auto-club.lviv.ua https://auto-club.lviv.ua/forum/ |
|
Мех чи АКПП? https://auto-club.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=27&t=157 |
Сторінка 1 з 4 |
Автор: | T5-R [ 09 січня 2014, 14:30 ] |
Тема повідомлення: | Мех чи АКПП? |
навіяно флудом в темі 330д як на мене то без різниці, хоча акпп люблю. великі машини типу е-38, W-140 та інші мають бути на мех, бо плавніша їзда, легше в місті.... |
Автор: | Vusiko [ 09 січня 2014, 14:32 ] |
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? |
Особисто мені подобається їзда на автоматі. Хоча і на ручці не відчуваю дискомфорту. Все само робиться на "автоматі" |
Автор: | T5-R [ 09 січня 2014, 14:34 ] |
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? |
не розбираюсь особливо в типах акпп, але не подобається реалізація в тойота яріс та в опелях з ізітроніком. Плюси автомобіля на акпп очевидні: * зручніше в місті * двигун не "перекручується" що позитивно впливає на його ресурс * комфортніша їзда, без ривків, перегазовок іт.п. |
Автор: | cat-yellow [ 09 січня 2014, 14:51 ] |
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? |
великі седани: акпп авто суто для міста: акпп паркет: акпп пох-шо-якшо-за-кермом-баба: акпп джипи-говноміси: мех буси, пирожки і прочее: мех седани типу мерс 124, октава, вектра: мех |
Автор: | AnGeL [ 09 січня 2014, 15:00 ] |
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? |
ну тут не можна порівнювати такі речі, бо автомати є дуже різні. простий старий автомат виходить трошки гірше механіки. а нові на порядок кручє. хоча механіка то є класика. імхо, автомат то дійсно зручно для міста, та й по трасі в мене проблем не виникало, завжди для обгонів юзав кік, і все норм. для простої поповозки саме то. також рахую шо автомат якраз мав би бути на великих машинах з потужними дизелями або великообємними бензиновими двигунами, так як це завжди + до комфорту. але мінус в тому шо не получиться проїхатись "с ветерком", і незавжди вдало автомат обирає потрібну передачу. |
Автор: | AnGeL [ 09 січня 2014, 15:01 ] |
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? |
cat-yellow, а чо 124 мех? я б казав шо він і з томатом прекрасно буде виглядати. |
Автор: | cat-yellow [ 09 січня 2014, 15:03 ] |
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? |
AnGeL, хз... для мене ну ок, 124-ий в принципі, як і B5 - можна і АКПП Але Октава, наприклад - мех! |
Автор: | AnGeL [ 09 січня 2014, 15:05 ] |
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? |
cat-yellow, ну ті менші відерка то да, однозначно мех, бо томат в разі чого не вижме всі соки з слабкого двигуна. |
Автор: | konsperant [ 09 січня 2014, 15:48 ] |
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? |
і не іпе незалежно від об"єму, будь то 1.2 чи 6.0 хочу механіку! |
Автор: | BOXER [ 09 січня 2014, 17:29 ] |
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? |
konsperant, +1, я так само вважаю, хоч і розумію, шо це архаїзм, сучасні технології рулять. але, з іншого боку, "сучасно" це і підтримувати підарас1в, а я от не підтримую "допускаю" автомати на великих седанах і представницьких машинах. по-перше, вони мали би менше по місту їздити (не для того вони), по-друге, дьоргання ручкою в преміум-сегменті таки не альо трохи... для жінок - акпп, якшо вони самі того хочуть. бо маю знайому, яка категорично проти акпп, мала три машини (х-трейл, пиж 3008, фольц поло) і всі на ручці. для машини, яка "робить все" (як в більшості з нас) я прихильник мкпп |
Автор: | BOXER [ 09 січня 2014, 17:30 ] |
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? |
Голосувалку прикрутіть, так цікавіше буде. Але без інших варіантів, просто автомат чи механіка. Бо зараз буде 100500 варіантів автомату, а суть та сама - звільнити праву руку водія |
Автор: | cat-yellow [ 09 січня 2014, 17:37 ] |
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? |
якщо вибрати - то я за мкпп PS: на бусі, наприклад, взагалі не уявляю АКПП! От на мультивані, який катає з літака (льотного поля) до кабміну - так, там можна АКПП, а так, як в мене - то мех only |
Автор: | BOXER [ 09 січня 2014, 17:41 ] |
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? |
cat-yellow, ну от, тут я цілком +100500 |
Автор: | T5-R [ 09 січня 2014, 17:44 ] | ||||||||||||||||||
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? | ||||||||||||||||||
+1 за АКПП і не іпе
є декілька правил для АКПП і все, ніяких проблем той тип кпп не приносить. |
Автор: | cat-yellow [ 09 січня 2014, 17:47 ] |
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? |
до речі, Андрюха, ше є така штука, як Тіптронік |
Автор: | konsperant [ 09 січня 2014, 17:48 ] | |||||||||
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? | |||||||||
Off topic:
це не сучасно, це назвали толерантність... |
Автор: | T5-R [ 09 січня 2014, 17:50 ] | |||||||||
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? | |||||||||
доречі безглузда кпп, я особисто при їзді на такій коробці жодного разу ручним режимом не скористався і навіть не думав про це, аналогічно інші власники таких авто, мабуть 99% з них тіп-трон пробують лише під час покупки автомобіля |
Автор: | cat-yellow [ 09 січня 2014, 17:55 ] |
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? |
T5-R, та чому.... бувають випадки, особливо в мене на 5HP-ZF24 (BMW) коли валиш на обгон, а воно при кікдауні крутить в червону зону... так от активні обгони все-таки кращі були на тіптрроні, крутілка двіжкою була контрольована, що більш зручно |
Автор: | BOXER [ 09 січня 2014, 18:52 ] |
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? |
цікаво-цікаво, які дами голосують "за" одну оприділили)) |
Автор: | Thorn [ 09 січня 2014, 19:58 ] |
Тема повідомлення: | Re: Мех чи АКПП? |
Перемацявши 100500 машинок дыйшов до висновку що теперышны акпп всы меГо,окрым варыатора (imho) такщо всы автомобылы мають бути з акпп,окрым звичайно таких як subaru wrx sti, evo ы т.д... Але не псевдоспорт типу golf gti T5-R, ти написав що " двигун не "перекручується" що позитивно впливає на його ресурс" все абсолютно не так, акпп переважно навпаки крутить двигун, тут у людей якысь стереотипи нарахунок цього, зашвидке переключення передач на вищу навпаки нагружаё двигун быльше ныж високы оберти ! (якщо крутити в межах розумного,до червоноы зони) |
Сторінка 1 з 4 | Часовий пояс UTC |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |