Теми без відповідей | Активні теми Сьогодні: 31 жовтня 2024, 23:58



Відповісти  [ 447 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 23  Далі
Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р. 
Автор Повідомлення
Модер-Маньяк
Аватар користувача

З нами з: 10.11.2013
Повідомлень: 1079
Вік: 40
Авто: Lexus/Audi/Honda
Повідомлення Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
BOXER, нашо шось міняти? : confused2 : strange: там все ідеальне залили з заводу! :)

_________________
хороший москаль – мертвий москаль!


22 січня 2015, 08:52
Профіль Догори
Rock'N'Rolla
Аватар користувача

З нами з: 10.11.2013
Повідомлень: 2513
Авто: Grand Scenic III, Suzuki Swift
Номер: 5666
Повідомлення Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
так. кожне зі своїм ресурсом, вказаний виробником. і виробник вказує не роки, а пробіги! не задрачуй людей ;)

_________________
Sad, but true.


22 січня 2015, 09:58
Профіль Догори
Модер-Маньяк
Аватар користувача

З нами з: 10.11.2013
Повідомлень: 1079
Вік: 40
Авто: Lexus/Audi/Honda
Повідомлення Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
BOXER, так, згідний, кожне зі своїм ресурсом!
ти не здогадався що вони вказують середній ресурс, який може мінятись за певних умов експлуатації!!!
в мануалі так і пише, заміна ... за таких то умов експлуатації... :%) коли умови не виконуються скорочувати пробіг в 2 рази

_________________
хороший москаль – мертвий москаль!


22 січня 2015, 10:06
Профіль Догори


З нами з: 12.11.2013
Повідомлень: 513
Авто: Шкода
Повідомлення Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
так все ж таки - єхоч якесь непряме обгрунтування з офіційних джерел, що ресурс масла в коробці (чи може машини в цілому) вробником рахується 120 тисяч, а не 240? : unknown:


22 січня 2015, 11:04
Профіль Догори
Rock'N'Rolla
Аватар користувача

З нами з: 10.11.2013
Повідомлень: 2513
Авто: Grand Scenic III, Suzuki Swift
Номер: 5666
Повідомлення Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
Felix, питай офсервіс.
Thorn написав:
ти не здогадався що вони вказують середній ресурс, який може мінятись за певних умов експлуатації!!!

от вони і вказують ресурс заміни масла 20 тик - при стрьомних умовах 10 тик
ресурс ГРМ 160 тик - при стрьомних умовах 120 тик (для прикладу)

який ресурс автомобіля загалом? вказано десь? по-моєму, не вказано. знач нема шо ділити на два. а знач кіко їздиш стільки і не лізь до масла.
я згідний, шо в наших умовах можна на 200 тиках полізти поміняти.

_________________
Sad, but true.


22 січня 2015, 12:17
Профіль Догори
Вождь!
Аватар користувача

З нами з: 11.11.2013
Повідомлень: 840
Авто: Mercedes
Повідомлення Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
Felix написав:
питання тільки в тому чи для масла в коробці "вічність" дорівнює 120 тис.км чи 240 тис. км )))

в мому колишньому поло з пробігом овер 200тис км, 2003 рік до КПП не було жодних зауважень. думаю що масло фіг колись там мінялось.
Виглядає що 200 тис можна їздити на заводському маслі, але я б міняв кожних 60-80.

В е30 масло в двигуні, кпп і редукторі мінялось щороку : lol: орієнтовно 5-8 тис : twisted:

З практики наведу ситуацію з Вольво ХС 70 АКПП. масло в кпп , якщо мені не зраджує пам"ять, розраховане на 60 чи 80 тис. Товариш після покупки машини міняє його кожних 20, боявся за акпп бо в вони там слабенькі, японські айсін доречі : lol: , зараз пробігу вже біля 150 тис акпп працює як нова, при тому що по статистиці, якщо міняти масло згідно оф регламенту, то в акпп починаються поштовхи у 100 тис пробігу, вмирання коробки до 200тисяч.
Але це акпп, ми тут про механіку, яка простіша і нагадує мясорубку : ROFL:
Моя
Fobos написав:
на форді відсутня пробка зливу мастила, ще з 1983 року.

нашо? якшо у фієстах на 30 тис течуть сальники півосей, то можна його просто доливати : lol: : ninja:
BOXER написав:
виробник вказує не роки, а пробіги!

не зовсім так, все залежить від конкретної рідини, яку треба міняти.
масло двигуна наприклад: 15тис км або рік експлуатації, в залежності що раніше наступає. і т.д....


22 січня 2015, 21:43
Профіль Догори
Rock'N'Rolla
Аватар користувача

З нами з: 10.11.2013
Повідомлень: 2513
Авто: Grand Scenic III, Suzuki Swift
Номер: 5666
Повідомлення Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
T5-R написав:
не зовсім так, все залежить від конкретної рідини, яку треба міняти. масло двигуна наприклад: 15тис км або рік експлуатації, в залежності що раніше наступає. і т.д....

воно то так, але все рівно про масло в МКПП нічого не вказано.

_________________
Sad, but true.


23 січня 2015, 00:25
Профіль Догори
Модер-Маньяк
Аватар користувача

З нами з: 10.11.2013
Повідомлень: 1079
Вік: 40
Авто: Lexus/Audi/Honda
Повідомлення Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
масло оригынал vw ag 505.10 gl4/5 2л - 400грн. замына десь напевено 100грн.
що тут думати? : strange: : confused2 : facepalm2:

_________________
хороший москаль – мертвий москаль!


23 січня 2015, 06:31
Профіль Догори
Модер-Маньяк
Аватар користувача

З нами з: 10.11.2013
Повідомлень: 1079
Вік: 40
Авто: Lexus/Audi/Honda
Повідомлення Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
згыдно нового регламенту ваг в эс, масло castrol LL 504/507 замына 40тис.км, масло кпп не мыняэться
: lol:

_________________
хороший москаль – мертвий москаль!


23 січня 2015, 10:17
Профіль Догори


З нами з: 12.11.2013
Повідомлень: 513
Авто: Шкода
Повідомлення Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
Thorn написав:
масло оригынал vw ag 505.10 gl4/5 2л - 400грн. замына десь напевено 100грн.
що тут думати?

та ітпа дуже нема шо думати... треба скоро буде шось рішати )))

Thorn написав:
гыдно нового регламенту ваг в эс, масло castrol LL 504/507 замына 40тис.км, масло кпп не мыняэться

ну то явно не для мого 1.4 : facepalm2:


23 січня 2015, 10:33
Профіль Догори
Пандовод
Аватар користувача

З нами з: 11.11.2013
Повідомлень: 656
Звідки: Новояворівськ
Вік: 37
Ім'я: Петро
Авто: Rapid
Номер: 3763
Повідомлення Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
Я в десятці ше масла в коробці не міняв
Майже 160000 км пробігу і бігає далі)))))

_________________
XENUM-techno chemicals


24 січня 2015, 09:59
Профіль Догори


З нами з: 12.11.2013
Повідомлень: 513
Авто: Шкода
Повідомлення Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
Сьогодні був зі другом в АТЛ. Поки він дивися на свого японца, я вивчав лінійку масел Вольф, яку сам АТЛ ніби-то імпортує (тіпа Бельгія і всьо такоє). Так ось в нихя краз є масло один в один по специфікації, яка мені потрібна в коробку - прайс 200 грн за літр.
Ну і в двигун в них також є підходяще масло - вроді район 400 грн за 4 літри 5В-40 синтетика. Загалом масла в двигун в в моїй специфікації в них стоять в районі 400-500 грн.

Одним словом, скоріш за все міняти масло в коробці буду, особливо після прочитаного такого:

Цитувати виділене:
Про это в FAQе написано http://vwts.ru/index.php?p=vw_faq10 :
"Какое масло заливать в коробку передач?
На заводе в VW заливают очень хорошее масло и если его и менять по своей воле, то только на очень хорошее. Можно например на синтетику, 75W-90, GlL4+ (обычно пишут GL4/5). Желательно, чтоб был допуск VW Norm 501.50. Проверены:
BP EnergeerSGX 75w-90 GL4/5 VW Norm501.50
Castrol TAF-X 75w-90 GL4/5 VW Norm501.50

1.Какая вязкость лучше? Тут все просто. Вязкость трансмиссионных масел обозначается одной или двумя цифрами от 70 до 250, первая цифра характеризует "зимнюю" вязкость, вторая -- "летнюю". Конкретно про зимнюю:
75W... -- застывает при -45, густеет при -30
80W... -- застывает при -30, густеет при -15
85W... -- застывает при -15, густеет при -10
При этом "застывает" -- это означает, что масло превращается в студень, коробку нужно долго "греть", двигаясь на первой передаче, сальникам и остальному "нутру" коробки при этом приходится очень несладко. "Густеет" -- это значит, что рычаг переключения движется с трудом, а пуск двигателя возможен только при выжатом сцеплении. Если говорить про "летнюю" вязкость, то достаточно знать, что VAG-овские коробки рассчитаны как правило на вязкость 80-90. Отсюда вывод -- оптимальная вязкость 75W-90.

2. Группа по API, характеризует условия эксплуатации. Имеется шесть таких групп, от GL-1(мягкие условия) до GL-6(очень тяжелые). Основная ошибка заключается в том, что многие думают, что масло с более высокой группой лучше, поэтому надо лить его. Применительно к коробкам передач это не так, для нормальной работы синхронизаторов масло должно иметь вполне определенную смазывающую способность. Поэтому если в VAG-овские коробки рекомендовано масло GL-4, то _не надо_ лить туда GL-5. При этом может повезти, и даже при масле GL-5 передачи будут нормально переключаться. А может неповезти и включить какую-то (чаще всего 3-ю) передачу станет очень трудно. Год назад такой случай описывался у Audi. Недавно появились масла GL-4/5 и GL-4+. Эти масла можно использовать вместо GL-4.

3.Минералка или синтетика. Начнем с того, что в коробки VW на заводе льют синтетику, и уже очень-очень давно. Соответственно все сальники на нее рассчитаны, и если и начинают течь, то независимо от типа масла. Срок службы минерального масла не превышает 40ккм, в то время как свойства синтетики от пробега практически не меняются. Это не значит, что ее не надо менять: в масле накапливаются продукту износа. Мое мнение -- менять через 70-120ккм.

4.Надо ли вообще менять масло. На заводе в VW льют очень хорошее масло. Называется оно G50 и найти его в продаже почти нереально. Однако вероятность того, что в старой (до 90г) машинке масло родное, очень невелика. Как правило это связано с заменой сальников, которые ходят 150-200ккм. По моим сведениям даже на фирменных сервисах при этом льют "любое 80W-90", а это уже минералка с соответствующим сроком службы. Отличить трансмиссионную минералку от синтетики довольно легко по запаху: у синтетики острый "нитро"-запах, в то время как минералка воняет как очень плохое растительное масло (довольно поганенько).

5.Несколько лет назад VAG разработал допуск на трансмиссионные масла -- VW Norm 501.50. Масло, имеющее такой допуск, ничем не уступает G50. Это синтетика, 75W-90, GL-4/5. Около $10/литр. Опробованы BP EnerGear SGX и Castrol TAF-X. Недавно такое масло появилось и у LiquiMoly (но отзывов о применении пока не видел).


Вот такие дела. В заключении настоятельно рекомендую не экономить на коробочном масле. Тем более, что в долгосрочной перспективе экономии не получается: $20 на 100ккм за хорошее масло или $10 на 40ккм за плохое, да еще за замену....Да и зимой плохое масло выходит боком. Иногда в прямом смысле.
HarryGolf

Можно добавить к списку ещё TOTAL transmission Syn FE. Вязкость по SAE 75W-90, чистосинтетическое. Оно чуть жиже распространённых масел с допусками G050.
GMA"

"


24 січня 2015, 15:56
Профіль Догори
Модер-Маньяк
Аватар користувача

З нами з: 10.11.2013
Повідомлень: 1079
Вік: 40
Авто: Lexus/Audi/Honda
Повідомлення Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
Felix, вольф : facepalm: : facepalm2:

_________________
хороший москаль – мертвий москаль!


24 січня 2015, 18:27
Профіль Догори
Rock'N'Rolla
Аватар користувача

З нами з: 10.11.2013
Повідомлень: 2513
Авто: Grand Scenic III, Suzuki Swift
Номер: 5666
Повідомлення Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
Felix написав:
Надо ли вообще менять масло. На заводе в VW льют очень хорошее масло. Называется оно G50 и найти его в продаже почти нереально. Однако вероятность того, что в старой (до 90г) машинке масло родное, очень невелика. Как правило это связано с заменой сальников, которые ходят 150-200ккм.

ну а в тебе ж не машина 90-го року і масло ніхто не міняв ше на непанятно шо ;) ця фраза тільки підтверджує відсутність потреби міняти заводське масло при такому пробізі і віці машини.

_________________
Sad, but true.


25 січня 2015, 10:26
Профіль Догори
Модер-Маньяк
Аватар користувача

З нами з: 10.11.2013
Повідомлень: 1079
Вік: 40
Авто: Lexus/Audi/Honda
Повідомлення Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
BOXER, г50 : facepalm2:
з заводу йде кастрол,люди в неты пишуть : facepalm2: :%)

_________________
хороший москаль – мертвий москаль!


25 січня 2015, 16:24
Профіль Догори
Фюрер
Аватар користувача

З нами з: 09.11.2013
Повідомлень: 2326
Звідки: Червоноград, Kraków
Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
Повідомлення Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
Я в бус лив Aral 75w-90, в Таврон вроді теж (95%)


26 січня 2015, 00:13
Профіль Догори


З нами з: 12.11.2013
Повідомлень: 513
Авто: Шкода
Повідомлення Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
і так пробіг поза 118 тисяч, вирішив не чекати поки ціни ще зростуть і зробив ТО на АТЛі

По факту:
- поміняв масло і масляний фільтр (залив Шелл Хелікс 5В-40 синтетика)
- повітряний фільтр
-салонний фільтр (старий був чорний ужас)
- поміняв свічки на нові Бош, бо старі вже були не альо (до того від купівлі машини я ні разу навіть не викручував свічок)
- поміняв гальмівну рідину - діагностували тестером якимось вологи дофіга і я вирішив, що 130 грн не та ціна шоб на тармазах економити )))
- долив чуть антіфріза - знайшли в одному місці на тройніку місце, де він чуть втікав (в магістралі, зробленій при установці газа);
- поміняв відбійники і пильніки задніх стойок (старі потріпало)
- зробив діагностику ходової (написали ще, що на підході сайленти задні ричагів)
- поміняв лампочку стопа
Вроді нічого не забув. Решта по машині все ОК

Сумарно за все заплатив в районі 2400 грн. (вусі запчастини брав на АТЛ, було в них все на місці).
Принагідно отримав карточку АТЛ на мінус 10%

І ще: : roll: подивилися на масло в коробці і на його рівень - вердикт майстра був не міняти : twisted:


Сокро треба буде заїхати на чергове газове ТО 8)


07 лютого 2015, 19:27
Профіль Догори


Аватар користувача

З нами з: 11.11.2013
Повідомлень: 167
Вік: 38
Ім'я: Юра
Авто: Fiesta MK6
Повідомлення Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
Felix написав:
сайленти задні ричагів

Які ще такі задні важелі!? : strange: Там балка ззаду.


08 лютого 2015, 21:15
Профіль Догори
Партізайнен
Аватар користувача

З нами з: 10.11.2013
Повідомлень: 1072
Звідки: ферма Top Gear
Вік: 32
Ім'я: Богдан
Авто: ноги
Номер: 11
Повідомлення Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
Fobos, я думавю він мав на увазі задні сайленти передніх ричагів


08 лютого 2015, 21:40
Профіль ICQ Догори


З нами з: 12.11.2013
Повідомлень: 513
Авто: Шкода
Повідомлення Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
konsperant написав:
Fobos, я думавю він мав на увазі задні сайленти передніх ричагів

власне то і мав на увазі : beer:


09 лютого 2015, 09:05
Профіль Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Відповісти   [ 447 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 23  Далі

Хто зараз онлайн

Зареєстровані учасники: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Вперед:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB