auto-club.lviv.ua https://auto-club.lviv.ua/forum/ |
|
Honda Prelude Turbo https://auto-club.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=18&t=15 |
Сторінка 4 з 9 |
Автор: | BOXER [ 17 листопада 2015, 15:16 ] |
Тема повідомлення: | Re: Honda Prelude Turbo |
як я знав, як тебе затягнути на форум |
Автор: | AnGeL [ 17 листопада 2015, 15:17 ] |
Тема повідомлення: | Re: Honda Prelude Turbo |
сповіщення на пошту |
Автор: | AnGeL [ 31 серпня 2016, 06:45 ] |
Тема повідомлення: | Re: Honda Prelude Turbo |
Подумав і виріший що бортовик треба хоч десь вести, щоб памятати історію всяких замін і зберігати важливу інформацію десь. Так як вел фактично зібраний, і ніхто не може притикнути що він "такий як завжди" чи "недороблений", то можна спати спокійно) Але ні, неможна. Бо до машини є ціла купа питань... Як вже всі здогадалсь то провів заміну мастила, залив Shell Helix Ultra 0w40. (1000 грн 5 л) Валєра дивився на мене як на полуумного, шо я лию в таку машину "нульовку". Ну а шо падєлать Заліз я на той страшний форум oil-club і перечитав там трохи всього, і дійшов ивсновку що з звичайних ширпотребних мастил, шел одне з найкращих, і найменше просідає по основних характеристиках після відпрацювання 300 мотогодин. Також непоганим є Мобіл 1. а Ідеальним буде для моєї машини мастило ідемітсу, чисто іпонське, феншуйне, яке було залито в неї на заводі. але зараз нема сенсу на зиму його лити, так як воно дорогувате. Ну і фільтри масляні, теж трошки почитав про них, і виявилось шо мені класно підходить фільтр Кіа/Hyndaі (80 грн) , який в свою чергу є одним з найкращих в плані якості виготовлення, і якості, товщині, довжині фільтрувального елементу. Мєлочь, але приємно))) Також будучи в Валєри-кастомс, на кінець то продіагностували адекватно ходовку і таки знайшли те, що мені гризло душу більше року. Стук ззаду був не через погано замінені ступичні підшипники, як я думав, а через блятьску шарову, але чому її ніхто не міг продіагностувати раніше - залишиться загадкою на все життя. По факту там люфт десь чуть не 1 см. А не вирвало її тільки тому, що працює вона в конкретному напрямку і має металеву обойму з поздовжнім прорізом. Хонда, хулє))) Правда знаю, що нижні шарові вириває як має бути, вже в львові сам бачив 2 прелюда які лежали на пузі Отже було надіагностовано: задня верхня права шарова, передній лівий наконечник рульової тяги, обидві рульові тяги, і пильники правої піввісі. + давно відома трабла з люфтом задніх супортів на направляйках. Само собою що буде все впарі мінятись, а то я такого тикання не признаю. З негативних моментів, отой передній лівий наконечник, стояв оригінал, і мінявся 20 тисяч назад. Не серйозно. Подивимось скільки відходить СТР. Інфа для себе: Шарові нижні перед/зад, права/ліва CTR CBHO-13 Optimal G3-879 Japan Cars J14004YMT 555 SB-6202 Шарові верхні перед/зад, права/ліва Ruville 917401 По оригіналу все йде тільки з важелем, хоча перепресовуються вони на раз-два. Ще є питання по гальмах вцілому. треба розібратись з абс, а то він від покупки машини був глючний і мені до нього руки не доходять. + задні гальма майже не гальмують (можливо через глюки абс). Мабуть коли будуть робити нові направляйки то заодно нехай повністю переберуть задні супорта і замінять гальмівну рідину, бо давно вже проситься. Тільки от є питання: при ремонті тих