Теми без відповідей | Активні теми Сьогодні: 20 квітня 2024, 11:24



Відповісти  [ 222 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Далі
Окташка :) 
Автор Повідомлення


З нами з: 12.11.2013
Повідомлень: 513
Авто: Шкода
Повідомлення Re: Окташка :)
cat-yellow, при всій повазі, але мені кажетса шо любий ваділа буса буде задоволений тим шо подешевше : oops:

ПиСи: сам приглядаюсь до преміорі на літо, бо зиму маю іншу нормальну. Ціна канєшно підкупляє...
але ось вчора треа було в Нову лінію зайти і пройшовся там між ряду шин, пощупав зимову преміорі... не то шоб я чекав пластилінової м'якості, але її твердість там неприємно вразила... на дотик то було не як резина, а як пластик кітайскій : facepalm2: хз... може там вони інженерів піреллі переманили, які шини для формули робили, і ті задали там такі обманчіві характерістікі, шо в спокої - тіпа пластік, а в русі зразу прогрівається і тримає робочу температуру і сцеплєніє з трасою на всьом діапазоні скорастєй : confused2 : crazy: : crazy: : crazy:


30 жовтня 2016, 08:57
Профіль Догори


Аватар користувача

З нами з: 11.11.2013
Повідомлень: 167
Вік: 37
Ім'я: Юра
Авто: Fiesta MK6
Повідомлення Re: Окташка :)
Ну у мене швагро їздив на новому фокусі на росаві декілька зим, але він їздить 5 тисяч в рік на тій машині бо має ще 2 машини.


30 жовтня 2016, 10:02
Профіль Догори
Фюрер
Аватар користувача

З нами з: 09.11.2013
Повідомлень: 2326
Звідки: Червоноград, Kraków
Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
Повідомлення Re: Окташка :)
Сьогодні замінив задні гальмівні колодки. Вартість колодок 410грн. Колодки Bosch. Спасибі Лесику за них.

А також замінив масло + фільтри (включно з паливним).
Пробіг місля останньої заміни - 9.3 тис. км
Загальний пробіг - 243.5 тис. км (з них моїх 13.5 тис. км)


31 жовтня 2016, 18:44
Профіль Догори


Аватар користувача

З нами з: 10.11.2013
Повідомлень: 632
Звідки: Дурка
Вік: 45
Ім'я: Льолік
Авто: Тайота
Повідомлення Re: Окташка :)
а в тебе циліндр просто відтискається?бо у мене тре якось одночасно втискати його і закручувати ключиком щоб нові колодки поставити

_________________
[b]storm is coming[/b]


31 жовтня 2016, 18:48
Профіль Догори
Фюрер
Аватар користувача

З нами з: 09.11.2013
Повідомлень: 2326
Звідки: Червоноград, Kraków
Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
Повідомлення Re: Окташка :)
Sluva, крутиш по часовій стрілці і він сам стискається


31 жовтня 2016, 18:52
Профіль Догори
Фюрер
Аватар користувача

З нами з: 09.11.2013
Повідомлень: 2326
Звідки: Червоноград, Kraków
Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
Повідомлення Re: Окташка :)
Купив сьогодні за 90 злотих зимову накладку на решітку радіатора
(дорого, бо не захотів чекати, захотів на сьогодні, бо завтра в рідні краї рулити)

Наступили морози і зранку при їзді по місту авто довше прогрівається.

Фото для прикладу (в мене точно так само):
Зображення


10 листопада 2016, 20:52
Профіль Догори
Rock'N'Rolla
Аватар користувача

З нами з: 10.11.2013
Повідомлень: 2513
Авто: Grand Scenic III, Suzuki Swift
Номер: 5666
Повідомлення Re: Окташка :)
ги, кумедна штука)
чуєш, дізєліст, а підкажи, це суто, шоб в салон швидше тепло йшло, чи шоб двіг прогрівався? в мене багато коротких поїздок і при шкалі на 4 позначки, машина переважно встигає прогрітись до першої позначки (оптимальний прогрів - дві позначки), чим це чрєвато? бо в мене поки навіть машина ше холодна, а треба тепло в салон - то клімат гріє трохи. плюс в мене вроді якийсь додатковий підігрів стоїть для клімату.

_________________
Sad, but true.


11 листопада 2016, 08:11
Профіль Догори
Модер-Маньяк
Аватар користувача

З нами з: 10.11.2013
Повідомлень: 1079
Вік: 40
Авто: Lexus/Audi/Honda
Повідомлення Re: Окташка :)
cat-yellow, а шо там немає отвору для впуску повітря ? :%)

_________________
хороший москаль – мертвий москаль!


11 листопада 2016, 08:50
Профіль Догори
Фюрер
Аватар користувача

З нами з: 09.11.2013
Повідомлень: 2326
Звідки: Червоноград, Kraków
Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
Повідомлення Re: Окташка :)
BOXER написав:
ги, кумедна штука)
чуєш, дізєліст, а підкажи, це суто, шоб в салон швидше тепло йшло, чи шоб двіг прогрівався? в мене багато коротких поїздок і при шкалі на 4 позначки, машина переважно встигає прогрітись до першої позначки (оптимальний прогрів - дві позначки), чим це чрєвато? бо в мене поки навіть машина ше холодна, а треба тепло в салон - то клімат гріє трохи. плюс в мене вроді якийсь додатковий підігрів стоїть для клімату.


Андрюха, це, щоб догрівався швидше двигун. На трасі (в мене на моїх 1.9) без такої штуки двіг не мав ніколи 90. З тою штукою втрата температури йде менша.

PS: от то мене в Рено завжди бентежило - незнання, яка реально температура, бо там просто поділки.

Thorn, повітря заходить верхнім і нижнім отворами в бампері. Тому так, в верхньому навіть малюнької дирочки не передбачено.


11 листопада 2016, 09:13
Профіль Догори
Rock'N'Rolla
Аватар користувача

З нами з: 10.11.2013
Повідомлень: 2513
Авто: Grand Scenic III, Suzuki Swift
Номер: 5666
Повідомлення Re: Окташка :)
cat-yellow написав:
от то мене в Рено завжди бентежило - незнання, яка реально температура, бо там просто поділки.

а нафіга мені то знати? коли буде зависока - я побачу. там шкала від синього (холод) до червеного (агонь). логічно, шо 90град. це між 2 і 3 поділкою.
питання в іншому - якшо двигун регулярно не буде набирати своїх 90, шо йому буде?

та вот для того воно і потрібно, щоб знати, що робиться
я наприклад, не навалюю без робочої температури (90)

тепер по суті, про шо йому буде
логічно, з точки зору фізики, припустити наступне.

- тіла при нагріванні розширюються
- швидше розширюються тіла з меншою теплоємністю

звідси:
- блок двигуна розширюється помало
- поршня і кольца - розширюються швидше (за блок)

далі: зазори міряються в мікронах

звідси получається, що постійно навалюючи на недогрітому двигуні ми спонукаємо його (чисто теоретично) до швидшого зносу

я не знаю, так це на 100% чи ні, це суто мої особисті висновки
але я ніколи не даю двигуну люлєй без досягнення ним 90 градусів

_________________
Sad, but true.


11 листопада 2016, 09:18
Профіль Догори
Rock'N'Rolla
Аватар користувача

З нами з: 10.11.2013
Повідомлень: 2513
Авто: Grand Scenic III, Suzuki Swift
Номер: 5666
Повідомлення Re: Окташка :)
я про навалювання не говорю, я про спокійну міську їзду з оборотами не вище 3000 :)

_________________
Sad, but true.


11 листопада 2016, 09:34
Профіль Догори
Фюрер
Аватар користувача

З нами з: 09.11.2013
Повідомлень: 2326
Звідки: Червоноград, Kraków
Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
Повідомлення Re: Окташка :)
BOXER, для мене спокійно, це не вище 2200
А 3000 - тільки на прогрітому


11 листопада 2016, 09:40
Профіль Догори
Rock'N'Rolla
Аватар користувача

З нами з: 10.11.2013
Повідомлень: 2513
Авто: Grand Scenic III, Suzuki Swift
Номер: 5666
Повідомлення Re: Окташка :)
3000 на обгонах, десь коли проскочити треба, тобто максимум. а так я 2000-2500 теж в середньому.
п.с. курва, ше місяць тому я крутив фієсту до 4500 і ніц сі не бояв : crazy: : lol:

_________________
Sad, but true.


11 листопада 2016, 09:46
Профіль Догори
Фюрер
Аватар користувача

З нами з: 09.11.2013
Повідомлень: 2326
Звідки: Червоноград, Kraków
Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
Повідомлення Re: Окташка :)
BOXER, ну...
я за тим намагаюсь слідкувати

в мене, шо Пасат, шо Октава - скоро по 15 років будуть мати, обоє мають по 250к пробігу
а тому спосіб експлуатації є дуже важливий
нове стерпить, а старе може не витерпіти


11 листопада 2016, 09:51
Профіль Догори
Модер-Маньяк
Аватар користувача

З нами з: 10.11.2013
Повідомлень: 1079
Вік: 40
Авто: Lexus/Audi/Honda
Повідомлення Re: Окташка :)
cat-yellow, трохи зле так, там впуск повітря зразу під капотом зверху з правої сторони.

_________________
хороший москаль – мертвий москаль!


11 листопада 2016, 09:52
Профіль Догори
Фюрер
Аватар користувача

З нами з: 09.11.2013
Повідомлень: 2326
Звідки: Червоноград, Kraków
Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
Повідомлення Re: Окташка :)
Thorn написав:
cat-yellow, трохи зле так, там впуск повітря зразу під капотом зверху з правої сторони.

та для того є датчик температури, щоб слідкувати за температурою
сьогодні 6 градусів тепла, фігню однозначно зніму (зняти, поставити - то є 3 хвилини)

також врахуй, що на бусі в мене теж так було і я з картонкою відкатав не одну зиму


11 листопада 2016, 09:57
Профіль Догори
Модер-Маньяк
Аватар користувача

З нами з: 10.11.2013
Повідомлень: 1079
Вік: 40
Авто: Lexus/Audi/Honda
Повідомлення Re: Окташка :)
BOXER, : facepalm2: : lol:
можеш крутити спокійно до 4500, і абсолютно нічого не поганого не буде! навпаки, це турбо двигун, у нього робочі оберти десь 3500, його треба крутити щоб був тиск, і не утворювався нагар в турбо і сажевий фільтр не забивався, і т.д.! читай мануал, а не де більший крутний момент, у нас чомусь всіх як заїло на цьому крутному : buzz: :%) : facepalm2: : facepalm2: : facepalm2:

cat-yellow, я не про температуру,перегріти його тобі швидше за все не вийде навіть з тою заглушкою. Я про впуск свіжого,чистого,Холодного повітря думаю., бо коли стоїть та штука двигун тяне з під капоту .

_________________
хороший москаль – мертвий москаль!


11 листопада 2016, 09:58
Профіль Догори
Фюрер
Аватар користувача

З нами з: 09.11.2013
Повідомлень: 2326
Звідки: Червоноград, Kraków
Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
Повідомлення Re: Окташка :)
Thorn написав:
BOXER, : facepalm2: : lol:
можеш крутити спокійно до 4500, і абсолютно нічого не поганого не буде! навпаки, це турбо двигун, у нього робочі оберти десь 3500, його треба крутити щоб був тиск, і не утворювався нагар в турбо і сажевий фільтр не забивався, і т.д.! читай мануал, а не де більший крутний момент, у нас чомусь всіх як заїло на цьому крутному : buzz: :%) : facepalm2: : facepalm2: : facepalm2:


а нашо по місту крутити?
принаймні в мене таких потреб нема

а для того, щоб не було нагару - то не в місті треба крутити
я, наприклад, щоб не було нагару - на трасі валю в районі 2800-3000 впродовж довгого часу (30-60 хвилин)
якраз завжди використовую можливість пропалити вихлоп і все інше, коли їду в Краків, чи з Кракова, бо тоді на трасі А4 можу собі їхати ~140 біля півтора години

крутити дизель в місті час від часу - не так добре, як давати йому бігти по трасі
сажовики починають світитись в людей, які довго катаються по місту, без вирулювання на трасу


11 листопада 2016, 10:03
Профіль Догори
Модер-Маньяк
Аватар користувача

З нами з: 10.11.2013
Повідомлень: 1079
Вік: 40
Авто: Lexus/Audi/Honda
Повідомлення Re: Окташка :)
cat-yellow, переключати передачі для турбо дизеля на обертах низчих за +-2800-3500, залежно від моделі,типу і т.д., дуже зле, пише в мануалі шкода і в інших також :)

_________________
хороший москаль – мертвий москаль!


11 листопада 2016, 10:09
Профіль Догори
Фюрер
Аватар користувача

З нами з: 09.11.2013
Повідомлень: 2326
Звідки: Червоноград, Kraków
Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
Повідомлення Re: Окташка :)
Thorn написав:
cat-yellow, переключати передачі для турбо дизеля на обертах низчих за +-2800-3500, залежно від моделі,типу і т.д., дуже зле, пише в мануалі шкода і в інших також :)


не може такого бути
приклад: в мене Пасат на АКПП, там при спокійному режимі він переключається в районі 2200-2500, тобто він не по мануалу переключається?
в мене тяговитий трактор і йому достатньо 2к+ обертів щоб їхати


11 листопада 2016, 10:12
Профіль Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Відповісти   [ 222 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Далі

Хто зараз онлайн

Зареєстровані учасники: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Вперед:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB