30 жовтня 2016, 08:57
30 жовтня 2016, 10:02
31 жовтня 2016, 18:44
31 жовтня 2016, 18:48
31 жовтня 2016, 18:52
10 листопада 2016, 20:52
11 листопада 2016, 08:11
11 листопада 2016, 08:50
11 листопада 2016, 09:13
BOXER написав:ги, кумедна штука)
чуєш, дізєліст, а підкажи, це суто, шоб в салон швидше тепло йшло, чи шоб двіг прогрівався? в мене багато коротких поїздок і при шкалі на 4 позначки, машина переважно встигає прогрітись до першої позначки (оптимальний прогрів - дві позначки), чим це чрєвато? бо в мене поки навіть машина ше холодна, а треба тепло в салон - то клімат гріє трохи. плюс в мене вроді якийсь додатковий підігрів стоїть для клімату.
11 листопада 2016, 09:18
cat-yellow написав:от то мене в Рено завжди бентежило - незнання, яка реально температура, бо там просто поділки.
11 листопада 2016, 09:34
11 листопада 2016, 09:40
11 листопада 2016, 09:46
11 листопада 2016, 09:51
11 листопада 2016, 09:52
11 листопада 2016, 09:57
Thorn написав:cat-yellow, трохи зле так, там впуск повітря зразу під капотом зверху з правої сторони.
11 листопада 2016, 09:58
11 листопада 2016, 10:03
Thorn написав:BOXER,
можеш крутити спокійно до 4500, і абсолютно нічого не поганого не буде! навпаки, це турбо двигун, у нього робочі оберти десь 3500, його треба крутити щоб був тиск, і не утворювався нагар в турбо і сажевий фільтр не забивався, і т.д.! читай мануал, а не де більший крутний момент, у нас чомусь всіх як заїло на цьому крутному
11 листопада 2016, 10:09
11 листопада 2016, 10:12
Thorn написав:cat-yellow, переключати передачі для турбо дизеля на обертах низчих за +-2800-3500, залежно від моделі,типу і т.д., дуже зле, пише в мануалі шкода і в інших також