направляйок, майстри наполягають на проточці гальмівних дисків, бо можливий перекос супорта і перекос виробітки. Задні бліни в мене напевно ще рідні, але виробітки майже нема: новий 10 мм, під заміну то 8 мм. Зараз є десь 9,5 мм. Чи нехай пробують їх проточити, але тоді невідомо яка товщина залишиться і всерівно напевно скоро доведеться міняти, чи не паритись і сходу поставити нові. Просто передні просяться під заміну набагато сильніше, там вже виробітка суттєва. Наразі ще думаю і оцінюю вартість того всього. А по рульовій також планується комплексний підхід, з заміною тяг і наконечників з пильниками поколу, заміна рідини, встановлення більшого радіатора для охолодження рідини ГУР в парі з гідролініями. І можливо ще карданчик заміню, так щоб спати спокійно. Вже як робити шось, то робити по-людськи))) і за зиму приглядаюсь до комплекту виносного масляного радіатора, але ціни кусаються пздц. Сендвіч 100 баксів, радіатор 150, шланги, і всяке таке, ше десь 100 баксів. Але то все по топових брендах, якихось менш дорогих але прийнятних по якості я просто не знаю((( треба курити піндоські форуми. Як альтернатива маслорадіатора то є широкий алюмінієвий звичайний радіатор. Можливо в парі з слім-вентиляторами і комплектом силікону на охолодження (дорого). Бюджет без силікону і вентиляторів десь +/- такий самий або й менший, але перевагами є менші втручання в конструкцію, заміна болт-он так би мовити. Це все власне необхідно перед відновленням надуву, бо так чи інакше потім воно все рівно вилізе, тому по можливості намагаюсь зробити хороший плацдарм і поле для діяльності. |
Автор: | cat-yellow [ 31 серпня 2016, 22:09 ] |
Тема повідомлення: | Re: Honda Prelude Turbo |
AnGeL, чудово, що руки до авто дійшли! молодця! |
Автор: | AnGeL [ 03 січня 2017, 15:40 ] |
Тема повідомлення: | Re: Honda Prelude Turbo |
Знову треба шось писанути вже десь більше місяця куплена маленька купка запчастини, а саме: рульові тяги, рульові наконечники, пильнки рульових тяг, і свічки. але холєра ніяк не виходить то все заісталити. вот в роздумах, за шо то братись дальше. склав собі вчора мінімальний список всього потрібного по машині, то без покраски набігло кругом-бігом 50к тільки нікому не кажіть наразі з варіантів то форсунки і інстал турби на старий сетап, або тюнячні тормоза. маленький занудний перфекціоніст в мені каже шо нема чого спішити, і краще зробити спочатку тормоза, потім підготувати решту всього, а турбу як вишеньку ставити. решта людей які скучили за валящою тачкою, кажуть ставити турбу, а там по-трошки все доробиться. |
Автор: | T5-R [ 19 січня 2017, 12:18 ] | |||||||||
Тема повідомлення: | Re: Honda Prelude Turbo | |||||||||
прийдеться цю суму закласти тишком у кошторис весілля |
Автор: | BOXER [ 20 січня 2017, 17:07 ] |
Тема повідомлення: | Re: Honda Prelude Turbo |
T5-R, |
Автор: | AnGeL [ 20 січня 2017, 18:10 ] |
Тема повідомлення: | Re: Honda Prelude Turbo |
T5-R, то робиться простіше) просто міняється заголовок кошторису і по всьому) |
Автор: | T5-R [ 27 січня 2017, 17:16 ] | |||||||||
Тема повідомлення: | Re: Honda Prelude Turbo | |||||||||
на залізяччях буш ся женив? |
Автор: | AnGeL [ 27 січня 2017, 21:11 ] |
Тема повідомлення: | Re: Honda Prelude Turbo |
та кому тепер та женячка потрібна ? |
Автор: | AnGeL [ 28 січня 2017, 15:52 ] |
Тема повідомлення: | Re: Honda Prelude Turbo |
І так, як вже більшість бачила в фб, апгрейд гальм не за горами. Станом на зараз, куплено: ГТЦ 1" від 5 прелюда взборі з вакуумником і бачком. Передні бліни ЕВС BSD 282х23 Гальмівні колодки ЕВС Yellow stuff перед + зад. п.с. потішили наклейочки. вже будуть третіми в комплект до Tein і KYB AGX ще можна самому доробити AEM і BISIMOTO, і оновити EnergySyspension Ще потрібно: Гальмівну рідину Ремкоплекти супортів (сальнічки-куяльнічки) гальмівні шланги (ну шоб все всьо-всьо було ґанц нове) перебрати то все і заісталити. Ще стоїть питання з АБС. воно від самого початку фактично було не робочим, хоча іноді йому клинило і воно працювало ок. Хз чи то його ремонтувати, чи убрать нафік. Наразі притримуюсь думки відремонтувати по можливості, але вивести тумблер вкл-викл, бо іноді воно реально заважає, та й на машині не тільки я їжджу, і якщо мені і без абс ок, то інші можуть і біди наробити. бюджет того всього, трошки дуже більший ніж планувалось, але імхо, взяв бош то їбош, а не тиць-пердиць, і тому нехай решта почекає |
Автор: | cat-yellow [ 28 січня 2017, 16:13 ] |
Тема повідомлення: | Re: Honda Prelude Turbo |
Молодця! АБС - зробити! |
Автор: | BOXER [ 29 січня 2017, 10:16 ] |
Тема повідомлення: | Re: Honda Prelude Turbo |
правильно! робити то робити! АБС - зремонтірувати! а шо кузов каже? може логічніше було б всі "брудні" роботи зробити? кузов, а тоді вже гальма, двигун? |
Автор: | AnGeL [ 29 січня 2017, 17:09 ] |
Тема повідомлення: | Re: Honda Prelude Turbo |
та ніц кузов не каже, каже шо треба малювати бо лак починає злазити вже, але як то кажуть то на скорість не впливає максимум розпорки ше треба зробити і вогень! а ось гальма передні вже давно просились, а ззаду треба направляйки робити, тому і взявся за гальма, а там пішло-поїхало |
Автор: | AnGeL [ 02 лютого 2017, 19:04 ] |
Тема повідомлення: | Re: Honda Prelude Turbo |
Інформейшн для себе: ремкомплект передніх супортів Frenkit 238028 - резинки ремкоплект плюс поршні 238941. зад Frenkit 234908 резинки + поршень |
Автор: | AnGeL [ 13 лютого 2017, 21:17 ] |
Тема повідомлення: | Re: Honda Prelude Turbo |
ще інформейшн: шрус внутрішній лівий CI3402 |
Автор: | AnGeL [ 11 квітня 2017, 20:44 ] |
Тема повідомлення: | Re: Honda Prelude Turbo |
курвамать!!! Міську, шо за хня? поки писав величезний пост про тормоза, мене викинуло з форуму, затребувало залогінитись, і весь набраний текст пропав махав я тут всякі мемуари виписувати по пару раз... |
Автор: | cat-yellow [ 12 квітня 2017, 10:45 ] |
Тема повідомлення: | Re: Honda Prelude Turbo |
AnGeL, вашшє не вкурсах, чесслово... але я такі речі ніколи не пишу в онлайні, бо то часто така хуйня... пишеш-пишеш, потім натискаєш "послати", а воно "а хуй на рило..." і якась помилка... я завжди таке пишу в блякнотах всяких так шо і ти тепер будеш |
Автор: | AnGeL [ 12 квітня 2017, 11:11 ] |
Тема повідомлення: | Re: Honda Prelude Turbo |
cat-yellow, о курва) ну переважно в таких випадках ще канає вернутись назад, і багато де текст кешується і лишається, а тут куй в всіх випадках) короче, детально розпишу потім, в двох словах: бюджет перевалив за 20к і то ше не всьо |
Автор: | cat-yellow [ 12 квітня 2017, 11:42 ] |
Тема повідомлення: | Re: Honda Prelude Turbo |
AnGeL, але ти вар"ят |
Сторінка 4 з 9 | Часовий пояс UTC |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |