Автор |
Повідомлення |
Фюрер
З нами з: 09.11.2013 Повідомлень: 2326 Звідки: Червоноград, Kraków Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
|
Re: Honda Prelude Turbo
На прохання трудящихся тут інших Маніяків Віднині і вавіківікоф
|
25 лютого 2019, 15:29 |
Догори
|
|
Rock'N'Rolla
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 2513
Авто: Grand Scenic III, Suzuki Swift
Номер: 5666
|
Re: Honda Prelude Turbo
_________________ Sad, but true.
|
25 лютого 2019, 18:06 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: Honda Prelude Turbo
Раз зайшов сюди, то треба чуть освіжити тему, нє? ))) Ждіть, буде многа букаф і фоток)
|
10 червня 2019, 06:40 |
Догори
|
|
Техно-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 568 Звідки: Наукова -ВВ district :) Вік: 45
Ім'я: Любомир
Авто: 2106
|
Re: Honda Prelude Turbo
AnGeL, ну і де букви ? ДЕ фотки ? ))))
|
11 червня 2019, 05:45 |
Догори
|
|
Rock'N'Rolla
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 2513
Авто: Grand Scenic III, Suzuki Swift
Номер: 5666
|
Re: Honda Prelude Turbo
ждьомс...
_________________ Sad, but true.
|
14 червня 2019, 10:33 |
Догори
|
|
Техно-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 568 Звідки: Наукова -ВВ district :) Вік: 45
Ім'я: Любомир
Авто: 2106
|
Re: Honda Prelude Turbo
AnGeL, свинтус ти! Фотки де ?
|
11 липня 2019, 12:35 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: Honda Prelude Turbo
Йой, кіточки мої! Не мав я часу на писанину, але поки машина в малярці (сорі за спойлери), то розповім я вам трошки історій)))
|
12 серпня 2019, 17:26 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: Honda Prelude Turbo
Отож, як я і казав, блок абс - всьо. Рідний був просто дуже архаїчний, не робочий, великий і важкий, і взагалі то не тру на спортивних машинах. то ж тепер замість нього отаке: на отакому самопальному кріпленні так як то абсолютно інородна деталь. Тут в версіях без абс теж бути РТУ, але трошки іншої конструкції. Цей шо я поставив - піжже, бо він з інтегри тайп-р з +/- аналогічним сетапом тормозів. І коштує та хрінь 1900 + грн, на мінуточку))) Там вже заодно і замінив всі шланги, все прокачав, промив, почистив, змастив, короче тормоза - DONE! Ще трошки фото з процесу по колупанню проводки для 4вс.... Задня рейка маю один дефект, який успішно був усунутий і всьо було відпідарашено, змажено, почищено, пофарбовано. а тут видно детальки з токарки - втулочки в поліуретан з нержавійки, які я ще полірував шоб прям ващє всьо було як для польоту в комос))) Там окрім спеціальних розвальних болтів, до яких окремо ще йшли розвальні шайби, треба було ще спеціальні гайки. абсолютно все там специфічне і канає тільки оригінал, за купу грошей) то є життя, то не вгадаєш))) Одним словом то всьо було зібрано, і поки що все в сервісному режимі (рейка стопориться спеціальним болтом, який взагалі навіть ніхто не знає скільки коштує, і походу в оригіналі був один єдиний на всю планету, а потім з нього зняли креслення і всі по тому кресленню точать свої, як і я). По електриці по 4вс все підключено, бак поставив, магістралі паливні зашаманив, по задній частині по факту теж все готово, якшо не рахувати фаркоп (для веліків), і вихлоп. Далі треба було шото робити з підкапоткою, бо виглядала вона вже довший час отакувот: то є майже як клін-лук))) Повирізовував на чпу з фторопласту прокладки всі на впуск, сам впуск розібрав, вимив, вичистив, легенько шліфанув дефекти заводського ливарства, зібрав вже на фторопласті. І користуючись моментом поки впуск ще не прикрутив на машину, то треба було поставити масляну проставку на радіатор, + там ще колхозив всякі штуки з подачею масла на турбіну. Собсно проставка: Маслорадіатор: Фоток того всього канєшно шо нема, але є відео, яке може до кінця року перебереться і змонтується в якості влогу))) но ето не точно))) Короче текстом: проставку доопрацював напильником, шланги замовив на гідрохаусі, подачу на турбіну зробив в місці де штатний датчик тиску масла (на лампочку), виготовивши туди суперспецадаптер під "банджо" фітінг, але такий щоб в банджо-бол в шляпу можна було ще вкрутити штатний датчик тиску масла. Типу і місце для подачі збс, бо масло там відразу після фільтра, чисте і холодне, і штатний датчик лишився. Там були нюанси, спроби і помилки, бо різьба в блоці конусна, і треба було чітко вирахувати висоту того болта-адаптера. але всьо порішалось. Ну а далі були танці з бубном і розташуванням і кріпленням того маслорадіатора: як видно на останньому фото є ще один радіатор, то є радіатор ГУР. По заводу там внизу був теж такий, але довгий і вузький, зараз його вже ніяк там би не впихнув, тому замінив на отакий, який по розмірах ідеально чотінько підійшов, як я все і розраховував. І в підсумку поставив всі радіатори, поодівав всі патрубки, де треба то докупив силіконові (на турбіну), всюди решта відмив оригінальні, напідарасив силіконом, і грубо кажучи система охолодження - DONE
|
12 серпня 2019, 17:56 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: Honda Prelude Turbo
Окремо напишу про вихлоп, бо багато фоток))) Значить під нову турбіну, більшу, захотів я і новий вихлоп, більший, бо 63 мм то таке собі баловство для нормальної машини. та й хотів я окремий вихід з вестигейта. Отож після того як провів певні заміри і розрахунки, а також пошуршав по гаражі я знайшов якісь куски нержавійки 38.1мм які батько десь завбачливо спіздив при розборці якогось залу гральних апаратів (там то було в якості якоїсь фурнітури, полірована короч), поїхав і купив на АВ метал-груп 3 коліна 90 гардусів, і метр труби 70х2, казали шо то дорога Італійська, шліфована, по 400 грн за метр. і ше там взяв пару відводів 38.1 мм на скрімпайп. На засцєній замарстинівській в суперхвальоного токаря ото підшаманив фланець на турбіну, курва за 500 грн... Щоб ви собі розуміли, то тут роздраконили більшу дирку до 66 мм, і вирізали меншу - 35 мм. і за то - 500 грн. Курва! Заодно зашаманив отаку перегородку, яка по теорія має дуже круто впливати на вихід газів з турбіни, і вазагалі сама по собі дає аццкий пріход. В добавок шарошкою трошки згладив всі ступеньки і нерівності між турбіною і фланцем, + в самому колекторі на скільки вистачило шарошок - позачищав з середини погрішності зварки. Ну а далі довгий і клопіткий процес компоновки вихлопу в умовах обмеженого простору, з урахуванням можливості демонтажу-монтажу вихлопу без розборки половини морди (прівет ВАГ-груп), і БЕЗ врахування товщини термобинтів (нєт, то якраз була фатальна помилка). і да, можете кидатись камнями, але я варив то всьо сам, півавтоматом, нержавіючим дротом, в середовищі аргону. Так, виглядає не дуже круто, зато точно якісно проварено, як показала практика... А вихід з вестгейта поки буде отак звучить воно як суще зло))) але після настройки той клапан буде відкриватись тільки тоді коли турба вийде на робочі оберти, а в звичайному режимі він буде закритий. Далі по вихлопу поробив си отакі фланці, покупляв хомути.... і зварив решту траси аж до заднього ричага Після гофри вже дав звичайну китайську поліровану трубу, з стінкою 1.5 мм. бо 2 мм то і дорого, і важка ппц. ну і потім все гарно обмотав бинтами, і тут прийшов піздєц, бо разом з бинтами вже не пролазили болти (там міліметражі місцями були дуже жосткі). прийшло переробляти один болт з головки на 17, під головку на 14. Болти доречі всі покупляв теж з нержавійки, і гайки, і гровери. Ота гайка в колекторі, то під датчик температури вихлопу, який ще треба зашаманити, є ідеї з ардуіно. Ну і треба ще доробити вихлоп, підібрати якусь банку на 76 трубі, бо на 70 - взагалі не зустрічав, хоча то є впринципі стандартний розмір 2.75". Резонатори в такому розмірі проскакували. ну то таке, закінчувати вихлоп буду потім, наразі так.
|
12 серпня 2019, 18:27 |
Догори
|
|
Техно-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 568 Звідки: Наукова -ВВ district :) Вік: 45
Ім'я: Любомир
Авто: 2106
|
Re: Honda Prelude Turbo
Ну во, а то "мама, мама" ))) респект!
|
12 серпня 2019, 19:30 |
Догори
|
|
Фюрер
З нами з: 09.11.2013 Повідомлень: 2326 Звідки: Червоноград, Kraków Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
|
Re: Honda Prelude Turbo
Заєбісь! Так тримати!
|
13 серпня 2019, 01:23 |
Догори
|
|
Техно-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 568 Звідки: Наукова -ВВ district :) Вік: 45
Ім'я: Любомир
Авто: 2106
|
Re: Honda Prelude Turbo
ггг, треба хазяйці хати маякнути , хай гляне , як бережуть її паркет ))))))))))))
|
13 серпня 2019, 09:00 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: Honda Prelude Turbo
Liuskywalker, та шо там від тих дротів буде тому паркету? ))) там наприклад від веліків стіна покоцана значно сильніше, але то я після себе відремонтую так чи інакше)))) Але хазяйка вкурсі, бачила, нічого не казала)))
|
13 серпня 2019, 11:12 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: Honda Prelude Turbo
Далі, коли вихлоп був зварений, десь чи то перед чи то після паски був перший запуск, під час якого через один незакручений датчик тиску масла вигнало 4 літри свіжого мастила в яму))) Але я дуже завбачливо взяв в Лесика одразу 8 літрів) Ну то таке, хуйня трапляється))) Потім ще певний час всякі нюанси попідтягував, багато доливав жижі ГУР, бо система була майже суха, і пішло більше ніж по мануалу, поки долив до рівня, прокачав тормоза, перевірив ручнік, прибрав всі підсоси повітря по впуску, і виїхав катнути протестувати тормоза, і так катнув, шо забув що я не поставив замок капоту, і капот просто лежав під власною вагою. Ну опщем, коли викрутив 2 передачу до кінця, капот ся підоймив, і я дуже різко перевірив тормоза))) по результатах тесту: - лобовуха - (не особо шкода бо і так мав міняти) - капот - шкода трошки більше, але теж не дуже, бо старий був трошки шкарадно зроблений, багато шпаклівки і т.д. - завіси - не дуже шкода, бо недорогі, 400 грн пара в ідеалі. + 3 вмятини на криші - ото найбільше шкода, бо дах був в ідеалі. Але вроді їх з середини витиснули і мінімум шпаклівки. + тормоза зашибісь)))
Так як тачка вже було на ходу, і могла їхати в малярку, зустрівся з Андрійком, обговорили факт пройобу черги, і щоб не витрачати даремно час обговорили що я можу зробити для підготовки до покраски, окрім зрізання вікон і повної розборки. І там пішла довга і мучітєльна закупівля всяких кислотних грунтовок з всякими пройобами різних магазинів, присилали не те що треба було, не актуальна наявність на сайті і на складі, і т.д., викупляння всієї змивки для фарби в межах буського району, купівля більш-менш людського пульверизатора для грунтовки, і супутніх матеріалів і аксесуарів, і всяке таке. Фото закину пізніше))))))
|
13 серпня 2019, 11:29 |
Догори
|
|
Фюрер
З нами з: 09.11.2013 Повідомлень: 2326 Звідки: Червоноград, Kraków Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
|
Re: Honda Prelude Turbo
З капотом - ну ахуєть просто УВАЖНІШЕ!!!
|
20 серпня 2019, 23:13 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: Honda Prelude Turbo
cat-yellow, для того і існують тестові виїзди. добре шо то був капот, а не, наприклад, незакручений штуцер на тормозах чи лопнувший шланг...
|
21 серпня 2019, 05:55 |
Догори
|
|
Вождь!
З нами з: 11.11.2013 Повідомлень: 840
Авто: Mercedes
|
Re: Honda Prelude Turbo
В тебе під капотом живе шось таке смішне, з закрученими рогами
|
09 вересня 2019, 17:25 |
Догори
|
|
Хто зараз онлайн |
Зареєстровані учасники: Немає зареєстрованих користувачів |
|
Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете додавати файли у цьому форумі
|
|