і так...
давно мене тут не було, та й особо не було чого
хотілось би сказати, що ніхуахуа не було, але таки трохи хуа, то ж почну
зимою поставив електро нагрів двигуна - ляпотааааа!!!! тирк і поїхав !
також доставив з Рено Мастер догрівач антифризу - теж ляпота, швидше гріється авто на ходу і на холостих (актуально зимою)
далі була весна
при перекидці резини були виявлені наступні дефекти:
- стойки стаба - під заміну
- трос ручніка - під заміну
замінив, позаглядав - все чотко!
далі через трохи часу сигнальна лампочка передніх гальмівних колодок доповіла, що пора!
передні колодки і диски (оргиінал) були куплені ще заздалешідь осінню, то ж заміна пройшла швидко і без болі
далі плюнув на все, виняв бабло і віддав на сервіс на рихтовку і покраску (після ДТП 2 роки тому)
пофарбували, порихтували - все чотко! зашибісь!
далі почав розбиратись, чому кліма не клімить!
знаючи, які в нас срані спєци (які прошлого року клялись, шо там всьо буде ок) відразу вирушив до ЛЬвова на автоклімат
на автокліматі, почистили, покрутили, позаглядали, пофіксили і сказали таке: в кліматі довго не було заправки, або було мало і вона щезла, тому клімат заправили і переконались, шо все ок. АЛЕ! компресор не крутить, напевно закис... сказали, щоб я не спішив міняти, бо вони якогось масла додали до заправки і за 2-3 тижні він може роздуплитись, головне під час їзди час від часу включати-виключати кліму
покатався по місту туди сюди тиждень-другий і почав складати умовно бабульце на компресор кліми
так було, поки дружині по справам разів три за тиждень не треба було до Львова зганяти, ото ж, давши Мультяю прочухана (тричі до Львова туди-назад) АЛІЛУЯ - кліма ожила (дякую чувакам з автоклімата за пораду!)
далі було затишшя... до вчорашнього дня
вчора просто став посеред дороги, після того, як пропустив авто біля місцевої прокуратури
рушати? ніфіга...
причина відразу була виявлена (в принципі готовий був до того, просто часу не вистачало, як завжди)
ото ж причина: стерті шліци внутрішньої правої передньої піввісі
кинув авто до вечора, ввечері брат дружини притянув додому
сьогодні зранку не міг ні кави пити, ні їсти, ні пити, бо треба робити Мультяя!
9-00, чимчикую (аж 2 метра від хати
) з тестьом в гараж
розібрали... так точно! шліців на піввісі нема
Таврольот-Банкомат-Магазин
а далі націкавіше, купив піввісь, думав, шо на коробці шліци міняти знову не буду, бо не на часі (і треба пів машини розібрати, коробку зняти, розібрати і замінити вал) а тут (О КУРВА!) виявляється, що на КПП то є проміжний вал і він теж міняється і відкручується одним болтом!
(ДЯКУЮ ПАЦАНАМ З МАГАЗИНУ, які роздуплили, шо до чого)
Затарився на 1150 грн
Піввісь (в зборі з підвісним підшипником)
Той проміжний вал (який в КПП)
Жменя хомутів (заодно, щоб двісті раз не бігати)
Піввісь і вал брав MaxGear (було в наявності). Пацани сказали, що повинно нормально ходити, ніц їм не бракує.
От за то я і люблю VW, що то всьо зняти і поставити, то є відкрутити і закрутити 6 болтів (не рахуючи зняття колеса).
Все просто, все доступно, мінімум йєблі, максимум задоволення.
Наразі все ок, Мультяй катається, я ним задоволений!
Люблю VW! Ваг то є Ваг.