Автор |
Повідомлення |
Rock'N'Rolla
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 2513
Авто: Grand Scenic III, Suzuki Swift
Номер: 5666
|
Re: Honda Prelude Turbo
це все дуже правильно я мав на увазі, шо я би хєр поліз то сам робити
_________________ Sad, but true.
|
20 квітня 2017, 11:46 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: Honda Prelude Turbo
та я відпустку взяв на тиждень під то всьо
|
20 квітня 2017, 11:57 |
Догори
|
|
Фюрер
З нами з: 09.11.2013 Повідомлень: 2326 Звідки: Червоноград, Kraków Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
|
Re: Honda Prelude Turbo
я би хєр на таке відпустку брав би... але я - пенсія... ))
|
20 квітня 2017, 12:52 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: Honda Prelude Turbo
cat-yellow, та то умовно) відпустка була не суто під то. та й тимбільше, в мене там і так купа днів є в запасі, а за раз більше як на 10 днів важко випросити. а невикористані компенсовують тільки під час звільнення.
|
20 квітня 2017, 12:54 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: Honda Prelude Turbo
такс... шо вам сказати.... З гальмами ще не все))) Як вже можливо дехто вкурсі, з АБС штатним ради не буде. почав він сцикати зі всіх щєлєй, і так і не працює як і не працював. Тому прийнято рішення його убрать нахєр к чертям. Але тут постала інша проблема: на його місце треба регулятор гальмівних зуссиль. І всьо би ніц, але новий такий коштує 2к+ грн. б/у на ебей - 50 баксів + доставка, вийде десь на 1200-1500 грн тут. Б/у тут в Україні, або навіть в Польщі - нема. Є РТУ від 5 прелюда, який йде в парі до абс (в моєму абс РТУ вбудований в сам корпус), але проблема в тому, що він має лише два входи, і два виходи, по одному входу-виходу на кожне з задніх коліс, а в мене всього два виходи з ГТЦ, і для підключення передньої осі треба жменьку трійників ставити. Дешево, сердито, не дуже надійно. Тому, поки що ще в пошуках/роздумах над новим РТУ. Тормозні бліни так і не забрав ще від токаря. Просто нема бажання їхати навіть. Я вже змирився, що то просто пройобані 100 баксів на рівному місці. Також, можливо хтось вже встиг помітити, не витримав я лихої долі і зовнішнього вигляду капоту, і затягнув плівкою, аля карбон Зд срака-мотика. Обтягував на Ласточці, майже в самому кінці. Співробітник порекомендував. Там хлопаки ващє молодці, роблять гарно і дуже дешево. Робота з матеріалом обійшлась мені в 700 грн, при тому що їхня плівка не встигла приїхати і вони купили на перфецького дорожче, і при тому що весь клюв капоту вони перешпакльовували-вирівнювали. Сама плівка має реально хороший ефект 3д, переливається з різних ракурсів як справжній карбон. Ну і по трошки, повільно але впевнено, збираються всякі ніштяки під турбо. Грубо кажучи половина впуску вже є. Іншу половину треба буде гнути по-факту, і частково з нержавійки робити. Паралельно думаю/збираю маслокуллер кіт, всякі проставки, і всяке таке. Про це детальніше згодом...
|
30 червня 2017, 08:35 |
Догори
|
|
Фюрер
З нами з: 09.11.2013 Повідомлень: 2326 Звідки: Червоноград, Kraków Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
|
Re: Honda Prelude Turbo
А нашо вам ті чепчики? З ними зручніше приміряти?
|
30 червня 2017, 13:28 |
Догори
|
|
Вождь!
З нами з: 11.11.2013 Повідомлень: 840
Авто: Mercedes
|
Re: Honda Prelude Turbo
як в морзі до покійника AnGeL, тобі ше машина не набридла?
|
02 липня 2017, 13:19 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: Honda Prelude Turbo
T5-R, ні, не набридла) а мала б? такі машини ніколи не набридають
|
03 липня 2017, 05:04 |
Догори
|
|
Вождь!
З нами з: 11.11.2013 Повідомлень: 840
Авто: Mercedes
|
Re: Honda Prelude Turbo
хз, тому питаю, довго вона в тебе вже.
|
09 липня 2017, 19:10 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: Honda Prelude Turbo
вже кілька тижній як встановив знову задній стаб. так як мій стоковий лопнув ще в Тернополі, а на той час знов сток я ставити не хотів, а на тюн немав грошей, то їздив взагалі без такого. а зараз ото захотів таки купити тюн, але, на жаль, вже нічого нема в наявності і ніхто не випускає такого, крім одної сумнівної кантори яка вже взагалі хардкорні варіанти випускає. і тут мені люди з одесси кажуть, шо мають дуже гарний і живенький варіант, за копійки. тому гріх було не взяти. + в мене завалявся білий балон)))) ну, заінсталив то всьо, трошки намурдувався щоб переставити поліуретанові сайленти стійок стаба. Реально той поліуретан дубовий шопездець. Перші кілька днів не особливо відчував, але згодом.... як повертати з левандівки на шевченка, біля янівського, то можна вилетіти з машини якщо не пристебнутий. При діагональному проїзду перешкод, просто ад-ізраїль. Без стаба я себе ловив на думці, що машина ще така досить комфортна, і можна жити. По таких латаних вулицях як та ж Шевченка, Винниця, та інші, без стаба їздив без проблем, а зараз це все суттєвий дискомфорт, і тепер я по таких вулицях повзу по правій стороні Ну, але відповідно рульожка просто кардинально помінялась. машина і так рулилась добре, краще ніж всі інші на яких я їздив останнім часом, а зараз взагалі як шило. найменший поворот керма і машина просто моментально реагує. на великій швидкості контроль над машиною - шикарний, рідко в яких поворотах доводиться гальмувати. Іноді на поганому покритті ловлю знос задньої осі в поворотах... Такі діла. І ці всі враження в наймягшому режимі амортизаторів. а в найжорсткішому, то... навіть не буду пробувати, поки не привикну до цього....
|
19 липня 2017, 06:22 |
Догори
|
|
Фюрер
З нами з: 09.11.2013 Повідомлень: 2326 Звідки: Червоноград, Kraków Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
|
Re: Honda Prelude Turbo
AnGeL, круть! Не думав, шо стаб АЖ НА СТІЛЬКИ може рішати. Знав, шо він рішає, але не знав, шо АЖ ТАК!
|
19 липня 2017, 08:59 |
Догори
|
|
Техно-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 568 Звідки: Наукова -ВВ district :) Вік: 45
Ім'я: Любомир
Авто: 2106
|
Re: Honda Prelude Turbo
Off topic: я коли здвоєний у ВАлєри заінсталив - теж був вах..є , коли стрибав по тих калабанях на Диканьці . Туди - підвіска плавно ковтала більшість горбів , а назад - ..... Потім звик
|
19 липня 2017, 09:24 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: Honda Prelude Turbo
cat-yellow, сам в шокови. якось не відчув моменту коли він влоп і перестав працювати. а зараз... і це просто стоковий стабілізатор. а як на тюнячних, уявити страшно. то вже напевно не дуже придатні для повсякденної їзди автомобілі...
|
19 липня 2017, 09:27 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: Honda Prelude Turbo
Побувавши в гостях в Фюрера, нагадався про цей форум, і згадв шо давно тут нічого не писав) А по машині то відбуваються всякі цікаві речі))) І тут напевно єдиний контингент з яким дійсно вартує поділитись тим всім Курва, вже цілий рік пройшов... зараз всіх фоток під руками нема, але то таке, буде значить многа букф. Після останніх дописів тут, тачка поїхала в Карпати, в Яремче, Буковель... їздила там по горах, по болоті, я так там черкав вихлопом шо мені аж зле було, але всьо чотко. і при повній загрузці, дорога звідси в буковель туди-назад, якраз вистачило одного бака бензи, тобто витрата палива +/- до 10 літрів 92, шо при моїй конфігурації мотора я вважаю дуже навіть заєбісь) а шо було потім, вже і не згадаю) ну але факт шо куплялись всякі штуки: наприклад оці катафоти, бо один мама згубила коли їздила в Ковель, а іменно оці оранжеві просто капєц який дефіцит, всі їх гублять, нових нема, а комплект такий коштує від 50 баксів і вище... майже за даром мені запропонували бампер в майже ідеальному стані. таке лишнім ніколи не буде) тимбільше з тими ж катафотами, без одного канєшно але то таке) по рульовці була заміна рульових тяг + наконечників + пильників, по СТР вийшло разом шось 1200 грн. Оригінал не ставив, бо він шось минулого разу не виправдав себе(((( був ремонт блоку керування кондціонером, там пайка на платі потріскала вже від старості, і то є поширена проблема машин тих років. є ще кілька характерних таких місць. все просто, пропаяв по новому і вуаля, всьо як часіки паше. п.с. отой пластик і оті світловоди, воно всьо таке няшне і трогатільне, вот прям тримаєш то в руках і відчуваєш ту якість 90-их років, то словами не передати.... на ноу-ліміті по розпродажі купив маслокулер. тіпа китай. але по факту, після кількох днів з вивчення інформації, оцей ноунейм китай, і всі візуально аналогічні брендові аналоги включно з MOCAL, можу вас запевнити, то всьо одна і та сама деталь. навіть дефекти штамповки і покраски однакові... а китай коштує 40 баксів, а мокал - 130. а крім наклейки ну 100000% нема ніякої різниці. так як АБС почав дрищати з всіх щєлєй, то я його послав накуй, і купив РТУ (регулятор гальмівних зусиль), оригінальний, з інтегри тайп-р, за сука 1950 грн.... і по факту вже майже встановив, але про то трошки далі....
|
16 серпня 2018, 06:04 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: Honda Prelude Turbo
за копійки було куплено зимову резину, і зразу 15" штамповки, всьо в околоідеальному стані. а потім, зимою з машиною трапилась халепа. невідомо яким чином, але вона вперше зламалась. короче зразу я подумав, шо я просто недогледів і виїздив всю бензу, по факту недоїхав 500 метрів до заправки. ну фіг з ним, мене затягнули, я заправився, але тачка не завелась. здох акум) на шнурку мене волочили пару км, і ноль емоцій, не заводиться. ну думаю, всьо, спалив насіс паливний. Льоня Гуменний і зеля приїхали в якості наглої помочі, і ми вночі зимою на парковці біля роботи поміняли насос, і тачка вроді то заводилась, то незаводилась, то якшо заводилась то не набирала обертів, або заводилась і пд час їзди починала глохнути так ніби пропадала іскра а потім появлялась. я купив нову кришку трамблера і бігунок, чуть би не купив нову катушку і комутатор, але мені позичили трамбльор взборі, робочий. + я ще подумав шо той дєшманський насос не стягує, купий матьорий тюнячний нічого не помінялось. Викликав Пашу настройщика, в якого купив машину. підключили комп, перевірили всі датчики, показало що чуть бракує вакууму і дросель в нульовому положенні моросить, прикинули шо можуть бути піджаті клапана і при прогріві комп вилазить за межі паливних карт і казиться... потащив тачку на шнурку на сервіс, регульнули клапана, і хрін. перевірили форсунки, всі робочі. перевірили регулятор тиску на рейці. потім перевірили чи є тиск в паливній рейці, і о курва, його там не було... подумали, можне з дна насос хапнув гамна і забився фільтр. поміняв фільтр, а ніфіга, тиску нема. і тут нас осянило, шо може просто мало бензи... долили ще 5 літрів і всьо поїхало. тоді пролунали всі відомі людству матюки а річ була в тому, що прийомна сіточка штатного насоса, приєднувалась трошки під кутом, і сам насос в баку теж під кутом стоїть, а в новому насосі, тому матьором, сіточка прийомна під прямим кутом була, і відповідно вона не діставала до дна баку, і хапала повітря, хоча в баку було мінімум 10 літрів. то було фіаско))) потім ще десь місяць поїздив з овер 50% бензи в баку, поки не знайшов час і не приколхозив рідну сіточку на новий матьорий насос. шо по факту сталось з машиною - не ясно, але під шумок помінявся насос, фільтр паливний, кришка-бігунок трамблера, перебралась проводка трамблера, регульнулись клапана, і повністю продіагностована і перевірена вся паливна система і система запалювання)))) то була перша така поломка, шоб тачка не їхала, за весь час володіння, і то все по моїй дурості, ібо нєхер на лампочці їздити... в підсумку вона була ненаходу 3 тижні. потім, зимою, на св. Миколая, прикупились паливні форсунки від еволюшина 9, які стають болт-он, і їх має вистачити +/- до 1 бара наддуву. а ще, один чувак з прелюд-клубу, пустив в розбор свій прел на литовських, з якого я купив систему 4вс. то типу шоб задні колеса повертались)))) ну і ще, осінню була в Львові зустріч того ж прелюд-клубу, приїхало десь біля 20-30 машин з всієї країни фотки десь є))) треба шукати)
|
16 серпня 2018, 06:34 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: Honda Prelude Turbo
