охтижблдь, пів року не був тут...
останній місяць трохи витрусив гаманець, то пора пару слів написати))
почну з того, що в кінці грудня просто так (камінця не було) пішла тріщина на лобовусі...
заклеїв скотчем, потім десь в січні заїхав заклеїти її, заміряли - а вона падла аж 50см.
заліпили, засверлили в кінці тріщини - 600 грн, але гарантії не дали, бо "вже велика". ну ладно, поїжджу, а там гляну.
в січні раптово перестала мені тягнути (десь коли дати газку на 1500 об) і замаячила помилка Check injection system.
подумав, ну всьо пи3да, паливна, форси... але зібрався, подумав... перед тим ніяких симптомів не було: ні перерозходу палива, ні дьоргань, заводилась чьотко, нічого не гуділо зі сторони баку, нічого подібного.
так раптово вмерти форсам чи паливному насосу ну якось малоймовірно.
очевидно, що турбіна. на що і надіявся, бо її по ходу найлегше і найдешевше замінити)))
тим більше, машина їхала собі далі, але вяленько. поїхав зразу на Рено в Солонку.
Підключили, почали газувати - помилка пропала і тяга появилась.
Кажуть "йдем від меншого: міняєм датчик наддуву турбіни".
Поміняли, з роботою щось 1200 грн. Оригінал.
Заодного приговорили одну свічку нагріву. Шось 400 грн. Оригінал.
Поїхав від них і вже ось досі ні намьока, тьфу-тьфу.
в лютому стандартна заміна: масло, фільтри... шось біля 1500 грн.
квітеньнарешті взявся за літні 18" диски, вже дві зими хотів їх підмарафетити до весни, постійно відкладав...
словом, два диски рівняли, піскоструйка, порошкова покраска, лак, шиномонтаж... все в Назара зірокула.
паралельно взяв б/у шини в атлічному стані 225/50/18. цього разу взяв ще такий варіант розміру, спробую як на ньому буде
бо 225/45 вижили півтора сезони, а 215/55 то трохи завеликі таки були...
одного "чудового" ранку побачив, що з тріщини на лобовусі пішли ще дві і вона стала значком мерседеса на пів лобовухи((
пора мінєти. замовив. домовився про заміну.
за пів дня все зробили.
ну під нову лобовуху пасує і щітки замінити - замовив через
Петра з Новоєврейська, вже перевірені мною бельгійські OXIMA.
далі... давно пора було міняти задні гальмівні диски + колодки
а тепер почало вже шось там шурхотіти і гудіти при гальмуванні - точно пора мінєти))
сьогодні поміняли у Валєри, заодно і праву передню шарову. ще праву рульову тягу тре, але не критично - іншим разом.
ну а оскільки то вже літо, то нарешті прикупив ворсові килимки на зміну "зимовим" гумовим, з якими останні два роки круглорічно їжджу.
а літо зачуяв не тільки я, але і кондюк і кудись уєбав за зиму весь фреон...
сьогодні був на діагностиці - утєчки не знайшли, але заправили по повній.
приговорили радіатор кондюка, він там вже добре потріпаний життям. заміна буде на наступний захід вже, десь влітку))
так от, падвєдьом ітогі останнього місяця:
реставрація/фарбування дисків = 3000
літні шини = 4000
лобове скло + заміна = 4500
щітки OXIMA = 500
гальмівні диски задні в зборі зі ступицею Meteli (наче по оригіналу вони і йдуть) =3200
гальмівні колодки задні Remsa =440
шарова SIDEM =300
робота =500
заправка кондюка =800
ворсові коврики =800
немало-небагато майже 18 000 грн.
і так ніби й поломок не було, щось зносилось, щось роз"єбалось, але по гаманцю вдарило
Лесик каже "бля, та в тебе і так нічого не ламається, тішся". Ну, тьфу-тьфу.
До речі, перший порЄдний ювілей: оце накатав 50 000 км на ній.
За 3.5 роки.
Переступила 203 000 км вже
Задоволений нею.
Робити, мені здається, шось по машині можна вічно, хоч і не в поломках справа...
Наразі милує око, бо диски свіженькі, помиті, блистєщі, машина теж чистенька.
Колір дисків хотів максимально світлий срібний, так Назар бонусом додав ще легкого перламутру. Я даволєн на всі 100%.
Ше якусь красивішу фотку зроблю, наразі такі