Трошки про перші відчуття.
ДвигунМотнули з Тарасом на другий день після пригону в Рівне (робити сертифікат на машину)
На трасі (та і в місті) зовсім не відчуваєш шо їдеш вже 100-120-140
Тихо, плавно, легко розганяється. Поки максимум вижав 180. На 6-ій передачі при швидкості 140 - оборотів вроді 3000 (чи 3500).
Розхід за 500км по трасі в такому режимі 6.4л, ІМХО дуже хороший результат.
Розхід на круїзі по трасі при 120 км/год - біля 6 л/сотню.
На дисплейчику маячить стрілка вверх (і вниз), коли варто перемикати передачу. Поки ще важко звикнути, шо треба на 2000об. переключатись, перші рази крутив двіг до 3000об, так Тарас кричав на мене
Макс.крутний там на 1750, а от потужність аж на 4000 об. Ну але нам по суті треба крутний)
Електро-ручнікСаме про нього найчастіше зі всіх поломок згадують в інтернеті. Але поки працює - хай працює. Поламається - будем ремонтувати. Штука зручна. Коли глушиш машину - він автоматично затягується. Можна зняти, якшо не хочеш так лишати (актуально взимку). Коли заводиш - він ввімкнений, стартуєш їхати - він сам знімається. Поки що зручна для мене штука.
НавігаціяЗручне управління під рукою (на підлокітнику), але, на жаль, картка з картами БЕНІЛЮКСу, буду тут шукати карти Європи.
6 передачШість передач то тєма. Зрозумів це, коли вперше проїхався по трасі на батьковому Експерті 6-передачному півтора роки тому. Комфортно для двигуна, менший розхід, нижчі обороти.
Безключовий доступЄ дві ключ-карти. На карті кнопки відкривання, закривання, відкривання лише багажника і кнопка ввімкнення фар (зручна штука, коли шукаєш машину на стоянці). Ше прікол, шо коли виходиш з машини з карткою і відходиш на пару метрів, машина сама закривається і складаються дзеркала. Після того підходиш - ставиш руку біля ручки відкривання - вона відривається. Для завдення машини не обов"язково вставляти карту в роз"єм, треба просто шоб вона була в салоні, просто тиснеш кнопку старт. При чому, якшо не вижмеш щеплення, а машина на передачі - то не заведеться.
ДисплейДо покупки я харився тим зміщеним в центр дисплеєм і електронними показниками швидкості і оборотів. Звик за один день
Реально штука зручна і зовсім не напрягає. Ага, є регулювання яскравості і 6 режимів дисплею (можна вибирати колір і дані, які будуть відображатись). Каже Тарас, шо ці TFT дисплеї проблем не приносять. На 2-их Сценіках лампові дисплеї - от вони буває горять.
Поки лише позитивні враження, порівняно з моїми попередніми машина - самальот
І при такому пробізі порівняно з заїждженими по Україні машинами, вона виглядає як нова.
По машині тупо не хочеться нічого робити. Просто їздити і все. Про тюнінг навіть і не думаю. Майже
Першим ділом поставив хорошу зимову резину Bridgestone Blizzak Revo GZ 205/60/16 і поставив розбірні металеві ніпелі (суто резинові в мене шось на інших машинах часто тріскались і підспускали).
Зробив цивілку в Векслера.
Залив повний бачок омивайки.
В найближчих планах:- після кількох днів по Львову з"явились звуки по ходовій - на днях до Валєри на діагностику. бо по ходовій здається все ще рідне
- тоді ж заміна масла, повністю всіх фільтрів
- потім заміна ременя-ролика ГРМ, ременя генератора, охолоджуючої, гальмівної і напевно поміняю вкладиші. Так-так, вкладиші
В межах профілактики, Тарас як знавець цих двигунів, радить міняти. Лесик ні, їхній майстер теж радить міняти. При ціні 400 грн за комплект і недорогій заміні - гріх не поміняти і мати спокій. Проблема в чому: загалом двигун/блок старий, тобто він майже без суттєвих змін ставиться вже років 10-12. А от верх двигуна і турбіну постійно вдосконалюють і умовно кажучи низ не стягує верху, вкладиші виробляються, шо може призвести потім до серйозніших проблем
- глянути до рейки, бо там електропідсилювач, досить безпроблемний по відгуках, нема ніякої рідини ГУР, але треба пильнувати шоб під пильники до рульової не попадала волога і піщинки, фактично треба глянути чи там все чисто і сухо.
З тюнінгу:- планую на літо 17" або і 18" діцкі, з нормальним ЕТ і гумою 225/50
- доставити оригінальні рейлінги, бо ті лапи багажника попід двері мене бісять
- підмарафетити кузов (бампера і де-не-де полірнути металеві частини)
- ше до зими хочу затягнути фари антигравійкою, після марафету - бампера теж затягнути.