Switch to full style
Відповісти

Honda Prelude Turbo

10 листопада 2013, 22:23

І так до вашої уваги турпо-прелюдка 8)
Коротко в двох словах: Машина легендарна, по тій причині що це один з найстаріших проектів турбо в Україні, і мабуть, перший турбопроект зібраний простим смертним інженером-звязківцем, а не якось модною канторою в тридорого. Це яскравий приклад того що нема нічого неможливого, головне бажання!
Історія була такою: свап Н22 двіжка виходить дорого, +/- 3к, тому хотілось валящу машину але дешевше. Так і зародилась ідея турбо. Збиралось залізо, вивчалось програмування і прошивка мозгів, і на першому етапі дули в сток блок, спочатку 0,5 але з азартом переросло до 1 бара, на якому вона валила просто адськи, але недовго : cry: лопнула перегородка в поршні, і на тому пісня закінчилась, настав період глибокої депресії, всі ніштяки розпродались, і засвапився аналогічний стоковий мотор. Так тривало пів року, дальше душа поета не витримала, і потихенько відкапіталився рідний блок, зібралось нове залізо, викупились назад всі ніштяки, прикуплений турбовал від Бісімото, підвіска на поліуретан, перебралась коробка, і машина була грамоно настроєна на смішні щадящі 0,5 бар, і їздила спокійно, впевнено, і довго, допоки не попала в мої руки : twisted:

приблизно отакою я її взєв
Зображення
Зображення
далі буде, не перемикайтесь : wink:

Re: Honda Prelude Turbo

10 листопада 2013, 22:25

Кльова машина!
Мені сподобалась! І рулиться дуже кльово!

Re: Honda Prelude Turbo

10 листопада 2013, 22:26

блін, нажаль ти ще не мав можливості відчути як вона валить, але думаю вже скоро, і ти будеш один з перших хто це відчує після апдейту : beer:

Re: Honda Prelude Turbo

10 листопада 2013, 22:28

AnGeL
дякую, з задоволенням!

Re: Honda Prelude Turbo

10 листопада 2013, 23:07

І так їдем дальше 8)
В машині були присутні декілька проблем, такі як гнилі кутики арок, сильні перегріви, задушений вихлоп, і керованість на надто хороша на 225/55/15 резині. спочатку гарно обмотався отой супер-крутий випускний коллектор
Зображення
потім він був ще раз обмотаний, що досить суттєво знизило температуру підкапотки, а то раніше там було таке пекло що аж пітнію коли згадаю : facepalm:
для кращого охолодження прибрав до біса рамку під номерний знак яка затуляла отвори в бампері, і притащив з пшеків отаку губу, яка дає додатковий отвір для забору повітря, + кардинально міняє вигляд машини 8)
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

по закінченню весни накінець то хрдрайв мене дістав до ручки і мені довелось волокти ще й 17 диски. так зелені, я обирав не по кольору а по дизайну. хотів саме такі, надіюсь дійдуть руки до реставрації їх і помалюю в чорний.
приблизно ось так вона виглядала на протязі року
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
там ще була епопея з зчепленням яке згоріло вкібеню мать, і було замінено на Exedy st.1, тобто усилена органіка, оріджінал, жапан 8) і поставились поліуретанові подушки двигуна, бо старі пообривались, + щоб двигун не клював при переключеннях. тепер його повністю чути в салоні, всі вібрації і удари при переключенні зросли в кілька разів. так і їжджу : D
далі, буде : twisted:

Re: Honda Prelude Turbo

10 листопада 2013, 23:11

Треба тобі ше наклейку звізданути на лобове таку велику 8) : D

Re: Honda Prelude Turbo

10 листопада 2013, 23:17

Shpioner
та треба :) а ше треба наліпку redliners

Re: Honda Prelude Turbo

10 листопада 2013, 23:42

отож за 1 рік володіння було зроблено наступне:
- встановлено бі-ксенонові лінзи Galaxy G5.
- зимова шини
- передня губа з скловолокна
- Фільтр "0" опору JR
- диски R17 + шини 205/50
- заміна прокладки клапанної кришки
- зварено прямий вихлоп
- обмотано термолентою випускний колектор (двічі)
- обезшумлено передні двері, і багажник
- встановлено інший магнітофон, і замінено динаміки в дверях
- замінено диск зчеплення, корзину, вижимний підшипник
- замінено задні гальмівні колодки.

доречі про вихлоп, для цього було куплено зварювальний апарат, і то була перше що я варив в свому житті, нормально получилось за 3 разом) але вроді вийшло непогано
Зображення
Зображення

відповідно довелось окуповувати той зварочний апарат, і тепер я півбідовий зварщик, нормально варю пів-автоматом, і електродами, тому якшо шось то звертаєтесь, установка з балонами компактна і транспортабельна)

десь восени я продав ту білу ковку, і на 2 день поїхав купив пружини з заниженням, які вже давно привіз нєкій терорист Юра, на жовтому евіку : D
Зображення
Зображення
Зображення
потім підскладались гроші на аморти...
Зображення
Зображення
і для роботи дякуючи хорошим людям прикупився інвентар
Зображення

