20 травня 2014, 14:39
21 травня 2014, 12:07
21 травня 2014, 19:55
21 травня 2014, 22:09
22 травня 2014, 14:29
28 травня 2014, 11:32
BOXER написав:Rules, повір, відчувається кожен кг.
я різні пробував, крутити мій 12.5 кг і карбоновий 9 кг - велика різниця.
Тому, якшо є можливість - варто брати чим легші деталі. Хоча задротство тіпа титанових болтиків, які в сумі дадуть 20 грам різниці при шаленій ціні, то вже клініка а от карбо-підсиділ дозволить всі 200 грам скинути. але ціна теж відповідна, в 2-3 рази вища за звичаний алюмінієвий. так само на покришках і камерах можна по-різному зекономити - в районі 500 грам. Це теж відчувається при крутінні.
28 травня 2014, 13:22
Rules написав:а може той карбоновий 9кг краще їде по причині того що там крутіша гума і крутіші втулки (чи ще шось)
Rules написав:бо 9-кг вели є топовими?
Rules написав:я от наприклад їздячи без плечака і з плечаком(який важить біля 3кг) не відчуваю ніякої різниці на ходу, а це ж те саме, що вел легший чи важчий на 3кг
28 травня 2014, 13:25
BOXER написав:Rules написав:а може той карбоновий 9кг краще їде по причині того що там крутіша гума і крутіші втулки (чи ще шось)
нє, не тому... він просто легший. ну і в карбонового ше рама жорсткіша сама по собі.Rules написав:бо 9-кг вели є топовими?
а оце правда. топові вели легесенькі. і відповідне там обладнання і відповідно воно коштує.Rules написав:я от наприклад їздячи без плечака і з плечаком(який важить біля 3кг) не відчуваю ніякої різниці на ходу, а це ж те саме, що вел легший чи важчий на 3кг
не те саме, повір. тут ти керуєш велом. чи важить він 10 чи 15 кг - є дуже суттєва різниця. фактично НЕЗАЛЕЖНО скільки важиш ти.
переважно якшо "великий" райдер, то і сили він має трохи (ну якшо не запливший тупо). тому це пропорційно - вага райдера і його сила керувати велом. а от яким велом керувати - це кожен відчує. чи там 10 чи 14 кг.
28 травня 2014, 13:26
BOXER написав:фактично НЕЗАЛЕЖНО скільки важиш ти.
28 травня 2014, 13:45
28 травня 2014, 16:37
28 травня 2014, 18:54
29 травня 2014, 03:59
AnGeL написав:Rules, нє-нє, то вже перебраний велік з новими конусами, підшипниками і змазками і нормально виставленими зазорами, і з такою дубовою пружиною, шо на мою вагу вона не реагує. короче, не хочеш - не вір
29 травня 2014, 08:50
29 травня 2014, 09:43
29 травня 2014, 10:49
29 травня 2014, 11:03
AnGeL написав:wklef,
відразу бери каретку на пром підшипниках, ланцюг, і напевно зірочки задні і передні... + 2 шини... ну і віночки на втулки і нові конуси.... або вісь взборі... по самим бюджетним розрахунками то тобі винесе 500 грн то стандартний мінімум який переважно проводжу я людям з старими роверами...
29 травня 2014, 11:30
AnGeL написав:wklef,
відразу бери каретку на пром підшипниках
29 травня 2014, 11:56
29 травня 2014, 11:56