за копійки було куплено зимову резину, і зразу 15" штамповки, всьо в околоідеальному стані.
а потім, зимою з машиною трапилась халепа. невідомо яким чином, але вона вперше зламалась. короче зразу я подумав, шо я просто недогледів і виїздив всю бензу, по факту недоїхав 500 метрів до заправки. ну фіг з ним, мене затягнули, я заправився, але тачка не завелась. здох акум) на шнурку мене волочили пару км, і ноль емоцій, не заводиться. ну думаю, всьо, спалив насіс паливний. Льоня Гуменний і зеля приїхали в якості наглої помочі, і ми вночі зимою на парковці біля роботи поміняли насос, і тачка вроді то заводилась, то незаводилась, то якшо заводилась то не набирала обертів, або заводилась і пд час їзди починала глохнути так ніби пропадала іскра а потім появлялась. я купив нову кришку трамблера і бігунок, чуть би не купив нову катушку і комутатор, але мені позичили трамбльор взборі, робочий. + я ще подумав шо той дєшманський насос не стягує, купий матьорий тюнячний
нічого не помінялось.
Викликав Пашу настройщика, в якого купив машину. підключили комп, перевірили всі датчики, показало що чуть бракує вакууму і дросель в нульовому положенні моросить, прикинули шо можуть бути піджаті клапана і при прогріві комп вилазить за межі паливних карт і казиться... потащив тачку на шнурку на сервіс, регульнули клапана, і хрін. перевірили форсунки, всі робочі. перевірили регулятор тиску на рейці. потім перевірили чи є тиск в паливній рейці, і о курва, його там не було... подумали, можне з дна насос хапнув гамна і забився фільтр. поміняв фільтр, а ніфіга, тиску нема. і тут нас осянило, шо може просто мало бензи... долили ще 5 літрів і всьо поїхало. тоді пролунали всі відомі людству матюки
а річ була в тому, що прийомна сіточка штатного насоса, приєднувалась трошки під кутом, і сам насос в баку теж під кутом стоїть, а в новому насосі, тому матьором, сіточка прийомна під прямим кутом була, і відповідно вона не діставала до дна баку, і хапала повітря, хоча в баку було мінімум 10 літрів. то було фіаско))) потім ще десь місяць поїздив з овер 50% бензи в баку, поки не знайшов час і не приколхозив рідну сіточку на новий матьорий насос. шо по факту сталось з машиною - не ясно, але під шумок помінявся насос, фільтр паливний, кришка-бігунок трамблера, перебралась проводка трамблера, регульнулись клапана, і повністю продіагностована і перевірена вся паливна система і система запалювання)))) то була перша така поломка, шоб тачка не їхала, за весь час володіння, і то все по моїй дурості, ібо нєхер на лампочці їздити... в підсумку вона була ненаходу 3 тижні.
потім, зимою, на св. Миколая, прикупились паливні форсунки від еволюшина 9, які стають болт-он, і їх має вистачити +/- до 1 бара наддуву.
а ще, один чувак з прелюд-клубу, пустив в розбор свій прел на литовських, з якого я купив систему 4вс. то типу шоб задні колеса повертались))))
ну і ще, осінню була в Львові зустріч того ж прелюд-клубу, приїхало десь біля 20-30 машин з всієї країни
фотки десь є))) треба шукати)