Відповісти

Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах

20 травня 2014, 14:39

а що ви так женетесь за малою масою? що в реальності вона дає? ітак в звязці велосипед-велосипедист, велосипед складає тільки 15-20% ваги. тобто зміна ваги велосипеда на 10%, змінює вагу всієї системи тільки на 1.5-2%

Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах

21 травня 2014, 12:07

Rules, повір, відчувається кожен кг.
я різні пробував, крутити мій 12.5 кг і карбоновий 9 кг - велика різниця.
Тому, якшо є можливість - варто брати чим легші деталі. Хоча задротство тіпа титанових болтиків, які в сумі дадуть 20 грам різниці при шаленій ціні, то вже клініка : lol: а от карбо-підсиділ дозволить всі 200 грам скинути. але ціна теж відповідна, в 2-3 рази вища за звичаний алюмінієвий. так само на покришках і камерах можна по-різному зекономити - в районі 500 грам. Це теж відчувається при крутінні.

Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах

21 травня 2014, 19:55

BOXER, незнаю Андрюха, ти так пишеш про скидання ваги вєліка, що різнитя в тих кг дуже відчувається, проте, їй богу, тут роверисти фактично всі мужики, і не 10 годин на добу крутять педалі, тому особисто я не бачу сенсу пакувати не малі гроші за для облегшення вєліку на кг-другий, не так вже і задовбежся їхати на тому ровері на 5 кг важчому і на гору грошей дешевшому : beer:

Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах

21 травня 2014, 22:09

залежно шо вимагається від вела :) просто тут так, як і в машині - чим легша, тим краще їде. а особливо десь в лісах чи дальняках, то дається взнаки.

Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах

22 травня 2014, 14:29

BOXER, це вже з розряду кожен дроче як хоче : rockstar:
: bgg:

Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах

28 травня 2014, 11:32

BOXER написав:Rules, повір, відчувається кожен кг.
я різні пробував, крутити мій 12.5 кг і карбоновий 9 кг - велика різниця.
Тому, якшо є можливість - варто брати чим легші деталі. Хоча задротство тіпа титанових болтиків, які в сумі дадуть 20 грам різниці при шаленій ціні, то вже клініка : lol: а от карбо-підсиділ дозволить всі 200 грам скинути. але ціна теж відповідна, в 2-3 рази вища за звичаний алюмінієвий. так само на покришках і камерах можна по-різному зекономити - в районі 500 грам. Це теж відчувається при крутінні.

а може той карбоновий 9кг краще їде по причині того що там крутіша гума і крутіші втулки (чи ще шось), бо 9-кг вели є топовими?

Порівняння з автомобілями некоректне, бо між автомобілями різниця у вазі може досягати і 50% в одному класі, а у випадку з велосипедом якигось (між 85+15 і 85+9) - 6%. тут ще таке діло що чим легший райдер тим більша різниця.
я от наприклад їздячи без плечака і з плечаком(який важить біля 3кг) не відчуваю ніякої різниці на ходу, а це ж те саме, що вел легший чи важчий на 3кг

Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах

28 травня 2014, 13:22

Rules написав:а може той карбоновий 9кг краще їде по причині того що там крутіша гума і крутіші втулки (чи ще шось)

нє, не тому... він просто легший. ну і в карбонового ше рама жорсткіша сама по собі.

Rules написав:бо 9-кг вели є топовими?

а оце правда. топові вели легесенькі. і відповідне там обладнання і відповідно воно коштує.

Rules написав:я от наприклад їздячи без плечака і з плечаком(який важить біля 3кг) не відчуваю ніякої різниці на ходу, а це ж те саме, що вел легший чи важчий на 3кг

не те саме, повір. тут ти керуєш велом. чи важить він 10 чи 15 кг - є дуже суттєва різниця. фактично НЕЗАЛЕЖНО скільки важиш ти.
переважно якшо "великий" райдер, то і сили він має трохи (ну якшо не запливший тупо). тому це пропорційно - вага райдера і його сила керувати велом. а от яким велом керувати - це кожен відчує. чи там 10 чи 14 кг.

Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах

28 травня 2014, 13:25

BOXER написав:
Rules написав:а може той карбоновий 9кг краще їде по причині того що там крутіша гума і крутіші втулки (чи ще шось)

нє, не тому... він просто легший. ну і в карбонового ше рама жорсткіша сама по собі.

Rules написав:бо 9-кг вели є топовими?

а оце правда. топові вели легесенькі. і відповідне там обладнання і відповідно воно коштує.

Rules написав:я от наприклад їздячи без плечака і з плечаком(який важить біля 3кг) не відчуваю ніякої різниці на ходу, а це ж те саме, що вел легший чи важчий на 3кг

не те саме, повір. тут ти керуєш велом. чи важить він 10 чи 15 кг - є дуже суттєва різниця. фактично НЕЗАЛЕЖНО скільки важиш ти.
переважно якшо "великий" райдер, то і сили він має трохи (ну якшо не запливший тупо). тому це пропорційно - вага райдера і його сила керувати велом. а от яким велом керувати - це кожен відчує. чи там 10 чи 14 кг.


я сам їжджу на ровері і уяву маю, як впливає невеликий плечак на легкість їзди.
це все штампи. поясни мені по якій причині велосипед з пасажиром, який легший всього на 3-6% буде мати суттєво кращий накат??? може вся спарва таки у колесах і жорсткості рами???

Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах

28 травня 2014, 13:26

BOXER написав:фактично НЕЗАЛЕЖНО скільки важиш ти.

чому? але конкретику

Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах

28 травня 2014, 13:45

Rules, легший ровер не завжди буде мати більший накат. швидше навпаки. а вага велика дійсно сильно відчутна. так як я зараз трохи перебираю людям їхнє дрантя, то маю можливість покататись на баагтьох різних роверах. от коли сідаю на ашан двухпівісний типу, то це дуже відчутно що він важкий, повільніший набір швидкості, важко в поворотах, неманеврений. просто коли ти їдеш, ти не сидиш мертвим грузом, твоя вага переноситься то на передню вісь, то на задню, то в сторону, то взагалі зникає при стрибку... ну і боксер шось там пробував пояснити, шо якшо більша людина, то і сили в неї більше, і вона власної ваги не відчуває, і відповідно її власна більша вага нівелюється її більшою силою. ну якось так, я не можу чітко сформулювати свою думку : oops: вопщем вага має значення як мінімум на маневреність і легкість керування.

Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах

28 травня 2014, 16:37

ну ашанистий двопідвіс погано розганяється бо це є діючий макет велосипеда, а не велосипед. ти там під час педалювання витрачаєш багато енергії на розкачування задньої підвіски вверх-вниз+ гамняні втулки з соплями замість змазки.

Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах

28 травня 2014, 18:54

Rules, нє-нє, то вже перебраний велік з новими конусами, підшипниками і змазками і нормально виставленими зазорами, і з такою дубовою пружиною, шо на мою вагу вона не реагує. короче, не хочеш - не вір : lol:
канєшно на 10 кілограмових велах я не катався, але навіть взяти банально якусь хрінь зовсім китайську, важку, хардтейл, і свій ровер, чи ровер колеги, який теж стальний, але без лишнього навісного, і відносно брендовий, то вже різниця відчутна...

Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах

29 травня 2014, 03:59

AnGeL написав:Rules, нє-нє, то вже перебраний велік з новими конусами, підшипниками і змазками і нормально виставленими зазорами, і з такою дубовою пружиною, шо на мою вагу вона не реагує. короче, не хочеш - не вір

а ти візьми і замість тої пружини постав якусь жостку перемичку. побачиш, що легше буде педалювати

Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах

29 травня 2014, 08:50

Сцуко бачу ви мну починаєте заражати тою темою.
Кароч треба витягувати свій древній Giant приводити його до ладу і кідатись тої машини :)

Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах

29 травня 2014, 09:43

кароч буду вскривати, змазувати, дефектувати і так далі. Такшо держитесь : lol:

Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах

29 травня 2014, 10:49

wklef, : lol:
відразу бери каретку на пром підшипниках, ланцюг, і напевно зірочки задні і передні... + 2 шини... ну і віночки на втулки і нові конуси.... або вісь взборі... по самим бюджетним розрахунками то тобі винесе 500 грн : facepalm2: то стандартний мінімум який переважно проводжу я людям з старими роверами...

Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах

29 травня 2014, 11:03

AnGeL написав:wklef, : lol:
відразу бери каретку на пром підшипниках, ланцюг, і напевно зірочки задні і передні... + 2 шини... ну і віночки на втулки і нові конуси.... або вісь взборі... по самим бюджетним розрахунками то тобі винесе 500 грн : facepalm2: то стандартний мінімум який переважно проводжу я людям з старими роверами...

в мене там пачті всьо в ідеалі, я його 5 роки назад зробив пів сезону покатався і закинув. Там є питання тільки по одному шатуну(або каретці, просто не знімав шатун і ще не вкурсі) а так то походу змастити і всьо :) Я ж таксамо роверст в минулому, багато в певний час робив з тим велом. Ну кароч для того буде друга тема :)

Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах

29 травня 2014, 11:30

AnGeL написав:wklef, : lol:
відразу бери каретку на пром підшипниках


Вот тут якраз по ходу треба буде розбератись. Які в них є варянти, Я так поняв,що там є різні розміра. Вот як вчіхлитись який в мене : lol:

Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах

29 травня 2014, 11:56

wklef, зняти і штангелем поміряти шо в тебе стоїть, довжину і товщину : lol:

Re: ЛІКБЕЗ по велосипедах

29 травня 2014, 11:56

нє, але я сильно написав 8)
: ROFL:
Відповісти