auto-club.lviv.ua https://auto-club.lviv.ua/forum/ |
|
Мех чи АКПП? https://auto-club.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=27&t=157 |
Сторінка 3 з 4 |
Автор: | Sluva [ 12 січня 2014, 12:03 ] |
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? |
Знайомі зараз вибирають собі автівку,жінка сказала ніякого автомата,онлі мішалка |
Автор: | cat-yellow [ 12 січня 2014, 12:10 ] |
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? |
Sluva, жінки бувають різні... моя про мішалку і чути не хоче |
Автор: | rubilnik [ 12 січня 2014, 13:22 ] |
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? |
мені якось більше до душі механіка, але вже трохи подумую над автоматом, старію чи що а щодо бусів, іздив на 110 і 112 віто на автоматі. 110 слабачок звичайно, а от 112 валить нормально, не дуже поступається тому ж 112 на механіці |
Автор: | Fobos [ 16 лютого 2014, 21:28 ] |
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? |
Хто каже, що АКПП це лайно, просто ніколи не їздив на АКПП, звичайний автомат рішає, робот з подвійним зчепленням це взагалі казка, плавно, економно, зручно, варіатор також нічим не поаний, їдеш собі як на тролейбусі, єдиний мінус автомата, це дорожче обслуговування, постійна заміна дорогого масла і дорогий в разі чогось ремонт. Кароче ручна коробка то вже минуле. Ну і простий робот то таки ацтой, який дьргає постійно, глючить і хаває бензин з ним. |
Автор: | BOXER [ 16 лютого 2014, 21:31 ] | |||||||||
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? | |||||||||
ну це дуже спрощено і вузько сказано я уважаю автомат, зокрема, такий як ти описав. і це справді майбутнє. і їздив я на різних автоматах. але хочеться все таки своїми руцями працювати в машині взагалі ідеальний варіант як в гоночних: вперед - руками переключати, а назад (коли гальмуєш) автомат сам скидає. оце вєсчь! Sluva, моя, наприклад, каже шо хоче автомат. і я її цілком розумію. правда, сказав, шо перед тим навчиться ідеально механікою користуватись |
Автор: | cat-yellow [ 16 лютого 2014, 22:58 ] | |||||||||
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? | |||||||||
ти мене дивуєш тіптрон на звичайному гідроавтоматі З того, що знаю: ZF 5HP19, ZF 5HP24 До речі, на БМВ я полюбляв юзати тіптрон саме на обгонах, коли не хотілось, щоб АКПП завалювала двіглом в червону зону тахометра... тоді я сам брав і перемикав передачу на 4-х тисячах. Заміна масла не дешева - то факт. Відерко 20 літрів - десь біля ~1400 гривень, а треба на одну заміну - пів відерка. Але то раз на 50 тисяч, тому для людей з малими пробігами - взагалі ноу проблем. |
Автор: | Topper [ 16 лютого 2014, 23:13 ] | |||||||||
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? | |||||||||
тиран я на автоматі не возився, хіба на варіаторі(скутері) тому вибираю ручку! Поясніть ше, як зимою при буксах на автоматі вирулити |
Автор: | BOXER [ 17 лютого 2014, 07:33 ] | |||||||||
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? | |||||||||
нє-нє, без тих всіх пріколів, суто "ручка-вверх, автомат-вниз". а то скільки я вже чую "хочеш рукою працювати - перейдеш собі в режим тіптроніка". не знаю, чи 10% автоматчиків колись мали бажання тіптрон юзати. альтернатива ніхєранеробити рукою перемагає тому ручка для розгону, для відчуття машини і динаміки. а от для гальмування автомат саме то то моє ІМХО, не переконуйте і не бийте |
Автор: | BOXER [ 17 лютого 2014, 07:34 ] | |||||||||
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? | |||||||||
та ні, вона повинна розуміти принцип роботи. тим більше, їздила на ручці вже поки вчилась, і на курсах по місту їздила (на джона 2107 ), поняття має, але треба освіжити навики а то десь як вчити вірш Шевченка і не знати, хто такий Шевченко |
Автор: | cat-yellow [ 17 лютого 2014, 12:18 ] | |||||||||
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? | |||||||||
куйва, Андрюха, та ти поцікався спочатку, а потім кажи.... на звичайному тіптроні гідроавтомата, такий як стоїть в мене на Пасаті (для прикладу) ТИ - ручкою вверх і АБО ТИ або ВОНО САМО - понижає якщо ти був на тіптроні на 5 передачі і повертаєш, то на виході автоматично маєш 2 або 3 передачу |
Автор: | BOXER [ 17 лютого 2014, 12:24 ] | |||||||||
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? | |||||||||
ну але ж ти можеш і суто на автоматі їхати? без руки, правильно? а я шоб задіяти руку, бо то машина, а не вагон метро який сам везе тебе я взагалі про варіант одного підрульового пелюстка, яким клацати "вверх" тільки |
Автор: | Thorn [ 17 лютого 2014, 12:43 ] |
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? |
я один раз катнувся на корчі з секвентальною кпп, тепер кажу що всі на світі кпп це порівняно з нею |
Автор: | Thorn [ 17 лютого 2014, 12:52 ] |
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? |
cat-yellow, але натиснув і не встиг подумати, як воно переключило,правда з ударом і звуком |
Автор: | BOXER [ 17 лютого 2014, 12:53 ] | |||||||||
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? | |||||||||
це мєчьта кожного напевно чути удар коробки при переключенні |
Автор: | Thorn [ 17 лютого 2014, 16:54 ] |
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? |
BOXER, мрiя кожного у кого ваг cat-yellow, |
Автор: | HiGH_ZeRO [ 17 лютого 2014, 17:15 ] |
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? |
акпп то другий крок до резинової баби |
Автор: | Fobos [ 17 лютого 2014, 17:48 ] | |||||||||
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? | |||||||||
Тебе колись гольф ГТІ переїхав чи що? В гольфі ГТІ якраз стоїть мокрий ДСГ 6 ступінчатий, швидкий і надійний, в звязці з 2.0 турбо двигуном на 210 сил чудове поєднання, які є компроміси за таку саму ціну з такими ж динамічними характеристиками, такою керованістю і комфортом? |
Автор: | Fobos [ 17 лютого 2014, 20:21 ] |
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? |
Thorn, сарказм твій нідочого тут, у тебе немає жодних аргументів як завжди тільки пофлудити, а я вірю своїм очам і досвіду і ще раз тебе розчарую, що при мені гольф 6 гті з дсг коробкою обганяв на 402 метри мазду мпс3 і 6 повнопривідну і обидві машини були на ручнік КПП з потужнішими двигунами на папері... |
Автор: | AnGeL [ 17 лютого 2014, 20:27 ] |
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? |
ну ше б якби того гольфа так страшенно не хвалили, і я не був би сусідом торта, то мені ше б було насрать, але тепер я буду мати на меті покарати того гольфа, і нехай я виїду на 2 місяці пізніше, але гті має бути наказан. 6,9 паспортний розгін до 100 то не є шось захмарне, я он їхав 7,1-7,2. ну короче побачим а на рахунок тіптроніка, ВОХЕР, ти заблуждаєшся) от сядь на тіптрон, і збери в собі силу волі не включати повний автомат, і катайся) |
Автор: | Fobos [ 17 лютого 2014, 20:32 ] |
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? |
AnGeL, гольф стоковий, навіть ен чіпований, а там ще є потенціал, ти краще рівняйся на Назіка |
Сторінка 3 з 4 | Часовий пояс UTC |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |