Switch to full style
Відповісти

Re: Окташка :)

30 жовтня 2016, 08:57

cat-yellow, при всій повазі, але мені кажетса шо любий ваділа буса буде задоволений тим шо подешевше : oops:

ПиСи: сам приглядаюсь до преміорі на літо, бо зиму маю іншу нормальну. Ціна канєшно підкупляє...
але ось вчора треа було в Нову лінію зайти і пройшовся там між ряду шин, пощупав зимову преміорі... не то шоб я чекав пластилінової м'якості, але її твердість там неприємно вразила... на дотик то було не як резина, а як пластик кітайскій : facepalm2: хз... може там вони інженерів піреллі переманили, які шини для формули робили, і ті задали там такі обманчіві характерістікі, шо в спокої - тіпа пластік, а в русі зразу прогрівається і тримає робочу температуру і сцеплєніє з трасою на всьом діапазоні скорастєй : confused2 : crazy: : crazy: : crazy:

Re: Окташка :)

30 жовтня 2016, 10:02

Ну у мене швагро їздив на новому фокусі на росаві декілька зим, але він їздить 5 тисяч в рік на тій машині бо має ще 2 машини.

Re: Окташка :)

31 жовтня 2016, 18:44

Сьогодні замінив задні гальмівні колодки. Вартість колодок 410грн. Колодки Bosch. Спасибі Лесику за них.

А також замінив масло + фільтри (включно з паливним).
Пробіг місля останньої заміни - 9.3 тис. км
Загальний пробіг - 243.5 тис. км (з них моїх 13.5 тис. км)

Re: Окташка :)

31 жовтня 2016, 18:48

а в тебе циліндр просто відтискається?бо у мене тре якось одночасно втискати його і закручувати ключиком щоб нові колодки поставити

Re: Окташка :)

31 жовтня 2016, 18:52

Sluva, крутиш по часовій стрілці і він сам стискається

Re: Окташка :)

10 листопада 2016, 20:52

Купив сьогодні за 90 злотих зимову накладку на решітку радіатора
(дорого, бо не захотів чекати, захотів на сьогодні, бо завтра в рідні краї рулити)

Наступили морози і зранку при їзді по місту авто довше прогрівається.

Фото для прикладу (в мене точно так само):
Зображення

Re: Окташка :)

11 листопада 2016, 08:11

ги, кумедна штука)
чуєш, дізєліст, а підкажи, це суто, шоб в салон швидше тепло йшло, чи шоб двіг прогрівався? в мене багато коротких поїздок і при шкалі на 4 позначки, машина переважно встигає прогрітись до першої позначки (оптимальний прогрів - дві позначки), чим це чрєвато? бо в мене поки навіть машина ше холодна, а треба тепло в салон - то клімат гріє трохи. плюс в мене вроді якийсь додатковий підігрів стоїть для клімату.

Re: Окташка :)

11 листопада 2016, 08:50

cat-yellow, а шо там немає отвору для впуску повітря ? :%)

Re: Окташка :)

11 листопада 2016, 09:13

BOXER написав:ги, кумедна штука)
чуєш, дізєліст, а підкажи, це суто, шоб в салон швидше тепло йшло, чи шоб двіг прогрівався? в мене багато коротких поїздок і при шкалі на 4 позначки, машина переважно встигає прогрітись до першої позначки (оптимальний прогрів - дві позначки), чим це чрєвато? бо в мене поки навіть машина ше холодна, а треба тепло в салон - то клімат гріє трохи. плюс в мене вроді якийсь додатковий підігрів стоїть для клімату.


Андрюха, це, щоб догрівався швидше двигун. На трасі (в мене на моїх 1.9) без такої штуки двіг не мав ніколи 90. З тою штукою втрата температури йде менша.

PS: от то мене в Рено завжди бентежило - незнання, яка реально температура, бо там просто поділки.

Thorn, повітря заходить верхнім і нижнім отворами в бампері. Тому так, в верхньому навіть малюнької дирочки не передбачено.

Re: Окташка :)

11 листопада 2016, 09:18

cat-yellow написав:от то мене в Рено завжди бентежило - незнання, яка реально температура, бо там просто поділки.

а нафіга мені то знати? коли буде зависока - я побачу. там шкала від синього (холод) до червеного (агонь). логічно, шо 90град. це між 2 і 3 поділкою.
питання в іншому - якшо двигун регулярно не буде набирати своїх 90, шо йому буде?

та вот для того воно і потрібно, щоб знати, що робиться
я наприклад, не навалюю без робочої температури (90)

тепер по суті, про шо йому буде
логічно, з точки зору фізики, припустити наступне.

- тіла при нагріванні розширюються
- швидше розширюються тіла з меншою теплоємністю

звідси:
- блок двигуна розширюється помало
- поршня і кольца - розширюються швидше (за блок)

далі: зазори міряються в мікронах

звідси получається, що постійно навалюючи на недогрітому двигуні ми спонукаємо його (чисто теоретично) до швидшого зносу

я не знаю, так це на 100% чи ні, це суто мої особисті висновки
але я ніколи не даю двигуну люлєй без досягнення ним 90 градусів

Re: Окташка :)

11 листопада 2016, 09:34

я про навалювання не говорю, я про спокійну міську їзду з оборотами не вище 3000 :)

Re: Окташка :)

11 листопада 2016, 09:40

BOXER, для мене спокійно, це не вище 2200
А 3000 - тільки на прогрітому

Re: Окташка :)

11 листопада 2016, 09:46

3000 на обгонах, десь коли проскочити треба, тобто максимум. а так я 2000-2500 теж в середньому.
п.с. курва, ше місяць тому я крутив фієсту до 4500 і ніц сі не бояв : crazy: : lol:

Re: Окташка :)

11 листопада 2016, 09:51

BOXER, ну...
я за тим намагаюсь слідкувати

в мене, шо Пасат, шо Октава - скоро по 15 років будуть мати, обоє мають по 250к пробігу
а тому спосіб експлуатації є дуже важливий
нове стерпить, а старе може не витерпіти

Re: Окташка :)

11 листопада 2016, 09:52

cat-yellow, трохи зле так, там впуск повітря зразу під капотом зверху з правої сторони.

Re: Окташка :)

11 листопада 2016, 09:57

Thorn написав:cat-yellow, трохи зле так, там впуск повітря зразу під капотом зверху з правої сторони.

та для того є датчик температури, щоб слідкувати за температурою
сьогодні 6 градусів тепла, фігню однозначно зніму (зняти, поставити - то є 3 хвилини)

також врахуй, що на бусі в мене теж так було і я з картонкою відкатав не одну зиму

Re: Окташка :)

11 листопада 2016, 09:58

BOXER, : facepalm2: : lol:
можеш крутити спокійно до 4500, і абсолютно нічого не поганого не буде! навпаки, це турбо двигун, у нього робочі оберти десь 3500, його треба крутити щоб був тиск, і не утворювався нагар в турбо і сажевий фільтр не забивався, і т.д.! читай мануал, а не де більший крутний момент, у нас чомусь всіх як заїло на цьому крутному : buzz: :%) : facepalm2: : facepalm2: : facepalm2:

cat-yellow, я не про температуру,перегріти його тобі швидше за все не вийде навіть з тою заглушкою. Я про впуск свіжого,чистого,Холодного повітря думаю., бо коли стоїть та штука двигун тяне з під капоту .

Re: Окташка :)

11 листопада 2016, 10:03

Thorn написав:BOXER, : facepalm2: : lol:
можеш крутити спокійно до 4500, і абсолютно нічого не поганого не буде! навпаки, це турбо двигун, у нього робочі оберти десь 3500, його треба крутити щоб був тиск, і не утворювався нагар в турбо і сажевий фільтр не забивався, і т.д.! читай мануал, а не де більший крутний момент, у нас чомусь всіх як заїло на цьому крутному : buzz: :%) : facepalm2: : facepalm2: : facepalm2:


а нашо по місту крутити?
принаймні в мене таких потреб нема

а для того, щоб не було нагару - то не в місті треба крутити
я, наприклад, щоб не було нагару - на трасі валю в районі 2800-3000 впродовж довгого часу (30-60 хвилин)
якраз завжди використовую можливість пропалити вихлоп і все інше, коли їду в Краків, чи з Кракова, бо тоді на трасі А4 можу собі їхати ~140 біля півтора години

крутити дизель в місті час від часу - не так добре, як давати йому бігти по трасі
сажовики починають світитись в людей, які довго катаються по місту, без вирулювання на трасу

Re: Окташка :)

11 листопада 2016, 10:09

cat-yellow, переключати передачі для турбо дизеля на обертах низчих за +-2800-3500, залежно від моделі,типу і т.д., дуже зле, пише в мануалі шкода і в інших також :)

Re: Окташка :)

11 листопада 2016, 10:12

Thorn написав:cat-yellow, переключати передачі для турбо дизеля на обертах низчих за +-2800-3500, залежно від моделі,типу і т.д., дуже зле, пише в мануалі шкода і в інших також :)


не може такого бути
приклад: в мене Пасат на АКПП, там при спокійному режимі він переключається в районі 2200-2500, тобто він не по мануалу переключається?
в мене тяговитий трактор і йому достатньо 2к+ обертів щоб їхати
Відповісти