Switch to full style
Відповісти

Transalp-ійська Японочка :)

20 вересня 2018, 21:50

Вирішив для траси взяти моцніший мот. Але крім того хотів V-шку, бажано неприхотливу і недорогу в експлуатації. Вибір був між BMW F650GS, Suzuki V-Strom 650 і Transalp. BMW - відговорили, хоч і хороший, але дорогий в експлуатації. Suzuki - вища трохи ціна, та й щось не лежало мені до тої марки. Вибір впав на Honda XL650 Transalp. Файний турист, 2 V баняка. Простий, недорогий надійний, не кучерявий в ремонті.

Вибирав. Вибрав. Сьогодні поїхали з шефом (на його GS1200) дивитись і купили.

І так. Honda Transalp, 2001 року, пробіг 50к, збережена, в хорошому стані, з куфром і стелажами задніми, з зарядкою на USB і центральною підножкою. Вихлоп MIVV - кльовий, тихий! По грошам вийшла 8850 в місцевій валюті.

Приїхав додому нею (100км). Файний мот.

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Re: Transalp-ійська Японочка :)

21 вересня 2018, 06:22

: rockstar: : beer:

Re: Transalp-ійська Японочка :)

26 вересня 2018, 21:45

При продажі попередній власник попередив, що треба замінити масло в двигуні.
Купив масло + фільтр масляний + фільтр повітряний.

Olej silnikowy Motul 5100 10W40 4L Półsyntetyczny - 125,12 zł
Filtr oleju - firmy HiFlo BJ-HF303 - 27,03 zł
Filtr powietrza - firmy HiFlo BJ-HFA1615 - 89,38 zł

Разом 240 злотих

Вчора замінив фільтр повітря. Для того треба знімати боковий пластик і бак. Боковий пластик і кріплення там так, що "передаю прівєт інженерам". Виламати щось не важко. На щастя получилось з першого разу і без поломок. Бак теж не знімав, а тільки відкинув і добрий чоловік Vusiko мені його тримав, поки я міняв фільтр, що знаходиться під баком.

honda1.jpg


Загалом дуже не сподобалось, як кріпиться той пластик. Попутно в магазині затарився на 150 грн кучою різних пластикових кліпс, бо 2 виламав, як знімав.

Сьогодні приступив до заміни масла + фільтра. Ну тут зовсім інша справа: прогрів двигун (проїхався), зняв захист двигуна, вийняв його, ланцюговим зйомником для фільтрів відкрутив фільтр, закрутив новий. Відкрутив пробку, злив масло, залив через отвір, в якому щуп нове масло, 2.9 літра.

honda2.jpg


Все пройшло швидко і гладко.

Далі в планах зафарбувати грубші подряпини на захисних дугах.

Номера ще давніше отримав, на облік поставив за 10 хвилин в приміщенні торгового центру, коли на обід туди пішов з роботи. Вартість постановки на облік - 125 злотих.

Наразі все. Пробіг 51150

Re: Transalp-ійська Японочка :)

27 вересня 2018, 14:27

cat-yellow написав:на облік поставив за 10 хвилин в приміщенні торгового центру, коли на обід туди пішов з роботи.

вотафак? : confused2 от буржуї)

вітаю, будь обіріжний! : beer:
а Вус там шо в рабстві в тебе? : lol:

Re: Transalp-ійська Японочка :)

28 вересня 2018, 07:46

BOXER написав:вотафак? : confused2 от буржуї)


В кожній галерії є така штука, як "Urząd miasta Krakowa"
Зображення

То є філіал "єдине віконечко", в якому ти можеш зробити все: від відкрити фірму, до прописатись і зареєструвати транспорт. Ну от я на обід ходив, забіг туди, взЄу талончик в електронній черзі, постояв 5 хвилин і потім ще за 5-8 хвилин поставив мот на облік і отримав номера + тимчасовий техпаспорт. Постійний техпаспорт має прийти через тиждень після того (пришлють СМС).

