auto-club.lviv.ua
https://auto-club.lviv.ua/forum/

Мех чи АКПП?
https://auto-club.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=27&t=157
Сторінка 3 з 4

Автор:  Sluva [ 12 січня 2014, 12:03 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

Знайомі зараз вибирають собі автівку,жінка сказала ніякого автомата,онлі мішалка : good:

Автор:  cat-yellow [ 12 січня 2014, 12:10 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

Sluva, жінки бувають різні... :)
моя про мішалку і чути не хоче :)

Автор:  rubilnik [ 12 січня 2014, 13:22 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

мені якось більше до душі механіка, але вже трохи подумую над автоматом, старію чи що :%)
а щодо бусів, іздив на 110 і 112 віто на автоматі. 110 слабачок звичайно, а от 112 валить нормально, не дуже поступається тому ж 112 на механіці

Автор:  Fobos [ 16 лютого 2014, 21:28 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

Хто каже, що АКПП це лайно, просто ніколи не їздив на АКПП, звичайний автомат рішає, робот з подвійним зчепленням це взагалі казка, плавно, економно, зручно, варіатор також нічим не поаний, їдеш собі як на тролейбусі, єдиний мінус автомата, це дорожче обслуговування, постійна заміна дорогого масла і дорогий в разі чогось ремонт. Кароче ручна коробка то вже минуле. Ну і простий робот то таки ацтой, який дьргає постійно, глючить і хаває бензин з ним.

Автор:  BOXER [ 16 лютого 2014, 21:31 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

Fobos написав:
Хто каже, що АКПП це лайно, просто ніколи не їздив на АКПП

ну це дуже спрощено і вузько сказано :)
я уважаю автомат, зокрема, такий як ти описав. і це справді майбутнє.
і їздив я на різних автоматах.
але хочеться все таки своїми руцями працювати в машині 8)
взагалі ідеальний варіант як в гоночних: вперед - руками переключати, а назад (коли гальмуєш) автомат сам скидає. оце вєсчь! 8)

Sluva, моя, наприклад, каже шо хоче автомат. і я її цілком розумію. правда, сказав, шо перед тим навчиться ідеально механікою користуватись : lol:

Автор:  cat-yellow [ 16 лютого 2014, 22:58 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

BOXER написав:
взагалі ідеальний варіант як в гоночних: вперед - руками переключати, а назад (коли гальмуєш) автомат сам скидає. оце вєсчь! 8)


ти мене дивуєш :)
тіптрон на звичайному гідроавтоматі :)

З того, що знаю: ZF 5HP19, ZF 5HP24

До речі, на БМВ я полюбляв юзати тіптрон саме на обгонах, коли не хотілось, щоб АКПП завалювала двіглом в червону зону тахометра... тоді я сам брав і перемикав передачу на 4-х тисячах.

Заміна масла не дешева - то факт.
Відерко 20 літрів - десь біля ~1400 гривень, а треба на одну заміну - пів відерка.
Але то раз на 50 тисяч, тому для людей з малими пробігами - взагалі ноу проблем.

Автор:  Topper [ 16 лютого 2014, 23:13 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

BOXER написав:
моя, наприклад, каже шо хоче автомат. і я її цілком розумію. правда, сказав, шо перед тим навчиться ідеально механікою користуватись

тиран : strange: :)
я на автоматі не возився, хіба на варіаторі(скутері) : oops: тому вибираю ручку! Поясніть ше, як зимою при буксах на автоматі вирулити : confused2

Автор:  BOXER [ 17 лютого 2014, 07:33 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

cat-yellow написав:
тіптрон на звичайному гідроавтоматі

нє-нє, без тих всіх пріколів, суто "ручка-вверх, автомат-вниз". а то скільки я вже чую "хочеш рукою працювати - перейдеш собі в режим тіптроніка". не знаю, чи 10% автоматчиків колись мали бажання тіптрон юзати. альтернатива ніхєранеробити рукою перемагає :) тому ручка для розгону, для відчуття машини і динаміки. а от для гальмування автомат саме то : good: то моє ІМХО, не переконуйте і не бийте :)

Автор:  BOXER [ 17 лютого 2014, 07:34 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

Topper написав:
тиран

та ні, вона повинна розуміти принцип роботи. тим більше, їздила на ручці вже поки вчилась, і на курсах по місту їздила (на джона 2107 : lol: ), поняття має, але треба освіжити навики :) а то десь як вчити вірш Шевченка і не знати, хто такий Шевченко : ROFL:

Автор:  cat-yellow [ 17 лютого 2014, 12:18 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

BOXER написав:
нє-нє, без тих всіх пріколів, суто "ручка-вверх, автомат-вниз"


куйва, Андрюха, та ти поцікався спочатку, а потім кажи....
на звичайному тіптроні гідроавтомата, такий як стоїть в мене на Пасаті (для прикладу)
ТИ - ручкою вверх
і АБО ТИ або ВОНО САМО - понижає
якщо ти був на тіптроні на 5 передачі і повертаєш, то на виході автоматично маєш 2 або 3 передачу

Автор:  BOXER [ 17 лютого 2014, 12:24 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

cat-yellow написав:
на звичайному тіптроні гідроавтомата, такий як стоїть в мене на Пасаті (для прикладу)

ну але ж ти можеш і суто на автоматі їхати? ;) без руки, правильно? а я шоб задіяти руку, бо то машина, а не вагон метро який сам везе тебе : lol:
я взагалі про варіант одного підрульового пелюстка, яким клацати "вверх" тільки 8) : lol:

Автор:  Thorn [ 17 лютого 2014, 12:43 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

я один раз катнувся на корчі з секвентальною кпп, тепер кажу що всі на світі кпп це : bad: : bad: : bad: порівняно з нею

Автор:  Thorn [ 17 лютого 2014, 12:52 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

cat-yellow, але натиснув і не встиг подумати, як воно переключило,правда з ударом і звуком : good:

Автор:  BOXER [ 17 лютого 2014, 12:53 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

Thorn написав:
правда з ударом і звуком

це мєчьта кожного напевно чути удар коробки при переключенні : lol: : good:

Автор:  Thorn [ 17 лютого 2014, 16:54 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

BOXER, мрiя кожного у кого ваг : ROFL:
cat-yellow, : twisted:

Автор:  HiGH_ZeRO [ 17 лютого 2014, 17:15 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

акпп то другий крок до резинової баби : strange:

Автор:  Fobos [ 17 лютого 2014, 17:48 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

Thorn написав:
HiGH_ZeRO, перший це гольф гтi : lol:

Тебе колись гольф ГТІ переїхав чи що? В гольфі ГТІ якраз стоїть мокрий ДСГ 6 ступінчатий, швидкий і надійний, в звязці з 2.0 турбо двигуном на 210 сил чудове поєднання, які є компроміси за таку саму ціну з такими ж динамічними характеристиками, такою керованістю і комфортом?

Автор:  Fobos [ 17 лютого 2014, 20:21 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

Thorn, сарказм твій нідочого тут, у тебе немає жодних аргументів як завжди тільки пофлудити, а я вірю своїм очам і досвіду і ще раз тебе розчарую, що при мені гольф 6 гті з дсг коробкою обганяв на 402 метри мазду мпс3 і 6 повнопривідну і обидві машини були на ручнік КПП з потужнішими двигунами на папері...

Автор:  AnGeL [ 17 лютого 2014, 20:27 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

ну ше б якби того гольфа так страшенно не хвалили, і я не був би сусідом торта, то мені ше б було насрать, але тепер я буду мати на меті покарати того гольфа, і нехай я виїду на 2 місяці пізніше, але гті має бути наказан. 6,9 паспортний розгін до 100 то не є шось захмарне, я он їхав 7,1-7,2. ну короче побачим :)

а на рахунок тіптроніка, ВОХЕР, ти заблуждаєшся) от сядь на тіптрон, і збери в собі силу волі не включати повний автомат, і катайся)

Автор:  Fobos [ 17 лютого 2014, 20:32 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

AnGeL, гольф стоковий, навіть ен чіпований, а там ще є потенціал, ти краще рівняйся на Назіка : lol:

Сторінка 3 з 4 Часовий пояс UTC
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/