Сторінка 2 з 4

Re: Мех чи АКПП?

Додано: 09 січня 2014, 20:11
T5-R
Thorn написав:T5-R, ти написав що " двигун не "перекручується" що позитивно впливає на його ресурс" все абсолютно не так, акпп переважно навпаки крутить двигун, тут у людей якысь стереотипи нарахунок цього, зашвидке переключення передач на вищу навпаки нагружаё двигун быльше ныж високы оберти ! (якщо крутити в межах розумного,до червоноы зони)

ми про різні речі говоримо...я мав на увазі інше....на акпп двигун аналогічно крутиться до відсічки як і на механіці, але автомат убезпечує двигун від їзди на підвищених без потреби обертах, це дуже важливо. тобто при цивільній їзді він не дозволяє їхати 60 на 2 передачі, якщо цього не вимагає ситуація, кікдаун наприклад, чи різки розгін. у випадку з недосвідченими водіями на мех кпп таке "закручування відбувається" часто, особливо якщо в автомобілі дуже добра шумоізоляція.
Саме тому загнати мотор з акпп важче ніж з мех, особливо це видно по старих машиах.
Те що ти пишеш про різке перемикання, нічого страшного в тому немає, саме тому сучасні автомобілі мають багатодискові зчеплення які пом"якшують цей процес, автомати аналогічно.
ти собі уяви якби весь крутний момент двигуна раптово передавався на кпп і колеса, по кузову відчувались би значні поштовхи, удари, вібрації......

Re: Мех чи АКПП?

Додано: 09 січня 2014, 20:21
Thorn
T5-R, я не про рызке, а про перемикання наприклад на 3тю передачу на швидкосты 40 ы т.п

Re: Мех чи АКПП?

Додано: 09 січня 2014, 20:23
T5-R
новим машинам байдуже на любі перемикання. все продумано.

Re: Мех чи АКПП?

Додано: 09 січня 2014, 20:39
Felix
я вам чувакі скажу так
про типи і всякі там расклади по афтаматах, роботах і тому подібному можна довго дискутувати

але чим дальше тим більше(хоч і повільно) я починаю думати над афтаматам : ninja: : ninja: : ninja:
так шо може колись (сам не знаю коли і чи буде такє) -але прикуплю шось на автоматі : facepalm2:

Re: Мех чи АКПП?

Додано: 09 січня 2014, 20:41
T5-R
правильно мислиш : good: : beer:

Re: Мех чи АКПП?

Додано: 09 січня 2014, 21:40
BOXER
Felix написав:але чим дальше тим більше(хоч і повільно) я починаю думати над афтаматам

і я теж, думаю, до 50ти років прикуплю автомат :) сам час буде.

Re: Мех чи АКПП?

Додано: 10 січня 2014, 07:35
Rules
Boxer проїдься на автоматі по місту кілометрів так 100 і тоді розказуй про те, що автоматом тяжче керувати і що на ньому важко дозувати крутний момент. мова йде про класичні гідравлічні автомати, а не про роботи і варіатори(то все шлак). гідротранформатор рішає

Re: Мех чи АКПП?

Додано: 10 січня 2014, 07:36
Rules
і так, в мене автомат, але на 2.0 бензі(тому що на 115 коней)

Re: Мех чи АКПП?

Додано: 10 січня 2014, 09:01
BOXER
Rules написав:автоматом тяжче керувати

я того не казав, в місті на автоматі легше їздити, але то як гратись в кондомі, відчуття вагіни машини не ті ;)
їздив на автоматі по трасі, км.100 десь. ну якшо х-ньою страдати, а не їхати, то автомат сам раз. а якшо хочеш управляти процесом повноцінно, а не в носі колупатись, то мкпп онлі :)

Re: Мех чи АКПП?

Додано: 10 січня 2014, 09:05
Rules
всерівно не розумію що там такого поганого той автомат робить на трасі. головне щоб був якийсь мінімум потужноті і крутного моменту і тоді все ок

Re: Мех чи АКПП?

Додано: 10 січня 2014, 09:50
AnGeL
тут реально дуже велике значення має сама машина. от сімейний седан, мінівенчик, сарайчик, і шось таке подібне краще буде з томатом, а шось таке з натяком на якусь цікаву їзду, динаміку, то мусить бути мішалка. от до прикладу не шяру як на прелюди на топові мотори ставили томат. чи в А1 тупес на томаті. так не має бути... такі машини онлі мішалки.

Re: Мех чи АКПП?

Додано: 10 січня 2014, 09:59
Rules
навіть проїхався по трасі(200км) на Гетці з 1.4 на автоматі. як він їхав, мені сподобалось, хоча й більш задумчивий від пасата, правда жер пальне не гірше нього

Re: Мех чи АКПП?

Додано: 10 січня 2014, 10:16
cat-yellow
BOXER, в мене таке враження, шо ти на трасі мішалкою дьоргаєш треба чи не треба з внутрішнім голосом, що торочить тобі в праве вухо
"...пать який я ....єнний шофер! якби був автомат, він би затьмарив мою ...єнність!! автомати лайно, бо вони не дають повністю відчути мені і людям всю велич моєї ...уєнності!!!!"

а по темі....
треба дати тобі на день Пасата, шоб ти сі вспокоїв і думку змінив, а то таке враження, що ти ніколи не троховсі з резиною, йно тільки на пуцьку надів і зняв, а всім розказуєш, яка вона погана...

Re: Мех чи АКПП?

Додано: 10 січня 2014, 10:26
T5-R
на пасаті акпп тіп трон такий як на А-6 черепахи ставився?

Re: Мех чи АКПП?

Додано: 10 січня 2014, 10:28
cat-yellow
T5-R написав:на пасаті акпп тіп трон такий як на А-6 черепахи ставився?

чесно, не знаю, шо сказати, бо не вкугсє про А6
в мене ZF-5HP19

http://en.wikipedia.org/wiki/ZF_5HP19_transmission - вікітікіпедія каже, що вроді би так
1998–2001 Audi A6 (C5) 2.8 V6 quattro

Re: Мех чи АКПП?

Додано: 10 січня 2014, 10:30
Rules
cat-yellow написав: що ти ніколи не троховсі з резиною

то тре окрему тему відкривати)). вже й забув коли останній раз купляв : ROFL:

Re: Мех чи АКПП?

Додано: 10 січня 2014, 10:33
T5-R
не такий, на тій що я їздив А-6 2.7 бі-турбо кватро стояв 5HP19FLA
зрештою байдуже, вони всі працюють досить швидко і плавно. Най би проїхався : velik:

Re: Мех чи АКПП?

Додано: 10 січня 2014, 10:38
cat-yellow
ну ZF-ки всі вроді непогані
вроді ж навіть Хонда сказала, шо перестане думати над чимось своїм, а почне ZF пхати...

Re: Мех чи АКПП?

Додано: 10 січня 2014, 10:40
T5-R
cat-yellow написав:ну ZF-ки всі вроді непогані
вроді ж навіть Хонда сказала, шо перестане думати над чимось своїм, а почне ZF пхати...

вірне рішення, бо ті кпп вже певно років зо 30 ставляться на всі БМВ і живуть по сей день. думаю це хороший показник.

Re: Мех чи АКПП?

Додано: 10 січня 2014, 15:10
Myself
Felix написав:чим дальше тим більше(хоч і повільно) я починаю думати над афтаматам

О! : vodka: Я теж! Отакий от:

Зображення
:)