заміну проводили на фірмовому хондасервісі, під час якої трошки порішали мені питанні з гальмами задніми. а там ситуація була наступна: в задній супортах гальмівний циліндр такий що вкручується, і має на собі хрестоподібну насічку, щоб при заміні колодок його можна було вкрутити назад. і от під час заміни колодок, на нових були такі виступи, які ніби мали попадати в ті насічки, з одного боку непопали, і все нормально, а з іншого попали, і вийшло так, шо вклинили той циліндрик, і він не крутився і не працював, підклинив супорт і весь час гальмував, добре що не дуже сильно. майстер поспилював ті бугорки і поставив все назад, і казав що чуть туди-сюди поїздив, і вроді все нормально, стало на свої місця, нічо не клинить. але люфт направляйок залишився, і мені то не дає спокою. Андрій, той шо в народі "втулка", десь шось колись писав про майстра який нормально то реставрує, але шось ігнорить моїї пп з проханням дати контакти того майстра. мені не розходиться зробити то чим подешевше, мені головне якість. якби можна було то б купив нові скоби взборі, але такого не знаходив ще. короче те питання залишається відкритим, і підштовхує мене на покупку нормальних гальм з суцільними супортами, але там бюджет просто космічний...
наступне, шо давніше вже просилось, то грм. впринципі по факту він наїздив десь 50 тищ, +/-, але при заміні ссалника колінвала, на око виглядав трошки потрісканий, і я вирішив, раз є можливість, то треба мінєти, і раз туда вже лізуть, то мінєти всьо, і мати спокій на кілька років. В лесика порішав непоганий комплект, і правдами і неправдами, за допомогою молодшого брата, і великої добродушності лесика, той комплект потрапив на сервіс, бо в мене змоги то зробити не було: робота і нікакой лічной жизні
десь сьогодні напевно то всьо будуть міняти, може вечером ще встигну туди заскочити, гляну шо там і як. заодно проведуть заміну охолоджувальної рідини, бо те шо було, мені не конче подобалось. заливати будуть HEPU червену
+ при нагоді, поки тачко було на підйомнику, продіагностували ходову, і виявили крайню несправність рульових тяг, які виявляється мене іпали довший час, а я то списував на рейку
ліва тяга в драбадан, лівий наконечник нагуляний, але не стукає, а правий тугенький, але люфт вертикальний має. і ше невідомо шо по шарових, треба спочатку зробити рульове. і даний діагноз хоть і не страшний, то є кагбе розхідники, але, є одне але: наконечники 15 тищ назад мінялись, і ставились оригінальні хонда. хлопці, 15 тищ, то є дуже мало. але я підозрюю шо ото всьо прийшло в негодність під час добирання на ту грьобану попередню роботу, по такому бездоріжжю, шо хіба Андрій вам може то підтвердити. виходить шо всьо шо я заробив там за ті пів року піде на ліквідацію наслідків добирання на ту роботу. сумні реалії життя
враховуючи то, шо мої можливості не безкінечні, і машину я ремонтую строго власними силами, ще і доводиться батькам допомагати трохи, то ремонт рульової, і покупка нових свічок і акумулятора, які були теж в списку речей, що просяться давно, зважаючи на покупку телефона, переноситься на наступний місяць, або ще дальше, бо на носі зима, свята, і тратити весь заробіток на машину, то напевно буде якось не дуже правильно, і мене не зрозуміють
мама на мене і так зкоса дивиться і каже шо я придурок
якось так