як і планував, прикупив нормальні людські боудени. реально не чекав від них такого ефекту
правда не обійшлось без нюансів, я переплутав довжини необхідні, гальмівного мені треба було 2 м, а для переключателів можна було й менше, в підсумку я купив для переключателів 2 м, а гальмівного 1650мм, бо такий кавалок продавався за 40 грн, і так як мені бракнуло гальмівного, і був в надлишку інший, подумав шо можна на передні гальма дати боуден перемикачів, але стався трабл, тросики я кпив товсті на гальма, 1,5мм, поліровані і всяке таке, і він сволоч не вліз в той боуден, довелось ставити старий тонший тросик. і з горем пополав, і паскудним почуттям на душі, шо не всьо по феншую, зібрав я ровер, і тепер він виглядає якось так...
ну і ше похвалюсь, купив в Зіні каліпер авід вв7, і встановив передні галмьма, відповідно докупивши те паскудне колесо з різьбою під гайку адаптер, оскільки коліс з втулкою під 6 болтів в районі нереально знайти
але вроді попідтягував спиці, і ніби їздить, на сезон можливо вистачить. і фото сідзення.
наразі ще залишилось докупити червоненькі педалі, і гріпси, і думаю на цей рік з нього буде достатньо. хіба може ще задню перекидку якусь трошки кращу поставлю... а вже за зиму треба збирати на новий вілсет і трансмісію, а то винесе не менше ніж 2к, як не крути
при тому шо бюджет того шо вже є, складає 4400
ага, і ледь не забув, в планах трошки перетрусити вилку, витягнути одну пружину, поміняти масло на ... на веретьонку
дешево і сердито, + перевірено багатьма райдерами, і заодно підточити голку масляного демпфера, шо має збільшити діапазон регулювань.