отож за 1 рік володіння було зроблено наступне:
- встановлено бі-ксенонові лінзи Galaxy G5.
- зимова шини
- передня губа з скловолокна
- Фільтр "0" опору JR
- диски R17 + шини 205/50
- заміна прокладки клапанної кришки
- зварено прямий вихлоп
- обмотано термолентою випускний колектор (двічі)
- обезшумлено передні двері, і багажник
- встановлено інший магнітофон, і замінено динаміки в дверях
- замінено диск зчеплення, корзину, вижимний підшипник
- замінено задні гальмівні колодки.
доречі про вихлоп, для цього було куплено зварювальний апарат, і то була перше що я варив в свому житті, нормально получилось за 3 разом) але вроді вийшло непогано
відповідно довелось окуповувати той зварочний апарат, і тепер я півбідовий зварщик, нормально варю пів-автоматом, і електродами, тому якшо шось то звертаєтесь, установка з балонами компактна і транспортабельна)
десь восени я продав ту білу ковку, і на 2 день поїхав купив пружини з заниженням, які вже давно привіз нєкій терорист Юра, на жовтому евіку
потім підскладались гроші на аморти...
і для роботи дякуючи хорошим людям прикупився інвентар
і вже весною, коли були самі страшні заметілі, викопав те чудо з снігу і почав розбирати
а там вже пішло-поїхало, почав варити арки, повністю перетряс задню ходовку і взагалі всю жопу, все зачистив, загрунтував, покрив бараніком, пофарбував, короче навів серйозні порядки, бак теж промив, почистив, освіжив ззовні, і виїхав аби попасти на етап в Тернополі, про це далі