Автор |
Повідомлення |
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: Honda Prelude Turbo
ну вот, сьогодні вже дешо підмутилось, так сказать, свіжа інфа) приїхав радіатор ГУР, бо штатний лишати не получається, нема місця, та й штатний на слаломі не справлявся і перегрівався. то тіпа матьорий, гамериканський бренд, вироблено в мексиці))) і зробили мені фланець на турбу під нових вихлоп і окремо на вестгейт. робили на хвальоній замарстинівській за овердохуябабла, я мені здається шо за ті гроші я б міг новий лазером вирізати, але вже пізно, пропало....
|
16 серпня 2018, 14:44 |
Догори
|
|
Техно-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 568 Звідки: Наукова -ВВ district :) Вік: 45
Ім'я: Любомир
Авто: 2106
|
Re: Honda Prelude Turbo
а зочєм воно тобі ? Вивороту не вистачає ?
|
16 серпня 2018, 15:05 |
Догори
|
|
Фюрер
З нами з: 09.11.2013 Повідомлень: 2326 Звідки: Червоноград, Kraków Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
|
Re: Honda Prelude Turbo
нашо ті замути з колесами? краща керованість?
|
16 серпня 2018, 15:08 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: Honda Prelude Turbo
ну на низьких швидкостях, до 40 км, коли повертає в різні сторони, то да, менший радіус розвороту, значно більша маневреність, легше паркуватись і т.д. а на великиш швидкостях то додає стабільності, бо коли ти перестроюєшся з смуги в смугу, то тачка як би паралельно зміщується в сторону, бо всі 4 колеса повертають в одну сторону. ну люди які їздять з тою сістємою, кажуть шо то як наркотик - раз попробуєш і не зможеш їздити без нього. типу, розмієш наскільки то крута штука тільки тоді коли вона перестає працювати. + то фетиш і маст хев, бо мало є машин з такою тємою, де настільки сильний виворіт заду що видно неозброєним оком. з ніштяків крутих шо ше хочу доставити то кліма, електродзеркала, і штатна сістєма музики з 9 динаміками від долбі діджітал. але якшо ше кліма і дзеркала можжна купити за гроші, то музику ще знайти треба....
|
16 серпня 2018, 16:48 |
Догори
|
|
Фюрер
З нами з: 09.11.2013 Повідомлень: 2326 Звідки: Червоноград, Kraków Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
|
Re: Honda Prelude Turbo
|
16 серпня 2018, 18:31 |
Догори
|
|
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 632 Звідки: Дурка Вік: 45
Ім'я: Льолік
Авто: Тайота
|
Re: Honda Prelude Turbo
в Хєрадрайва пижика така сістєма вроді була,що задні підрулювали
_________________ [b]storm is coming[/b]
|
16 серпня 2018, 19:57 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: Honda Prelude Turbo
Sluva, небула. є багато машин з такою сістемою, але там кути дуже маленькі. ну і прелюди були перші. https://en.wikipedia.org/wiki/Steering#Active_four-wheel_steering
|
16 серпня 2018, 20:59 |
Догори
|
|
Техно-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 568 Звідки: Наукова -ВВ district :) Вік: 45
Ім'я: Любомир
Авто: 2106
|
Re: Honda Prelude Turbo
я їздив на 4 осному логліфтері 8Х8 , там ця система - афігєнна штука Поки справна А вот для легкового купе - хз, хз ... Але в плані " такой только у меня и у Майкла Джексона" © - підтримую П.С. А воно гідравлічне чи лєктрика ? І як по надійності , щоб не було " постійний сєкас - гарантовано" ...
|
17 серпня 2018, 06:12 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: Honda Prelude Turbo
Liuskywalker, воно електричне. по надійності - так собі, але в мануалі є прописано який сигнал має йти по кожному дротику на мозги. тобто на тому має бути від 0 ло 5 вольт, а іншому опір має бути такий або такий, там ще щось має бути в заданому діапазоні. тобто при поломці і наявності мінімального інструменту можна продзвонити все шо є. + велика кількість "джекічанів" по тій системі одразу підказує шо і куда дивитись. найчастіше то мруть датчики, їх там є 4, таких шо чисто від тої системи. це два датчика положення коліс в рейках (перід + зад), і два датчика швидкості повороту рейок тих же коліс (перід + зад) + береться загальна швидкість з датчика швидкості і з задніх датчиків абс береться швидкість задніх коліс. і воно все вираховується по складних алгоритмах, тобто якшо ти повільно крутиш руль - то воно по одному реагує, а якщо швидко - то по іншому.
|
17 серпня 2018, 06:29 |
Догори
|
|
Вождь!
З нами з: 11.11.2013 Повідомлень: 840
Авто: Mercedes
|
Re: Honda Prelude Turbo
скільки коней та крутного плануєш отримати?
|
20 серпня 2018, 19:23 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: Honda Prelude Turbo
T5-R, буде видно, скільки дасться настроїти на простому 95. ну 200+ має бути желєзно, може до 250 дотягну... тут буде фішка не в максимальній потужності а в максимальній надійності, шоб то всьо можна було легко експлуатувати в дальняки і кожен день, і все має бути з запасом.
|
21 серпня 2018, 05:45 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: Honda Prelude Turbo
от ще приїхали ніштяки. то є проставка під масляний фільтр для підключення масляного радітатора з термостатом. правда її треба доработать напільніком, (як колись карбюратори на жигулях), і центральний штуцер виточити інший, бо цей не підходить...
|
21 серпня 2018, 06:06 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: Honda Prelude Turbo
Ще трошки ніштяків))) підрамники під рульові рейки перед + зад в порошковій фарбі, і в кульку задні шарові (555), оригінальне мастило в кпп, оригінальна рідина в ГУР, нові відбійники амортизаторів. лишається решту ходовки ще пофарбувати, дочекатись поліуретан, виточити пару адаптерів, замовити шланги високо тиску на подачу масла, і трошки поварити пійпінги/докупити силікон, і можна складатись докупи... а, ну ще "будильники" трошки винесуть... але їх можна і чуть згодом довстановити...
|
22 серпня 2018, 13:22 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: Honda Prelude Turbo
Якось так. Впринципі згрубша вже все є, приїхали втулки поліуретанові на заміну тим які зносились, очікую ще на поліровані серцевини з нержавійки від токаря, так щоб було "навічно", і на два штуцера під подачу масла. фактично вся підвіска, підрамники, ричаги і т.д. - пофарбовані порошком заново. а що не пофарбовано, те пофарбується при нагоді іншим разом, бо якось не дуже виходить все зняти з машини під чисту, мотор ж мусить на чомусь висіти))) Ще трошки поколупався в проводці) і викинув отаку жменьку "лишніх" дротиків і знайшов отакий нєвєдомий блок, без будь-яких підписів, який вроді які підключається в штатні роз'єми але закільцьований. Вже згодом я допетрав, що він вмикається в розріз коси на замок запалювання і в розріз "майн реле", і смахує він на якусь противоугонну систему, або щось з розряду безпеки, і при аварії відключає запалювання і бензонасос. хоча там датчика удару я не помітив. Треба Зєлю і тестер, будемо визначати шо воно робить. Найбільш дивне те що роз'єми в нього заводські, а маркування ніякого нема, від слова ЗОВСІМ. І гугл не допоміг.
|
17 вересня 2018, 10:18 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: Honda Prelude Turbo
По можливості шось трошки робиться, але тільки трошки, бо вже курва дуже довго чекаю на детальки з токарки. А вже як будуть вони, то піде трошки рух. Коротко: поміняв праву косу яка йде на блок 4вс, але ще не приєднав, бо є нюанси з блоком АБС. Турбіну впринципі прикрутив вже на машину, і злегка дуже в шокові, бо місця щоб розмітити даунпайп з 70 труби - нема взагалі, і то буде ювелірна робота... Зняв бак, і побачив що паливні магістралі вже на чесному слові купи тримаються. Маю заїхати в Пустомити глянути в якому стані вони з тої розібраної машини. Ну і задня ходовка фактично готова, замінено все що мало бути заміненим, (шарові, сайленти які зносились, і т.д.), і зробив фото про яке дуж давно мріяв)))) Замовив і виточив, і відполірував втулки в поліуретан з нержавійки 40х13, думаю воно походить трошки довше ніж, наприклад, кузов тої машини))) на черзі заміна переднього підрамника, і тоді вже можна повним ходом вертати машину на колеса.
|
18 жовтня 2018, 06:29 |
Догори
|
|
Техно-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 568 Звідки: Наукова -ВВ district :) Вік: 45
Ім'я: Любомир
Авто: 2106
|
Re: Honda Prelude Turbo
красіва кольорова гама
|
18 жовтня 2018, 07:46 |
Догори
|
|
Фюрер
З нами з: 09.11.2013 Повідомлень: 2326 Звідки: Червоноград, Kraków Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
|
Re: Honda Prelude Turbo
Я б сказав "заєбісь кольовора гама! " Дуже файно і православно (але православно Київського Патріархату) !
|
18 жовтня 2018, 22:09 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: Honda Prelude Turbo
cat-yellow, як каже наш айтішнік на роботі: "вже як вийобуватись, то вийобуватись по дорослому" він в нас взагалі генератор цитат, дехто навіть цитатник завів з його фразами)
|
19 жовтня 2018, 06:36 |
Догори
|
|
Фюрер
З нами з: 09.11.2013 Повідомлень: 2326 Звідки: Червоноград, Kraków Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
|
Re: Honda Prelude Turbo
|
19 жовтня 2018, 07:52 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: Honda Prelude Turbo
Короче, якщо коротко, то лайно трапляється. вже по факту збирав всю ходову докупи, лишалось поміняти відбійники передніх амортів, і коли вже закручував на машині останній аморт, увірвався шток.... горю моєму не було меж, бо аморти (KYB AGX) я 6 років тому віз з ебей, через те, що в нас таких не є, і коштує 1 штука 100 баксів там, а міняти, по мужику, треба пару, а моїм то ніфіга не бракує, (крім кусочка штоку), я на них ледве 30к накатав, і вони живєє всіх живих. через шток через голку регулювань зразу свалило масло, ну короче печаль-біда. токарка в мене, як зажди, то слабке місце сука, ненавиджу тих токарів. як не можеш зробити то не берись. но, не будемо про сумне. по факту незаплановані витрати по амортах трошки дуже пересрали плани, але під шумок ще буду замовляти частково новий поліуретан на передню ходовку (там він тоже вже такий собі), і принаймі вся ходова з чистою совістю буде в ідеальнєйшому стані. а дальше по планах, то забрати штуцера з токарки, замовити шланги, поставити маслосендвіч, прикрутити назад впускний колектор на фторопластових прокладках, які ше треба зробити . потім розібратись з кондиціонером, допоки вся морда розібрана і є доступ. після цього докупити джиліза і зварганити новий вихлоп, розібратись з проводкою по тому 4вс, і на зиму можна викотити машину же би була на ходу, бо вже шляк наглий трафляє. фоток нема, будуть коли будуть....
|
07 листопада 2018, 17:06 |
Догори
|
|
Хто зараз онлайн |
Зареєстровані учасники: Немає зареєстрованих користувачів |
|
Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете додавати файли у цьому форумі
|
|