auto-club.lviv.ua https://auto-club.lviv.ua/forum/ |
|
Grand Scenic III https://auto-club.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=17&t=631 |
Сторінка 1 з 21 |
Автор: | BOXER [ 09 листопада 2016, 15:14 ] |
Тема повідомлення: | Grand Scenic III |
Отже, відкриваю новий бортовик, буде напевно тільки на цьому форумі. Вчора успішно завершилась моя 10-денна епопея з пригоном машини під новий закон. Деталей просто маса, впадло все розписувати В загальних рисах передісторія (під спойлером) Отже, що маємо: Renault Grand Scenic 3 - виробництво 10.2010 рік - ориг. пробіг 152 000 км - 7-місний - колір Eclipse grey, по-нашому "мокрий асфальт", дуже і дуже не хотів чергову срібну машину і тим більше чорну - мотор 1.5 dci, 110 коней і 240 моменту, паливна siemens, EURO-5 - ручка, 6 передач - кнопка старт-стоп, ключ-карта - безключовий доступ і заведення - електронний ручнік - клімат-контроль - повний бортовий комп - круїз-контроль (з функцією обмеження макс. швидкості) - заводський задній парктронік з відображенням зон на дисплеї - датчик світла, датчик дощу - передні і задні ПТФ - всі ЕСП вікон - ESP, ABS, 6 подушок - заводська навігація з управлінням на підлокітнику - автоматичне складання дзеркал - зсувний величезний підлокітник на 2 секції - шкіряне кермо з управлінням навігацією і круїзом - підрульове управління магнітолою - досить така непогана штатна акустика на 6 динаміків (4 в дверках і 2 твіттера в панелі) + AUX + USB - ізофікси в кожному кріслі в другому ряді сидінь - 16" оригінальні литі диски з конченим ЕТ на ше рідних Мішелінах 205/60 - шторки на вікнах задніх дверок - заводське тонування всіх задніх вікон - додаткове салонне дзеркало, розетка 12V в багажнику, купа ничок (в тому числі в підлозі) Кароч, як шось забув - то потім допишу. По ходу то майже сама повна комплектація, є ше BOSE, з панорамним дахом і лінзованими фарами, але я не впевненний, шо вони йшли в 2010му році. Їздила жінка, так-так Салон дуже акуратний, нічого не подерто (крім водійського коврика) і не поцарапано, ззовні справа передній і лівий бампери до чогось продерті (навесну робитиму), пару подряпин по правій стороні - відать не завжди добре вписувалась Ніяких сколів на капоті чи фарах - видно ефект європейських доріг. Ось така вона була на лаветі: |
Автор: | BOXER [ 09 листопада 2016, 15:20 ] |
Тема повідомлення: | Re: Grand Scenic III |
Першим ділом перезув машину в новий зимовий японамать Bridgestone Blizzak Revo GZ 205/60/R16 + поставив на диски розбірні металеві ніпелі. Шини в Петра lambor, решта - в Назіка Зіро-кула. Трохи пофоткав сьогодні салон: оце додаткове поворотне салонне дзеркало - зручно дивитись на малих не чіпаючи основного дзеркала заднього огляду Ці фотки з нету, просто своїх третього ряду не робив ще |
Автор: | BOXER [ 09 листопада 2016, 15:46 ] |
Тема повідомлення: | Re: Grand Scenic III |
Трошки про перші відчуття. Двигун Мотнули з Тарасом на другий день після пригону в Рівне (робити сертифікат на машину) На трасі (та і в місті) зовсім не відчуваєш шо їдеш вже 100-120-140 Тихо, плавно, легко розганяється. Поки максимум вижав 180. На 6-ій передачі при швидкості 140 - оборотів вроді 3000 (чи 3500). Розхід за 500км по трасі в такому режимі 6.4л, ІМХО дуже хороший результат. Розхід на круїзі по трасі при 120 км/год - біля 6 л/сотню. На дисплейчику маячить стрілка вверх (і вниз), коли варто перемикати передачу. Поки ще важко звикнути, шо треба на 2000об. переключатись, перші рази крутив двіг до 3000об, так Тарас кричав на мене Макс.крутний там на 1750, а от потужність аж на 4000 об. Ну але нам по суті треба крутний) Електро-ручнік Саме про нього найчастіше зі всіх поломок згадують в інтернеті. Але поки працює - хай працює. Поламається - будем ремонтувати. Штука зручна. Коли глушиш машину - він автоматично затягується. Можна зняти, якшо не хочеш так лишати (актуально взимку). Коли заводиш - він ввімкнений, стартуєш їхати - він сам знімається. Поки що зручна для мене штука. Навігація Зручне управління під рукою (на підлокітнику), але, на жаль, картка з картами БЕНІЛЮКСу, буду тут шукати карти Європи. 6 передач Шість передач то тєма. Зрозумів це, коли вперше проїхався по трасі на батьковому Експерті 6-передачному півтора роки тому. Комфортно для двигуна, менший розхід, нижчі обороти. Безключовий доступ Є дві ключ-карти. На карті кнопки відкривання, закривання, відкривання лише багажника і кнопка ввімкнення фар (зручна штука, коли шукаєш машину на стоянці). Ше прікол, шо коли виходиш з машини з карткою і відходиш на пару метрів, машина сама закривається і складаються дзеркала. Після того підходиш - ставиш руку біля ручки відкривання - вона відривається. Для завдення машини не обов"язково вставляти карту в роз"єм, треба просто шоб вона була в салоні, просто тиснеш кнопку старт. При чому, якшо не вижмеш щеплення, а машина на передачі - то не заведеться. Дисплей До покупки я харився тим зміщеним в центр дисплеєм і електронними показниками швидкості і оборотів. Звик за один день Реально штука зручна і зовсім не напрягає. Ага, є регулювання яскравості і 6 режимів дисплею (можна вибирати колір і дані, які будуть відображатись). Каже Тарас, шо ці TFT дисплеї проблем не приносять. На 2-их Сценіках лампові дисплеї - от вони буває горять. Поки лише позитивні враження, порівняно з моїми попередніми машина - самальот І при такому пробізі порівняно з заїждженими по Україні машинами, вона виглядає як нова. По машині тупо не хочеться нічого робити. Просто їздити і все. Про тюнінг навіть і не думаю. Майже Першим ділом поставив хорошу зимову резину Bridgestone Blizzak Revo GZ 205/60/16 і поставив розбірні металеві ніпелі (суто резинові в мене шось на інших машинах часто тріскались і підспускали). Зробив цивілку в Векслера. Залив повний бачок омивайки. В найближчих планах: - після кількох днів по Львову з"явились звуки по ходовій - на днях до Валєри на діагностику. бо по ходовій здається все ще рідне - тоді ж заміна масла, повністю всіх фільтрів - потім заміна ременя-ролика ГРМ, ременя генератора, охолоджуючої, гальмівної і напевно поміняю вкладиші. Так-так, вкладиші В межах профілактики, Тарас як знавець цих двигунів, радить міняти. Лесик ні, їхній майстер теж радить міняти. При ціні 400 грн за комплект і недорогій заміні - гріх не поміняти і мати спокій. Проблема в чому: загалом двигун/блок старий, тобто він майже без суттєвих змін ставиться вже років 10-12. А от верх двигуна і турбіну постійно вдосконалюють і умовно кажучи низ не стягує верху, вкладиші виробляються, шо може призвести потім до серйозніших проблем - глянути до рейки, бо там електропідсилювач, досить безпроблемний по відгуках, нема ніякої рідини ГУР, але треба пильнувати шоб під пильники до рульової не попадала волога і піщинки, фактично треба глянути чи там все чисто і сухо. З тюнінгу: - планую на літо 17" або і 18" діцкі, з нормальним ЕТ і гумою 225/50 - доставити оригінальні рейлінги, бо ті лапи багажника попід двері мене бісять - підмарафетити кузов (бампера і де-не-де полірнути металеві частини) - ше до зими хочу затягнути фари антигравійкою, після марафету - бампера теж затягнути. |
Автор: | T5-R [ 09 листопада 2016, 16:29 ] |
Тема повідомлення: | Re: Grand Scenic III |
Шатл йопта! Вітаю! Розхід як для тої буди - Скільки коштує? |
Автор: | BOXER [ 09 листопада 2016, 16:36 ] |
Тема повідомлення: | Re: Grand Scenic III |
