auto-club.lviv.ua
https://auto-club.lviv.ua/forum/

Мех чи АКПП?
https://auto-club.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=27&t=157
Сторінка 1 з 4

Автор:  T5-R [ 09 січня 2014, 14:30 ]
Тема повідомлення:  Мех чи АКПП?

навіяно флудом в темі 330д : ninja:
як на мене то без різниці, хоча акпп люблю.
великі машини типу е-38, W-140 та інші мають бути на мех, бо плавніша їзда, легше в місті....

Автор:  Vusiko [ 09 січня 2014, 14:32 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

Особисто мені подобається їзда на автоматі. Хоча і на ручці не відчуваю дискомфорту. Все само робиться на "автоматі" : crazy:

Автор:  T5-R [ 09 січня 2014, 14:34 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

не розбираюсь особливо в типах акпп, але не подобається реалізація в тойота яріс та в опелях з ізітроніком.
Плюси автомобіля на акпп очевидні:
* зручніше в місті
* двигун не "перекручується" що позитивно впливає на його ресурс
* комфортніша їзда, без ривків, перегазовок іт.п.

Автор:  cat-yellow [ 09 січня 2014, 14:51 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

великі седани: акпп
авто суто для міста: акпп
паркет: акпп
пох-шо-якшо-за-кермом-баба: акпп

джипи-говноміси: мех
буси, пирожки і прочее: мех
седани типу мерс 124, октава, вектра: мех

Автор:  AnGeL [ 09 січня 2014, 15:00 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

ну тут не можна порівнювати такі речі, бо автомати є дуже різні. простий старий автомат виходить трошки гірше механіки. а нові на порядок кручє. хоча механіка то є класика.

імхо, автомат то дійсно зручно для міста, та й по трасі в мене проблем не виникало, завжди для обгонів юзав кік, і все норм. для простої поповозки саме то. також рахую шо автомат якраз мав би бути на великих машинах з потужними дизелями або великообємними бензиновими двигунами, так як це завжди + до комфорту. але мінус в тому шо не получиться проїхатись "с ветерком", і незавжди вдало автомат обирає потрібну передачу.

Автор:  AnGeL [ 09 січня 2014, 15:01 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

cat-yellow, а чо 124 мех? я б казав шо він і з томатом прекрасно буде виглядати.

Автор:  cat-yellow [ 09 січня 2014, 15:03 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

AnGeL, хз... для мене ну ок, 124-ий в принципі, як і B5 - можна і АКПП
Але Октава, наприклад - мех!

Автор:  AnGeL [ 09 січня 2014, 15:05 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

cat-yellow, ну ті менші відерка то да, однозначно мех, бо томат в разі чого не вижме всі соки з слабкого двигуна.

Автор:  konsperant [ 09 січня 2014, 15:48 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

: facepalm2:
Зображення
і не іпе : priest:
незалежно від об"єму, будь то 1.2 чи 6.0 хочу механіку!

Автор:  BOXER [ 09 січня 2014, 17:29 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

konsperant, +1, я так само вважаю, хоч і розумію, шо це архаїзм, сучасні технології рулять. але, з іншого боку, "сучасно" це і підтримувати підарас1в, а я от не підтримую : lol:

"допускаю" автомати на великих седанах і представницьких машинах. по-перше, вони мали би менше по місту їздити (не для того вони), по-друге, дьоргання ручкою в преміум-сегменті таки не альо трохи...

для жінок - акпп, якшо вони самі того хочуть. бо маю знайому, яка категорично проти акпп, мала три машини (х-трейл, пиж 3008, фольц поло) і всі на ручці.

для машини, яка "робить все" (як в більшості з нас) я прихильник мкпп :)

Автор:  BOXER [ 09 січня 2014, 17:30 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

Голосувалку прикрутіть, так цікавіше буде. Але без інших варіантів, просто автомат чи механіка. Бо зараз буде 100500 варіантів автомату, а суть та сама - звільнити праву руку водія : lol:

Автор:  cat-yellow [ 09 січня 2014, 17:37 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

якщо вибрати - то я за мкпп
PS: на бусі, наприклад, взагалі не уявляю АКПП!
От на мультивані, який катає з літака (льотного поля) до кабміну - так, там можна АКПП, а так, як в мене - то мех only

Автор:  BOXER [ 09 січня 2014, 17:41 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

cat-yellow, ну от, тут я цілком +100500 : beer:

Автор:  T5-R [ 09 січня 2014, 17:44 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

+1 за АКПП і не іпе
BOXER написав:
cat-yellow написав:
бо ти ніколи не мав змоги експлуатувати повсякденно...

блін, бо і не хочу :) хотів би - купив би. так, часто воно в місті (особливо з моїми режимами їзди і пробками) зручніше, але... не чоловіча то справа : ROFL: 8) тему почищу після себе : ninja:
та й автомат то як дизель - класна штука, поки цілком справна. а як тільки чуть-чуть шось під3аєбеться, суши весла...

є декілька правил для АКПП і все, ніяких проблем той тип кпп не приносить.

Автор:  cat-yellow [ 09 січня 2014, 17:47 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

до речі, Андрюха, ше є така штука, як Тіптронік :)

Автор:  konsperant [ 09 січня 2014, 17:48 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

Off topic:
BOXER написав:
"сучасно" це і підтримувати підарас1в

це не сучасно, це назвали толерантність... : bad:
: bad: : buzz:

Автор:  T5-R [ 09 січня 2014, 17:50 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

cat-yellow написав:
до речі, Андрюха, ше є така штука, як Тіптронік :)

доречі безглузда кпп, я особисто при їзді на такій коробці жодного разу ручним режимом не скористався і навіть не думав про це, аналогічно інші власники таких авто, мабуть 99% з них тіп-трон пробують лише під час покупки автомобіля : priest:

Автор:  cat-yellow [ 09 січня 2014, 17:55 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

T5-R, та чому....
бувають випадки, особливо в мене на 5HP-ZF24 (BMW) коли валиш на обгон, а воно при кікдауні крутить в червону зону...
так от активні обгони все-таки кращі були на тіптрроні, крутілка двіжкою була контрольована, що більш зручно

Автор:  BOXER [ 09 січня 2014, 18:52 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

цікаво-цікаво, які дами голосують "за" : lol: одну оприділили))

Автор:  Thorn [ 09 січня 2014, 19:58 ]
Тема повідомлення:  Re: Мех чи АКПП?

Перемацявши 100500 машинок дыйшов до висновку що теперышны акпп всы меГо,окрым варыатора : facepalm2: (imho) такщо всы автомобылы мають бути з акпп,окрым звичайно таких як subaru wrx sti, evo ы т.д... Але не псевдоспорт типу golf gti : facepalm2:
T5-R, ти написав що " двигун не "перекручується" що позитивно впливає на його ресурс" все абсолютно не так, акпп переважно навпаки крутить двигун, тут у людей якысь стереотипи нарахунок цього, зашвидке переключення передач на вищу навпаки нагружаё двигун быльше ныж високы оберти ! (якщо крутити в межах розумного,до червоноы зони)

Сторінка 1 з 4 Часовий пояс UTC
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/