і вже весною, коли були самі страшні заметілі, викопав те чудо з снігу і почав розбирати
Зображення
Зображення

а там вже пішло-поїхало, почав варити арки, повністю перетряс задню ходовку і взагалі всю жопу, все зачистив, загрунтував, покрив бараніком, пофарбував, короче навів серйозні порядки, бак теж промив, почистив, освіжив ззовні, і виїхав аби попасти на етап в Тернополі, про це далі :)

Re: Honda Prelude Turbo

11 листопада 2013, 08:26

малюй діцкі

Re: Honda Prelude Turbo

11 листопада 2013, 13:42

А де тюнінг? : imp:

Re: Honda Prelude Turbo

11 листопада 2013, 14:37

Enter
я то пізно писав і вже свалив спати... отож тюнінх, чи продовження, я хз...
кілька ніштякових фото)
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

значить ото по тюнінху підвіски, постави пружини Tein S.Tech, які приблизно в 2 рази жорсткіші стоку, 4.3/3,9, оріджінал з іпонії куплені в охвіціалів в Львові, і їм в пару аморти KYB AGX, з 4 положеннями регулювання жорсткості як на стиск так і на відбій. чому взяв їх? бо практично один з найдешевших варіантів, проста заміна стоку ексель-ж виходили по 700-750 грн за штучку, ці вийшли по 1000 і то разом з доставкою, регулювання рішають досить багато. та й важливий фактор що вони теж іпонські))) всі втулки і сайленти вже давно стоїть поліуретан, резинок нема ніде, тому ходова практично вічна, хоч і дуже складна, на паралельних ричагах зпереду і ззаду, по 3 шарових на кожне колесо. для повного боєкомплекту залишилось замінити задній стабілізатор і зварити розпорки, стаб можна купити в нас, whiteline, в офіціалів, треба кешу, а розпорки щоб зробити потрібен нормальний фрезеровщик який б міг вирізати фланці на стакани. + можливо зроблю розвальні ричаги по кругу.

дальше порізав капот, зробив жабра для відведення тепла, і воно виявилось ефективнішим ніж очікувалось, про то детальніше коли закінчу, також переніс акумулятор в багажник, поміняв всякі сальники, і ушатав турбу в Тернополі, точнше після тернополя то продіагностував : cry:

Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

відповідно на цю зиму заплановий ребілд двигуна, точніше заміна турбіни на більшу та продуктивнішу, + всі супутні переробки які вона за собою потягне, новий впуск, випуск, паливна, настройка. ну і потихенько шось робиться по кузовщині, може поставлю замки капоту. треба ще докупити пороги і губу на задній бампер, замінити лобове, і ще багато всяких нюансів є... тому дальше буде ще цікавіше : twisted:

Re: Honda Prelude Turbo

11 листопада 2013, 17:43

тобто в тебе випуск йде суцільнимй? все зварено, без гофри, і з"єднань? наглушняк?

Re: Honda Prelude Turbo

11 листопада 2013, 17:50

konsperant написав:тобто в тебе випуск йде суцільнимй? все зварено, без гофри, і з"єднань? наглушняк?

ну тайже, гофра там є. вихлоп складається з 2 частин: даунпайп+гофра, і одне з'єднання прямо за двигуном, решта суцільний кавалок. буду переробляти згодом, відокремлю глушак ще через фланець, щоб можна було міняти або зняти і впаяти кусок труби)

Re: Honda Prelude Turbo

11 листопада 2013, 18:20

AnGeL написав:через фланець, щоб можна було міняти або зняти і впаяти кусок труби)

от тут вже практичніше буде, бо інакше щось сталося, потрібно терміново замутити, а без болгарки не альо...

Re: Honda Prelude Turbo

11 листопада 2013, 18:24

konsperant
тут якшо придивитись то видно початок і кінець того великого кавалку...
Зображення

Re: Honda Prelude Turbo

11 листопада 2013, 18:48

ага, якщо гарно проварив то відпадає проблема сіфону, але на цьому переваги імхо овер, собі планую мутити так, павук в шубі, (термо бінт а не нова назва салату : D ) з"єднання аля 09 в гофру, гофра в стронгер, зі стронгера труба до з"єднання ,в баняк аля сааб або флєйту, але перед тим ще з впуском шось тре кілішнути....

Re: Honda Prelude Turbo

11 листопада 2013, 20:10

скільки коштує таке авто?

Re: Honda Prelude Turbo

11 листопада 2013, 20:22

tiko
авторія нє нє чув? : crazy: оффтоп

Re: Honda Prelude Turbo

11 листопада 2013, 22:20

tiko
багато : D моє так ще більше 8)
звичайні з таким же дряхлим 2-літровим мотором 6500-7000 в більш-менш нормальному стані, з кращими моторами дорожче впринципі але залежить від стану. тут головне шоб не бита була.

Re: Honda Prelude Turbo

13 листопада 2013, 14:37

AnGeL, ІМХО небитий Прель - це як суха вода 8) Головне, щоб власники, або як мінімум - попередній власник був вмєняємий, нежадний до запчастин та нормального техобслуговування : wink: І от саме тут починаються всі праблєми : facepalm:
Відповісти