Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
Автор |
Повідомлення |
Модер-Маньяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 1079 Вік: 40
Авто: Lexus/Audi/Honda
|
Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
BOXER, нашо шось міняти? там все ідеальне залили з заводу!
_________________ хороший москаль – мертвий москаль!
|
22 січня 2015, 08:52 |
Догори
|
|
Rock'N'Rolla
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 2513
Авто: Grand Scenic III, Suzuki Swift
Номер: 5666
|
Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
так. кожне зі своїм ресурсом, вказаний виробником. і виробник вказує не роки, а пробіги! не задрачуй людей
_________________ Sad, but true.
|
22 січня 2015, 09:58 |
Догори
|
|
Модер-Маньяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 1079 Вік: 40
Авто: Lexus/Audi/Honda
|
Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
BOXER, так, згідний, кожне зі своїм ресурсом! ти не здогадався що вони вказують середній ресурс, який може мінятись за певних умов експлуатації!!! в мануалі так і пише, заміна ... за таких то умов експлуатації... коли умови не виконуються скорочувати пробіг в 2 рази
_________________ хороший москаль – мертвий москаль!
|
22 січня 2015, 10:06 |
Догори
|
|
З нами з: 12.11.2013 Повідомлень: 513
Авто: Шкода
|
Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
так все ж таки - єхоч якесь непряме обгрунтування з офіційних джерел, що ресурс масла в коробці (чи може машини в цілому) вробником рахується 120 тисяч, а не 240?
|
22 січня 2015, 11:04 |
Догори
|
|
Rock'N'Rolla
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 2513
Авто: Grand Scenic III, Suzuki Swift
Номер: 5666
|
Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
Felix, питай офсервіс. от вони і вказують ресурс заміни масла 20 тик - при стрьомних умовах 10 тик ресурс ГРМ 160 тик - при стрьомних умовах 120 тик (для прикладу) який ресурс автомобіля загалом? вказано десь? по-моєму, не вказано. знач нема шо ділити на два. а знач кіко їздиш стільки і не лізь до масла. я згідний, шо в наших умовах можна на 200 тиках полізти поміняти.
_________________ Sad, but true.
|
22 січня 2015, 12:17 |
Догори
|
|
Вождь!
З нами з: 11.11.2013 Повідомлень: 840
Авто: Mercedes
|
Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
в мому колишньому поло з пробігом овер 200тис км, 2003 рік до КПП не було жодних зауважень. думаю що масло фіг колись там мінялось. Виглядає що 200 тис можна їздити на заводському маслі, але я б міняв кожних 60-80. В е30 масло в двигуні, кпп і редукторі мінялось щороку орієнтовно 5-8 тис З практики наведу ситуацію з Вольво ХС 70 АКПП. масло в кпп , якщо мені не зраджує пам"ять, розраховане на 60 чи 80 тис. Товариш після покупки машини міняє його кожних 20, боявся за акпп бо в вони там слабенькі, японські айсін доречі , зараз пробігу вже біля 150 тис акпп працює як нова, при тому що по статистиці, якщо міняти масло згідно оф регламенту, то в акпп починаються поштовхи у 100 тис пробігу, вмирання коробки до 200тисяч. Але це акпп, ми тут про механіку, яка простіша і нагадує мясорубку Моя нашо? якшо у фієстах на 30 тис течуть сальники півосей, то можна його просто доливати не зовсім так, все залежить від конкретної рідини, яку треба міняти. масло двигуна наприклад: 15тис км або рік експлуатації, в залежності що раніше наступає. і т.д....
|
22 січня 2015, 21:43 |
Догори
|
|
Rock'N'Rolla
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 2513
Авто: Grand Scenic III, Suzuki Swift
Номер: 5666
|
Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
воно то так, але все рівно про масло в МКПП нічого не вказано.
_________________ Sad, but true.
|
23 січня 2015, 00:25 |
Догори
|
|
Модер-Маньяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 1079 Вік: 40
Авто: Lexus/Audi/Honda
|
Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
масло оригынал vw ag 505.10 gl4/5 2л - 400грн. замына десь напевено 100грн. що тут думати?
_________________ хороший москаль – мертвий москаль!
|
23 січня 2015, 06:31 |
Догори
|
|
Модер-Маньяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 1079 Вік: 40
Авто: Lexus/Audi/Honda
|
Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
згыдно нового регламенту ваг в эс, масло castrol LL 504/507 замына 40тис.км, масло кпп не мыняэться
_________________ хороший москаль – мертвий москаль!
|
23 січня 2015, 10:17 |
Догори
|
|
З нами з: 12.11.2013 Повідомлень: 513
Авто: Шкода
|
Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
та ітпа дуже нема шо думати... треба скоро буде шось рішати ))) ну то явно не для мого 1.4
|
23 січня 2015, 10:33 |
Догори
|
|
Пандовод
З нами з: 11.11.2013 Повідомлень: 656 Звідки: Новояворівськ Вік: 37
Ім'я: Петро
Авто: Rapid
Номер: 3763
|
Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
Я в десятці ше масла в коробці не міняв Майже 160000 км пробігу і бігає далі)))))
_________________ XENUM-techno chemicals
|
24 січня 2015, 09:59 |
Догори
|
|
З нами з: 12.11.2013 Повідомлень: 513
Авто: Шкода
|
Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
Сьогодні був зі другом в АТЛ. Поки він дивися на свого японца, я вивчав лінійку масел Вольф, яку сам АТЛ ніби-то імпортує (тіпа Бельгія і всьо такоє). Так ось в нихя краз є масло один в один по специфікації, яка мені потрібна в коробку - прайс 200 грн за літр. Ну і в двигун в них також є підходяще масло - вроді район 400 грн за 4 літри 5В-40 синтетика. Загалом масла в двигун в в моїй специфікації в них стоять в районі 400-500 грн. Одним словом, скоріш за все міняти масло в коробці буду, особливо після прочитаного такого: | | | | Цитувати виділене: Про это в FAQе написано http://vwts.ru/index.php?p=vw_faq10 : "Какое масло заливать в коробку передач? На заводе в VW заливают очень хорошее масло и если его и менять по своей воле, то только на очень хорошее. Можно например на синтетику, 75W-90, GlL4+ (обычно пишут GL4/5). Желательно, чтоб был допуск VW Norm 501.50. Проверены: BP EnergeerSGX 75w-90 GL4/5 VW Norm501.50 Castrol TAF-X 75w-90 GL4/5 VW Norm501.50 1.Какая вязкость лучше? Тут все просто. Вязкость трансмиссионных масел обозначается одной или двумя цифрами от 70 до 250, первая цифра характеризует "зимнюю" вязкость, вторая -- "летнюю". Конкретно про зимнюю: 75W... -- застывает при -45, густеет при -30 80W... -- застывает при -30, густеет при -15 85W... -- застывает при -15, густеет при -10 При этом "застывает" -- это означает, что масло превращается в студень, коробку нужно долго "греть", двигаясь на первой передаче, сальникам и остальному "нутру" коробки при этом приходится очень несладко. "Густеет" -- это значит, что рычаг переключения движется с трудом, а пуск двигателя возможен только при выжатом сцеплении. Если говорить про "летнюю" вязкость, то достаточно знать, что VAG-овские коробки рассчитаны как правило на вязкость 80-90. Отсюда вывод -- оптимальная вязкость 75W-90. 2. Группа по API, характеризует условия эксплуатации. Имеется шесть таких групп, от GL-1(мягкие условия) до GL-6(очень тяжелые). Основная ошибка заключается в том, что многие думают, что масло с более высокой группой лучше, поэтому надо лить его. Применительно к коробкам передач это не так, для нормальной работы синхронизаторов масло должно иметь вполне определенную смазывающую способность. Поэтому если в VAG-овские коробки рекомендовано масло GL-4, то _не надо_ лить туда GL-5. При этом может повезти, и даже при масле GL-5 передачи будут нормально переключаться. А может неповезти и включить какую-то (чаще всего 3-ю) передачу станет очень трудно. Год назад такой случай описывался у Audi. Недавно появились масла GL-4/5 и GL-4+. Эти масла можно использовать вместо GL-4. 3.Минералка или синтетика. Начнем с того, что в коробки VW на заводе льют синтетику, и уже очень-очень давно. Соответственно все сальники на нее рассчитаны, и если и начинают течь, то независимо от типа масла. Срок службы минерального масла не превышает 40ккм, в то время как свойства синтетики от пробега практически не меняются. Это не значит, что ее не надо менять: в масле накапливаются продукту износа. Мое мнение -- менять через 70-120ккм. 4.Надо ли вообще менять масло. На заводе в VW льют очень хорошее масло. Называется оно G50 и найти его в продаже почти нереально. Однако вероятность того, что в старой (до 90г) машинке масло родное, очень невелика. Как правило это связано с заменой сальников, которые ходят 150-200ккм. По моим сведениям даже на фирменных сервисах при этом льют "любое 80W-90", а это уже минералка с соответствующим сроком службы. Отличить трансмиссионную минералку от синтетики довольно легко по запаху: у синтетики острый "нитро"-запах, в то время как минералка воняет как очень плохое растительное масло (довольно поганенько). 5.Несколько лет назад VAG разработал допуск на трансмиссионные масла -- VW Norm 501.50. Масло, имеющее такой допуск, ничем не уступает G50. Это синтетика, 75W-90, GL-4/5. Около $10/литр. Опробованы BP EnerGear SGX и Castrol TAF-X. Недавно такое масло появилось и у LiquiMoly (но отзывов о применении пока не видел). Вот такие дела. В заключении настоятельно рекомендую не экономить на коробочном масле. Тем более, что в долгосрочной перспективе экономии не получается: $20 на 100ккм за хорошее масло или $10 на 40ккм за плохое, да еще за замену....Да и зимой плохое масло выходит боком. Иногда в прямом смысле. HarryGolf Можно добавить к списку ещё TOTAL transmission Syn FE. Вязкость по SAE 75W-90, чистосинтетическое. Оно чуть жиже распространённых масел с допусками G050. GMA" " | | | | |
|
24 січня 2015, 15:56 |
Догори
|
|
Модер-Маньяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 1079 Вік: 40
Авто: Lexus/Audi/Honda
|
Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
Felix, вольф
_________________ хороший москаль – мертвий москаль!
|
24 січня 2015, 18:27 |
Догори
|
|
Rock'N'Rolla
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 2513
Авто: Grand Scenic III, Suzuki Swift
Номер: 5666
|
Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
ну а в тебе ж не машина 90-го року і масло ніхто не міняв ше на непанятно шо ця фраза тільки підтверджує відсутність потреби міняти заводське масло при такому пробізі і віці машини.
_________________ Sad, but true.
|
25 січня 2015, 10:26 |
Догори
|
|
Модер-Маньяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 1079 Вік: 40
Авто: Lexus/Audi/Honda
|
Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
BOXER, г50 з заводу йде кастрол,люди в неты пишуть
_________________ хороший москаль – мертвий москаль!
|
25 січня 2015, 16:24 |
Догори
|
|
Фюрер
З нами з: 09.11.2013 Повідомлень: 2326 Звідки: Червоноград, Kraków Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
|
Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
Я в бус лив Aral 75w-90, в Таврон вроді теж (95%)
|
26 січня 2015, 00:13 |
Догори
|
|
З нами з: 12.11.2013 Повідомлень: 513
Авто: Шкода
|
Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
і так пробіг поза 118 тисяч, вирішив не чекати поки ціни ще зростуть і зробив ТО на АТЛі По факту: - поміняв масло і масляний фільтр (залив Шелл Хелікс 5В-40 синтетика) - повітряний фільтр -салонний фільтр (старий був чорний ужас) - поміняв свічки на нові Бош, бо старі вже були не альо (до того від купівлі машини я ні разу навіть не викручував свічок) - поміняв гальмівну рідину - діагностували тестером якимось вологи дофіга і я вирішив, що 130 грн не та ціна шоб на тармазах економити ))) - долив чуть антіфріза - знайшли в одному місці на тройніку місце, де він чуть втікав (в магістралі, зробленій при установці газа); - поміняв відбійники і пильніки задніх стойок (старі потріпало) - зробив діагностику ходової (написали ще, що на підході сайленти задні ричагів) - поміняв лампочку стопа Вроді нічого не забув. Решта по машині все ОК Сумарно за все заплатив в районі 2400 грн. (вусі запчастини брав на АТЛ, було в них все на місці). Принагідно отримав карточку АТЛ на мінус 10% І ще: подивилися на масло в коробці і на його рівень - вердикт майстра був не міняти Сокро треба буде заїхати на чергове газове ТО
|
07 лютого 2015, 19:27 |
Догори
|
|
З нами з: 11.11.2013 Повідомлень: 167 Вік: 38
Ім'я: Юра
Авто: Fiesta MK6
|
Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
Які ще такі задні важелі!? Там балка ззаду.
|
08 лютого 2015, 21:15 |
Догори
|
|
Партізайнен
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 1072 Звідки: ферма Top Gear Вік: 32
Ім'я: Богдан
Авто: ноги
Номер: 11
|
Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
Fobos, я думавю він мав на увазі задні сайленти передніх ричагів
|
08 лютого 2015, 21:40 |
Догори
|
|
З нами з: 12.11.2013 Повідомлень: 513
Авто: Шкода
|
Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
власне то і мав на увазі
|
09 лютого 2015, 09:05 |
Догори
|
|
Хто зараз онлайн |
Зареєстровані учасники: Немає зареєстрованих користувачів |
|
Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете додавати файли у цьому форумі
|
|