКПП?
Додано: 18 лютого 2014, 09:57
AnGeL
плюсану до Юри, дсг реально багато рішає.
Re: Мех чи АКПП?
Додано: 18 лютого 2014, 10:47
Thorn
Fobos,
AnGeL, вона не сама швидка насправді
а рішає вона на сервісі
забийте в гуглі, дсг проблема
Re: Мех чи АКПП?
Додано: 18 лютого 2014, 12:10
Fobos
Thorn, ну от і забий. Проблеми були у 7 швидкісних коробках в сухих, а в ГТІ 6 ступка з маслянною ванною, зовсім інший компот.
Re: Мех чи АКПП?
Додано: 18 лютого 2014, 15:20
AnGeL
Thorn, ну не найшвидша, але суттєво швидша за мішалку.
Re: Мех чи АКПП?
Додано: 19 лютого 2014, 07:22
HRdrive
HiGH_ZeRO написав:акпп то другий крок до резинової баби
+100500
Re: Мех чи АКПП?
Додано: 19 лютого 2014, 07:47
BOXER
AnGeL написав:збери в собі силу волі не включати повний автомат
і ти туда же
то є автомат в першу чергу, в першу чергу для того, шоб не переключати вручну, бо то принцип автомата. а тіптрон то додаткова опція.
тему почистив, Торну картка.