Далі будуть події трошки більш актуальні))) Дорвався я до робіт по машині... Спочатку думав шо воно вийде якось поступово, але хер то правда) Почало все з задньої підвіски, бо під встановлення задньої рульової рейки треба міняти задній підрамник. новий підрамник треба на піскоструй і порошок, бо він в доволі плачевному стані. потім, подумав і рішив, шо заодно б і передній підрамник поміняти пасувало, і тоже на порошок віддати, тим-більше є де взяти на підміну, та й в моєму колись в Тернополі вирвало кріплення стабілізатора. Заодно і передня рейка поміняється, бо для 4вс вона інша, має в собі датчик, та й моя вже мала добрячий люфт. Для того щоб зняти передній підрамник, довелось зняти вихлоп, повністю, і також впускний колектор, повністю, шоб був доступ щоб повідкручувати трубки ГУР. Коли все стільки всього було знято, то заодно і знялась турбіна стара, шоб приміряти і налаштувати нову. Щоб був кращий доступ, то знялись всі радіатори, кондиціонер, фари, морда вся. Коли вже знятий впускний колектор, появився доступ зняти і перевальцувати тормозну трубку для переходу з АБС на РТУ, + появився доступ зручний до масляного фільтра і установки маслосендвіча на подачу масла на радіатор, і для подачі масла на турбіну. короче, розібрав всьо в єзду, і роблю всьо і зразу)))) + попередньо був продіагностований стук в підвісці, і то виявилась шарова + один сайлент верхнього заднього ричага. я був трошки в шокови, бо думав шо пліуретан вічний, і вні то вічний, а металеві втулки в ньому - ні))) Вони поржавіли і сам поліуретан їх зжер нахер, і появився люфт. Правда таке є тільки в двох місцях, решта всі як нові, але тоже ржаві, тому заодно розібрав все, випресував весь поліуретан, заміряв всі втулки, і буду їх точити з нержавійки, і полірувати до дзеркала, шоб всьо було чотко і дорого-багато. + замовив новий поліуретан на ті місця де він пожер метал, бо як би там не було, він теж чуть зточився. Ну а раз вже всі сайленти були випресувані, то гріх не віддати всі ричаги на піскоструй і порошок)))) А оскільки був знятий вихлоп, то пасувало б і новий зразу зварити, більший, під нову більшу турбіну, тому віддав фланець на розточку, і по-трошки скуповую нержавійку. Ну і ще, там по кондиціонеру є питання, багато всього треба переробити і по-перевкладати магістралі, бо заважають. + буду всю підкапотну проводку ховати. ну і трошки фоток... Все в процесі, запчастини пливуть, їдуть, робота в токарів робиться, лавеха крутиться, машина мутиться Чекайте продовження, вже дуже скоро)))
|
16 серпня 2018, 07:25 |
Догори
|
|
Rock'N'Rolla
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 2513
Авто: Grand Scenic III, Suzuki Swift
Номер: 5666
|
Re: Honda Prelude Turbo
е-по-пея! дивуюсь твоєму терпінню і чекаю іфінішної прямої! успіху
_________________ Sad, but true.
|
16 серпня 2018, 08:08 |
Догори
|
|
Фюрер
З нами з: 09.11.2013 Повідомлень: 2326 Звідки: Червоноград, Kraków Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
|
Re: Honda Prelude Turbo
Остап, молодець! КЛьове відношення до авто! Так тримати!
|
16 серпня 2018, 08:36 |
Догори
|
|
Техно-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 568 Звідки: Наукова -ВВ district :) Вік: 45
Ім'я: Любомир
Авто: 2106
|
Re: Honda Prelude Turbo
а що то за система 4вс ? Дві осі руляться ? Як в 4 осних МАНах ?
|
16 серпня 2018, 13:04 |
Догори
|
|
Хондовод-Маніяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 795
Ім'я: Остап
Авто: Honda
|
Re: Honda Prelude Turbo
Liuskywalker, угу. і перід повертає і зад. на малих швидкостях - в різні сторони, на високих в однакову. 4 Wheel Steering. сістєма страшна до піздєца, керується 8 датчиками, і має біля 30 різних помилок при яких може вилетіти в чек)
|
16 серпня 2018, 14:36 |
Догори
|
|
Хто зараз онлайн |
Зареєстровані учасники: Немає зареєстрованих користувачів |
|
Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете додавати файли у цьому форумі
|
|