auto-club.lviv.ua
https://auto-club.lviv.ua/forum/

GT Aggressor 1.0
https://auto-club.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=36&t=240
Сторінка 3 з 3

Автор:  AnGeL [ 28 травня 2014, 14:40 ]
Тема повідомлення:  Re: GT Aggressor 1.0

Fobos, ну мовчки, отак вставляєш його між задніми зірочками в касеті, і чистиш ним по колу. я впринципі беру смужку тканини, і її просуваю між зірками, і так по колу протираю. правда таке канає тільки з старими дешевими касетами, бо в новіших великі зірки на заклепках приєднуються до менших...

Автор:  Rules [ 29 травня 2014, 05:30 ]
Тема повідомлення:  Re: GT Aggressor 1.0

а я знімаю ланцюг і касету. ланцюг в пластикову фляшку з міцним розчином прального порошку і бовтаю, результат - кристально чистий ланцюг, навіть всередині роликів, аж чути звук тертя металу об метал. касету в такий ж рожчин у зубною щіткою шурую.
після того сушка, змазка

Автор:  Fobos [ 22 червня 2014, 14:39 ]
Тема повідомлення:  Re: GT Aggressor 1.0

Прихворів я трохи, таку погоду пропустив :( Але тим часом приїхав мій новий велокомп’ютер з датчиком каденсу, от чекаю коли вже його випробую.

Приєднані файли:
sIMG_3194.jpg
sIMG_3194.jpg [ 175.55 Кб | Переглянуто 8578 разів ]
sIMG_3193.jpg
sIMG_3193.jpg [ 176.71 Кб | Переглянуто 8578 разів ]
sIMG_3192.jpg
sIMG_3192.jpg [ 187.79 Кб | Переглянуто 8578 разів ]
sIMG_3191.jpg
sIMG_3191.jpg [ 145.69 Кб | Переглянуто 8578 разів ]
sIMG_3190.jpg
sIMG_3190.jpg [ 143.71 Кб | Переглянуто 8578 разів ]

Автор:  Fobos [ 22 червня 2014, 14:43 ]
Тема повідомлення:  Re: GT Aggressor 1.0

Вдалося прокинути таки верхом, а не так як в інструкції радять, по низу, сподіваюсь не порвуться дротики.

Приєднані файли:
sIMG_3196.jpg
sIMG_3196.jpg [ 213.84 Кб | Переглянуто 8578 разів ]
sIMG_3195.jpg
sIMG_3195.jpg [ 159.81 Кб | Переглянуто 8578 разів ]

Автор:  wklef [ 22 червня 2014, 18:15 ]
Тема повідомлення:  Re: GT Aggressor 1.0

Fobos написав:
з датчиком каденсу

А то шо таке? : crazy:

Автор:  Sluva [ 22 червня 2014, 18:29 ]
Тема повідомлення:  Re: GT Aggressor 1.0

wklef написав:
А то шо таке?

то міряє кіко ти оборотів педалами робиш в мінуту

Автор:  konsperant [ 22 червня 2014, 19:09 ]
Тема повідомлення:  Re: GT Aggressor 1.0

Sluva, для чого? просто для знання цифри, чи щось з того рахує?

Автор:  AnGeL [ 22 червня 2014, 19:13 ]
Тема повідомлення:  Re: GT Aggressor 1.0

konsperant, рахує скільки енергії ти витрачаєш, скільки калорій спалюєш...

Автор:  konsperant [ 22 червня 2014, 19:36 ]
Тема повідомлення:  Re: GT Aggressor 1.0

AnGeL, яким воно чудом порахує к-ть калорій на різних навантаженнях наприклад?

Автор:  Fobos [ 22 червня 2014, 19:43 ]
Тема повідомлення:  Re: GT Aggressor 1.0

Воно рахує те, що в 20 про таке не задумуються, в 30 задумуються деколи, а в 35 після безглуздих нагрузок на коліна в 20-25 років, вже на ровер не сідають і ходять з трудом. Кароче, каденс має бути не менше 80 обертів, найкраще 80-100 об/хв Грубо кажучи, це тахометр, тобто повноцінний пристрій, який показує швидкість і оберти мотору :)

Автор:  wklef [ 23 червня 2014, 07:44 ]
Тема повідомлення:  Re: GT Aggressor 1.0

Fobos, цікава хрень. Ціна питання якшо не секрет?

Автор:  Fobos [ 29 червня 2014, 19:29 ]
Тема повідомлення:  Re: GT Aggressor 1.0

Проїхався з включеним ендомондо і відповідно з новим велокомпом, побачив різницю в показах швидкості, по відстані не вийшло порівняти, бо трекер запустив пізніше, ендомондо показав максимальну швидкість 42.7, а велокомп 45.7 і тут закрались сумніви, в інструкції написано, для колеса 26х2.0 (а саме так у мене нгаписано на шинах) виставляти довжину колеса 2055мм, я так і зробив, але зараз взяв рулетку і переміняв, у мене вийшло 2083мм, а згідно інструкції - це 26х2.3, завтра порівняю чи покази будуть точні по гпс, але цікаво, де помилка, чи в інструкції, чи то у мене на шинах гон написаний : o

Автор:  Rules [ 04 липня 2014, 09:28 ]
Тема повідомлення:  Re: GT Aggressor 1.0

Fobos написав:
Воно рахує те, що в 20 про таке не задумуються, в 30 задумуються деколи, а в 35 після безглуздих нагрузок на коліна в 20-25 років, вже на ровер не сідають і ходять з трудом. Кароче, каденс має бути не менше 80 обертів, найкраще 80-100 об/хв Грубо кажучи, це тахометр, тобто повноцінний пристрій, який показує швидкість і оберти мотору :)

і що найцікавіше тут повна аналогія з автомобільним мотором, якому також шкідливі малі оберти і великі навантаження.
малий каденс на вєдліку допускається, коли їдеш без навантаження - наприклад з горки не спіша(зовсім як в авто)

Сторінка 3 з 3 Часовий пояс UTC
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/