Re: Transalp-ійська Японочка :)

28 вересня 2018, 19:58

Так, як купив мот з одним комплектом ключів, то вирішив не ризикувати. Сьогодні зробив ключ до мота з прошивкою імобілайзера (220 злотих), а також ключ до куфера (17 злотих).

Re: Transalp-ійська Японочка :)

30 вересня 2018, 07:36

там в тому кабінєті є склад номерів?

Re: Transalp-ійська Японочка :)

30 вересня 2018, 14:49

BOXER написав:там в тому кабінєті є склад номерів?


Так. Ще й запропонували кілька на вибір :)

Re: Transalp-ійська Японочка :)

09 жовтня 2018, 13:03

Трохи про останні події

В суботу був на зльоті мотоциклістів Кракова. Фактично то вже закриття сезону. Була можливість безкоштовно проїхатись мото треком на своєму мотику, або на міні-мотику. Не поїхав. Там люди гасають на треку ойо-йой, вирішив, що мені ще треба підівчитись, а просто так висунутись на трек і заважати іншим - не хотілось. Тому вчусь, звикаю до мотоцикла, може наступного сезону вже спробую.

Зображення

Зображення

Зображення

І так, прокинувшись зранку в неділю, зрозумів, що небесна канцелярія погоду підігнала таку, що гріх було не скористатися. Отож проїхався вздовж Татр з польської сторони, з короткими забігами на словацьку сторону. Вражень море. Загалом накатав 290км. Наступного разу в гори або машиною, або мотоциклом після весни, бо вже погода в горах робиться підступною.

Напевно це власне те, чого хотів, а саме - мати мот, на якому можна вальнути кількасот кілометрів, або залізти в легкий офроад (ще моцно не пробував, привикаю до мотоцикла). Сидиться на ньому зручно, срака після сотні кілометрів не болить (як на попередньому чопері), багажник є, то ж привіз собі заодно зі Словаччини по 5 літрів Šariš Tmavé і Zlaty Bažant '73. Смакота!

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Re: Transalp-ійська Японочка :)

05 листопада 2018, 16:43

Так-с. Давно нічого не писав. Місяць мот стояв, бо не було погоди.
Думав заведу прогрію. Почав заводити - акум здох :%) . Підзарядив акум, завів.

Думав, зроблю коло навколо дому, тормоза розроблю, вилку : kidcar:
Вмикнув першу передачу - мот заглох : velik:
Ще раз завів - вмикнув першу передачу - мот заглох : velik:

Подивився, що ручка зчеплення має люфт на тросі. Підтянув трос, все ніби ок.
Завів - вмикнув першу передачу - мот заглох : buzz:

Почав думати, в чому справа.
Прислухався, якщо мот заведений на нейтралі і вижати зчеплення, то трохи шуршить щось в коробці (не голосно). На не заведеному передачі перемикаються, коли пробуєш котити - передача є.

Думав далі...
Ще він глохне подібним чином, коли на передачі з вижатим зчепленням і бокову лапку виставити.

Поки що поставив його в гаражі. Грішу або на датчик лапки, або зчеплення (вижимний мабуть).

Треба мануал почитати, бо зараз навіть до СТО не можу доїхати. Буду думати...

Re: Transalp-ійська Японочка :)

06 листопада 2018, 18:39

Мав я час і натхнення. Пішов розбиратись.
Зняв датчик лапки. І побачив обрив.

Міняти нема смислу, бо можна відновиити.
Обрізав фішку, зачистив дроти, скрутив.

Завів, вмикнув передачу - гуд! Все працює. Проїхався в такому розібраному вигляді по гаражу - все ок.

Так, як фішка розбірна, то завтра буду відновлювати.

Re: Transalp-ійська Японочка :)

07 листопада 2018, 14:12

прікол
то тіпа, якшо лапа відкинута - мот нікуда не їде? : strange:

Re: Transalp-ійська Японочка :)

07 листопада 2018, 23:45

BOXER, ну да! Для безпеки!

Re: Transalp-ійська Японочка :)

08 листопада 2018, 11:41

хєрасє : good:

Re: Transalp-ійська Японочка :)

20 лютого 2019, 22:44

Брак часу. Та й місця, де можна це все нормально зробити. Місце в підземному паркінгу під домом не дуже підходить. Думав, що може получиться - ніяк. Тому сьогодні віддав на сервіс. Треба замінити в одному циліндрі прокладку між головою і блоком (по антифриз просочився). Замінити гальмівні шланги на армовані і зробити передсезонну підготовку. Цінник обіцяє бути кошмарним. Але виходу нема :)

Re: Transalp-ійська Японочка :)

07 березня 2019, 15:10

Брат купив осінню скутер, я йому віддав свій каск: Nolan N21 Classic. Зимою шукав каск собі і натрапив на Алегро на каск Nolan N103 з bluetooth інтеркомом Nolan NCom. Ціна була дуже кльова: біля 500 злотих з доставкою. Каск в стані дуже хорошому, але було одне але: не було оригінальної зарядки до інтеркома і батарейка по словах власника вже трохи не альо. Купив на свій страх і ризик. Зарядку купувати оригінальну бажання великого не було, бо ціна 130 злотих і невідомо, скільки прослужить. Вирішив, що треба розіьрати і глянути, що там. Тим більше, що попрати всю середину треба було.

Розібрав, побачив, що там звичайний акум на 3.7 вольт, 800 міліампер, подібний до тих, які в нокіях старших.

Вирішив, що буду переробляти на зарядку micro-usb, тоді мене ні зарядки, ні кабелі парити не повинні. Знайшов в магазині радіотоварів втичку в гніздо, яке всередині каску від акума до інтеркома. Це було найголовніше. Купив кабелі для тестів, кілька перетворювачів з 5V на 4.2V, провода. Акум до Нокії найшовся в закромах. Вчора сів, взяв в руки паяльник і все переробив. Працює. Тепер можна заряджатись находу, від павербанка, зарядки, від чого завгодно. Фотозвіт процесу нижче під спойлером. На все про все витратив біля 50 злотих і ще залишилось деталей на кілька комплектів зарядок (брав з запасом, на випадок, якщо помилюсь)

Далі в планах зробити напівавтоматичне змазування ланцюга, так як Scottoiler - дуже недешева система.

Мотоцикл наразі в сервісі для повного міжсезонного обслуговування + заміни гальмівних шлангів на армовіані.

Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення


Скоро сезон :)
: byke: : byke: : byke:

Re: Transalp-ійська Японочка :)

07 березня 2019, 15:16

Дякую Liuskywalker, за інформаційний супровід та лікбез :) : vodka:

Re: Transalp-ійська Японочка :)

11 березня 2019, 09:15

: man: : vodka: : oops:

Re: Transalp-ійська Японочка :)

09 квітня 2019, 15:45

Кілька тижнів тому забрав мот з сервісу.

Що зроблено:
- повне міжсезонне ТО (включаючи фільтри, масла)
- ремонт патрубка охолоджувальної рідини (між циліндрами)
- заміна всіх (трьох) гальмівних патрубків на нові армовані + заміна гальмівної рідини

За всьо про всьо дава 960 злотих

Сьогодні купив нову резину: HEIDENAU K60 Scout 90/90-21 (перід) + 120/90-17 (зад)
Сума: 578 злотих з доставкою до хати

Вже прокатав кілометрів 400 туда-сюда.
Ще особливо далеко ніде не виїжджав.

Кілька фото

Зображення

Приїжджав товариш, покатався :-)

Зображення

Re: Transalp-ійська Японочка :)

10 квітня 2019, 12:53

Віддав мот на переобувку. Мот відвіз, жінку попросив підвезти резину машиною.
Підвезла, але поїхала окремо, не разом, щоб навіть не бачити, як я їду мотом :)
Відповісти