Так як тут всі свої і мене харять оті "напиши ціну в ПП", то зразу кажу: зі всіма роздачами, всіма заправками Тараса, орендою лавети, всім-всім, навіть з кавами в Німеччині курва по 3 євро і навіть зі сплатою ПФ і постановкою на облік тут, вона мені вийшла до 8500 $. Точної суми ще не порахував, можливо навіть трохи менше, ше не мав часу і настрою порахувати. А тепер гляньте на ріа скільки вони в нас коштують, вже пригнані невідомо в якому стані і з якими пробігами, невідомо як зроблені і невідомо як катані тут. Звичайно, цей варіант для тих, хто має обмеження по бюджету. Я не мав багато грошей, шоб докладати після продажу фієсти, тому заморочувався з пригоном і сам вникав у всі деталі. Але все рівно самому це все важко зробити, нюансів море і їхати самому це жесть. З подібними комплектаціями, як в мене, я на авторіа менше 11 000 не бачив. Тому, імхо, хоч той тиждень катань був важкий, 3500 км. в дорозі, недоспані ночі, але воно того вартувало. Не зарікаюсь - можливо почне шось вилазити. Але я тепер зрозумів - беушна машина тут і беушна там - це дві великі різниці. І, на превеликий жаль, машини пригнані сюди - приречені P.S. А ше я задумувався над однією київською "клубною" Зафірою Бе на бензі 1.8 з пробігом під 200тик і легенько битою ціною в майже 10кусків Добре, шо заставив себе шукати за бугром. |
Автор: | T5-R [ 09 листопада 2016, 16:41 ] | |||||||||
Тема повідомлення: | Re: Grand Scenic III | |||||||||
Можеш вважати що ти за тиждень зекономив/заробив порядка 2500баків. Навіть якщо вилізуть дрібязки на 500уе, всерівно ти у виграші |
Автор: | BOXER [ 09 листопада 2016, 16:44 ] |
Тема повідомлення: | Re: Grand Scenic III |
Напевно так. Але і невідомо шо вилізе в машин, куплених тут По з/ч на ТО то скажу, шо Сценік абсолютно не дорожчий за Фієсту, на Фієсту деякі з/ч навіть дорожчі були. Про оригінал взагалі мовчу. На Сценік оригінал доступний і не набагато дорожчий за замінники. Найбільше переживаю за двигун, стараюсь його правильно експлуатувати, тому і замінити по двигуну хочу все, що потрібно. Потім викладу список з цінами. |
Автор: | Петро [ 09 листопада 2016, 17:26 ] |
Тема повідомлення: | Re: Grand Scenic III |
Мої вітання |
Автор: | Sluva [ 09 листопада 2016, 18:41 ] |
Тема повідомлення: | Re: Grand Scenic III |
мені сі нравить тачко і плюшок має от цікаво коли ти 3-й ряд сидінь заюзаєш |
Автор: | cat-yellow [ 09 листопада 2016, 18:54 ] |
Тема повідомлення: | Re: Grand Scenic III |
З машиною - вітаю. Хранцуз? Зато файний, напакований, ухожений! І до речі - я тебе повністю підтримую, щодо "бу там і бу тут", переконався на своїх двох авто. Та й з Бельгії машинку брати - це трушно, в них там за скрутку пробігу кримінальна відповідальність. PS: Але курвамаць попробуй мені тепер шось на дизелі скажи - буш битий Ні цвяха тобі, ні жезла! Дай Боже, в добру путь! |
Автор: | Thorn [ 09 листопада 2016, 19:59 ] |
Тема повідомлення: | Re: Grand Scenic III |
Автор: | Felix [ 10 листопада 2016, 08:04 ] |
Тема повідомлення: | Re: Grand Scenic III |
реально вітаю!!! афігєзний варіант! але з панорамою - то було б нереально круче буде дуже цікаво слідкувати за твоїм бортовиком, хоча і пробіги в тебе не великі і статистична вибірк4а не буде значною... але відверто кажучи, я би хотів в майбутньому знов пересісти на щось таке - афігітільно комфортна тачка багато впадкло зараз писати, але скажу одне - не їзди на ній 1200 оборотів, не слухай нікого... ті мотори хочуть від 1800-2000 тримати і крутити їх не треба боятися - вони для того і зроблені... якщо хочеш, то набереш мене- поділюся рядом лайфхаків по суеніках ,які перепробував на власній шкурі |
Автор: | BOXER [ 10 листопада 2016, 12:00 ] | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема повідомлення: | Re: Grand Scenic III | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Петро, Sluva, cat-yellow, Thorn, Felix, всім дзєкую!
коли заюзаю - зразу повідомлю)) навіть якшо це буде пару разів в рік, то вже непогано але суть в тому, шо єслі шо - то зможу заюзати. ну і, як я писав вже, хотів тіки Гранда, а брати без можливості мати 3ій ряд - якось нелогічно імхо.
в "них" там вроді всюди це заборонено...
та капєц, кожен день зараз це розумію... дуже шкода, шо в нас така печаль
так я вроді всерйоз ніколи дизелі не бакланив, я дизелі люблю, в тата завжди дизелі були, завжди їх любив (ті шо турбо)
"Батя, я старався" я шукав, і дуже хотів, була одна рестайлова 2012го року, афігенного синього кольору з лінзами і панорамою, але: на 2000Є дорожче і я її тримав в голові як запасний варіант. Але мені мій варіант подобається більше, бо мав обмеження по бюджету.
теж так думаю. 21 століття надворі, турбіна всі діла... от тільки поміняю вкладиші, тоді буду вільніше крутити.
дай номер |
Автор: | BOXER [ 10 листопада 2016, 12:03 ] |
Тема повідомлення: | Re: Grand Scenic III |
До речі, був зранку у Валєри, діагноз: ліва стоєчка стабілізатора і лівий наконечник рульової під заміну. По решті казав Валєра всьо в ідіалі Видно шо тачіла в нас не їздила, всьо чистеньке і ціленьке... Вже замовив в Лесика, по ціні 310 і 340 грн. відповідно, виробника не запам"ятав, але попросив Лесика дати мені саме лучче))) |
Автор: | Felix [ 10 листопада 2016, 12:36 ] | |||||||||
Тема повідомлення: | Re: Grand Scenic III | |||||||||
Лесик на ті тачки в основному Сідем (вроді Бельгія) талкає... каже, шо перевірено, шо ходить довго ... я не мав змоги перевірити до речі, маю помпу від Лесика нову на той мотор (не поставив собі, по сказали шо не нада) - якшо хочеш, то віддам дешевше за ціну Лесика А ну і ше - по вкладишах... цікава тема... тут з тим як релігія - хтось міняє, хтось ні... я сам тим мучився, багато читав... і в решті-рештт я собі не міняв - за час мого володіння машиною навіть натяку не було на проблеми з ними... ну і по баблу - самі вкладиші вроді не такі дорогі, але там ше шось треба вроді докупляти + сама робота і воно так набігає... крім того, при всій повазі до наших майстрів, даже офіціаплів, я чогось не хотів, шоб вони лізли наперед до того, шо ше не проситься ... просто вкладиші не вмирають за раз чи за два... чи за десять.... симпптоми стає чутно задовго до їх смерті. Головна тєма, шоб з вкладишами було чікі-пікі - то вчасно міняти масло і лити тільки їхній оригінал. |
Автор: | Felix [ 10 листопада 2016, 12:38 ] |
Тема повідомлення: | Re: Grand Scenic III |
ПиСи: по всьому шо ти писав, тто видно шо ти під впливом ше самого факту нової тачки, її "іншості" порівняно з тим, шо в тебе було + під наркотичним дурманом від історій різних людей, які тіпа пригнали багато машин... то нормально, але половину з того, шо вони говорять, треба просто фільтрувати так каже мій досвід |
Автор: | BOXER [ 10 листопада 2016, 12:45 ] | |||||||||||||||||||||||||||
Тема повідомлення: | Re: Grand Scenic III | |||||||||||||||||||||||||||
ага, воно. казав, шо ходить краще за Лемф (перевіримо )
о, помпу може б взяв. а глянь виробника і код, я си точно перевірю.
ну і я от хз, самі вкладиші Кольбеншмідт (тіпа хароші) комплект 400 грн., додатково замінити тільки прокладку піддона, плюс робота майстер Лесиковий сказав біля 400 грн. думаю, шо 1000 грн, шоб мати спокій по двігу, то не суттєво. я ж не знаю, який там стан і виробітка, а коли буде чути звук - то це вже пипка. але теж думаю, шо лізти в двіг, поки він добре працює, смислу нема, хз ше хз |
Автор: | Felix [ 10 листопада 2016, 13:06 ] | ||||||||||||||||||
Тема повідомлення: | Re: Grand Scenic III | ||||||||||||||||||
виробник Дольц - на етікетці пише R227. Лесик мені казав, шо то на всі 1.5 вроді канає - ну може ще раз в нього треба уточнити. Фотки хіба по вайберу закину тобі - а вроді на ЛТК я тему робив по продажу.. .якщо вона ще є...
якщо маєш сервіску - глянь, з яким інтервалом робили заміну масла. Якщо до 20 тис. - тоді скоріш за все можна не лізти. Якщо 30 тис - то треба вже думати... Розумієш, ти відчуєш вкладишу при заводці -якщо з'являється при заводці характерний хрип - то вірняк вкладиші, якщо такого ніколи нема - то з вкладишами все ОК. Ще раз повторюся, що всі відзначають - для вкладишів важливе значення має 1) вчасна заміна масла і 2) наявність завжди правильного тиску масла. На одному сайті навіть читав, які то мають бути привильні параметри тиску (зараз не згадаю цифр). Існує практика (в справжніх майстрів), що перед тим ,як лізти до вкладиш8ів - заміряють тиск масла (вроді на гарячу і на холодну чи ше якось там). Якщо вкладишам піпа - то з тиском буде не альо... Але коли кількох майстрів гламурних попросив поміряти мені тиск масла, а у відповідь були великі очі- тоді я почав, шо мені дуже сумно .... і оскільки інших прямих сипмтомів не було, то рішив шо нефіг їм туда лізти... і ше - переривши купу інфи в неті поняв, шо проблеми зв кладишами в машинах зі змотаним в 2 рази як мінімум пробігом і тих, хто любить при тому всьому ше і на маслі економити... |
Автор: | BOXER [ 11 листопада 2016, 15:48 ] |
Тема повідомлення: | Re: Grand Scenic III |
Felix, не підходить помпа Кароч, поїздив я пару днів, покілішував, не хочу я лізти в мотор вже В першу чергу поміняю краще ремні і ролік, а вкладиші почекають трохи) До речі, кому цікаво, підсумував всі витрати на машину і пригон: Вийшло $8120 + постановка на облік і ПФ ~$250 = сумарно $8370 нехай десь провтикав якусь витрату записати, заокруглимо до $8500. дивлюсь на авторіа - діапазон 10 000 - 13 500, в моїй комплектації поза 11 000 переважно. Чекаю рік і продаю, буде профіт |
Автор: | BOXER [ 11 листопада 2016, 16:19 ] | |||||||||
Тема повідомлення: | Re: Grand Scenic III | |||||||||
ше мене на рено-форумі не було зарегався, найшов таке:
моя сервісна книга пуста, але в оф.дилера у Львові дивився історію обслуговування, то вроді би масло не що20тик мінялось, а 25-30. але мабуть поміняю ті вкладиші з наступною заміною масла, а не зараз. |
Сторінка 1 з 21 | Часовий пояс UTC |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |