Подумав і виріший що бортовик треба хоч десь вести, щоб памятати історію всяких замін і зберігати важливу інформацію десь.
Так як вел фактично зібраний, і ніхто не може притикнути що він "такий як завжди" чи "недороблений", то можна спати спокійно)
Але ні, неможна. Бо до машини є ціла купа питань...
Як вже всі здогадалсь то провів заміну мастила, залив Shell Helix Ultra 0w40. (1000 грн 5 л) Валєра дивився на мене як на полуумного, шо я лию в таку машину "нульовку". Ну а шо падєлать
Заліз я на той страшний форум oil-club і перечитав там трохи всього, і дійшов ивсновку що з звичайних ширпотребних мастил, шел одне з найкращих, і найменше просідає по основних характеристиках після відпрацювання 300 мотогодин. Також непоганим є Мобіл 1. а Ідеальним буде для моєї машини мастило ідемітсу, чисто іпонське, феншуйне, яке було залито в неї на заводі. але зараз нема сенсу на зиму його лити, так як воно дорогувате. Ну і фільтри масляні, теж трошки почитав про них, і виявилось шо мені класно підходить фільтр Кіа/Hyndaі (80 грн) , який в свою чергу є одним з найкращих в плані якості виготовлення, і якості, товщині, довжині фільтрувального елементу. Мєлочь, але приємно)))
Також будучи в Валєри-кастомс, на кінець то продіагностували адекватно ходовку і таки знайшли те, що мені гризло душу більше року. Стук ззаду був не через погано замінені ступичні підшипники, як я думав, а через блятьску шарову, але чому її ніхто не міг продіагностувати раніше - залишиться загадкою на все життя. По факту там люфт десь чуть не 1 см. А не вирвало її тільки тому, що працює вона в конкретному напрямку і має металеву обойму з поздовжнім прорізом. Хонда, хулє))) Правда знаю, що нижні шарові вириває як має бути, вже в львові сам бачив 2 прелюда які лежали на пузі
Отже було надіагностовано: задня верхня права шарова, передній лівий наконечник рульової тяги, обидві рульові тяги, і пильники правої піввісі. + давно відома трабла з люфтом задніх супортів на направляйках.
Само собою що буде все впарі мінятись, а то я такого тикання не признаю.
З негативних моментів, отой передній лівий наконечник, стояв оригінал, і мінявся 20 тисяч назад. Не серйозно. Подивимось скільки відходить СТР.
Інфа для себе:
Шарові нижні перед/зад, права/ліва
CTR CBHO-13
Optimal G3-879
Japan Cars J14004YMT
555 SB-6202
Шарові верхні перед/зад, права/ліва
Ruville 917401
По оригіналу все йде тільки з важелем, хоча перепресовуються вони на раз-два.
Ще є питання по гальмах вцілому. треба розібратись з абс, а то він від покупки машини був глючний і мені до нього руки не доходять. + задні гальма майже не гальмують (можливо через глюки абс). Мабуть коли будуть робити нові направляйки то заодно нехай повністю переберуть задні супорта і замінять гальмівну рідину, бо давно вже проситься.
Тільки от є питання: при ремонті тих направляйок, майстри наполягають на проточці гальмівних дисків, бо можливий перекос супорта і перекос виробітки. Задні бліни в мене напевно ще рідні, але виробітки майже нема: новий 10 мм, під заміну то 8 мм. Зараз є десь 9,5 мм. Чи нехай пробують їх проточити, але тоді невідомо яка товщина залишиться і всерівно напевно скоро доведеться міняти, чи не паритись і сходу поставити нові. Просто передні просяться під заміну набагато сильніше, там вже виробітка суттєва. Наразі ще думаю і оцінюю вартість того всього.
А по рульовій також планується комплексний підхід, з заміною тяг і наконечників з пильниками поколу, заміна рідини, встановлення більшого радіатора для охолодження рідини ГУР в парі з гідролініями. І можливо ще карданчик заміню, так щоб спати спокійно. Вже як робити шось, то робити по-людськи)))
і за зиму приглядаюсь до комплекту виносного масляного радіатора, але ціни кусаються пздц. Сендвіч 100 баксів, радіатор 150, шланги, і всяке таке, ше десь 100 баксів. Але то все по топових брендах, якихось менш дорогих але прийнятних по якості я просто не знаю((( треба курити піндоські форуми.
Як альтернатива маслорадіатора то є широкий алюмінієвий звичайний радіатор. Можливо в парі з слім-вентиляторами і комплектом силікону на охолодження (дорого). Бюджет без силікону і вентиляторів десь +/- такий самий або й менший, але перевагами є менші втручання в конструкцію, заміна болт-он так би мовити.
Це все власне необхідно перед відновленням надуву, бо так чи інакше потім воно все рівно вилізе, тому по можливості намагаюсь зробити хороший плацдарм і поле для діяльності.