Автор |
Повідомлення |
З нами з: 12.11.2013 Повідомлень: 513
Авто: Шкода
|
Re: Окташка :)
cat-yellow, при всій повазі, але мені кажетса шо любий ваділа буса буде задоволений тим шо подешевше ПиСи: сам приглядаюсь до преміорі на літо, бо зиму маю іншу нормальну. Ціна канєшно підкупляє... але ось вчора треа було в Нову лінію зайти і пройшовся там між ряду шин, пощупав зимову преміорі... не то шоб я чекав пластилінової м'якості, але її твердість там неприємно вразила... на дотик то було не як резина, а як пластик кітайскій хз... може там вони інженерів піреллі переманили, які шини для формули робили, і ті задали там такі обманчіві характерістікі, шо в спокої - тіпа пластік, а в русі зразу прогрівається і тримає робочу температуру і сцеплєніє з трасою на всьом діапазоні скорастєй
|
30 жовтня 2016, 08:57 |
Догори
|
|
З нами з: 11.11.2013 Повідомлень: 167 Вік: 37
Ім'я: Юра
Авто: Fiesta MK6
|
Re: Окташка :)
Ну у мене швагро їздив на новому фокусі на росаві декілька зим, але він їздить 5 тисяч в рік на тій машині бо має ще 2 машини.
|
30 жовтня 2016, 10:02 |
Догори
|
|
Фюрер
З нами з: 09.11.2013 Повідомлень: 2326 Звідки: Червоноград, Kraków Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
|
Re: Окташка :)
Сьогодні замінив задні гальмівні колодки. Вартість колодок 410грн. Колодки Bosch. Спасибі Лесику за них.
А також замінив масло + фільтри (включно з паливним). Пробіг місля останньої заміни - 9.3 тис. км Загальний пробіг - 243.5 тис. км (з них моїх 13.5 тис. км)
|
31 жовтня 2016, 18:44 |
Догори
|
|
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 632 Звідки: Дурка Вік: 45
Ім'я: Льолік
Авто: Тайота
|
Re: Окташка :)
а в тебе циліндр просто відтискається?бо у мене тре якось одночасно втискати його і закручувати ключиком щоб нові колодки поставити
_________________ [b]storm is coming[/b]
|
31 жовтня 2016, 18:48 |
Догори
|
|
Фюрер
З нами з: 09.11.2013 Повідомлень: 2326 Звідки: Червоноград, Kraków Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
|
Re: Окташка :)
Sluva, крутиш по часовій стрілці і він сам стискається
|
31 жовтня 2016, 18:52 |
Догори
|
|
Фюрер
З нами з: 09.11.2013 Повідомлень: 2326 Звідки: Червоноград, Kraków Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
|
Re: Окташка :)
Купив сьогодні за 90 злотих зимову накладку на решітку радіатора (дорого, бо не захотів чекати, захотів на сьогодні, бо завтра в рідні краї рулити) Наступили морози і зранку при їзді по місту авто довше прогрівається. Фото для прикладу (в мене точно так само):
|
10 листопада 2016, 20:52 |
Догори
|
|
Rock'N'Rolla
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 2513
Авто: Grand Scenic III, Suzuki Swift
Номер: 5666
|
Re: Окташка :)
ги, кумедна штука) чуєш, дізєліст, а підкажи, це суто, шоб в салон швидше тепло йшло, чи шоб двіг прогрівався? в мене багато коротких поїздок і при шкалі на 4 позначки, машина переважно встигає прогрітись до першої позначки (оптимальний прогрів - дві позначки), чим це чрєвато? бо в мене поки навіть машина ше холодна, а треба тепло в салон - то клімат гріє трохи. плюс в мене вроді якийсь додатковий підігрів стоїть для клімату.
_________________ Sad, but true.
|
11 листопада 2016, 08:11 |
Догори
|
|
Модер-Маньяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 1079 Вік: 40
Авто: Lexus/Audi/Honda
|
Re: Окташка :)
cat-yellow, а шо там немає отвору для впуску повітря ?
_________________ хороший москаль – мертвий москаль!
|
11 листопада 2016, 08:50 |
Догори
|
|
Фюрер
З нами з: 09.11.2013 Повідомлень: 2326 Звідки: Червоноград, Kraków Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
|
Re: Окташка :)
Андрюха, це, щоб догрівався швидше двигун. На трасі (в мене на моїх 1.9) без такої штуки двіг не мав ніколи 90. З тою штукою втрата температури йде менша. PS: от то мене в Рено завжди бентежило - незнання, яка реально температура, бо там просто поділки. Thorn, повітря заходить верхнім і нижнім отворами в бампері. Тому так, в верхньому навіть малюнької дирочки не передбачено.
|
11 листопада 2016, 09:13 |
Догори
|
|
Rock'N'Rolla
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 2513
Авто: Grand Scenic III, Suzuki Swift
Номер: 5666
|
Re: Окташка :)
а нафіга мені то знати? коли буде зависока - я побачу. там шкала від синього (холод) до червеного (агонь). логічно, шо 90град. це між 2 і 3 поділкою. питання в іншому - якшо двигун регулярно не буде набирати своїх 90, шо йому буде? та вот для того воно і потрібно, щоб знати, що робиться я наприклад, не навалюю без робочої температури (90) тепер по суті, про шо йому буделогічно, з точки зору фізики, припустити наступне. - тіла при нагріванні розширюються - швидше розширюються тіла з меншою теплоємністю звідси: - блок двигуна розширюється помало - поршня і кольца - розширюються швидше (за блок) далі: зазори міряються в мікронах звідси получається, що постійно навалюючи на недогрітому двигуні ми спонукаємо його (чисто теоретично) до швидшого зносу я не знаю, так це на 100% чи ні, це суто мої особисті висновки але я ніколи не даю двигуну люлєй без досягнення ним 90 градусів
_________________ Sad, but true.
|
11 листопада 2016, 09:18 |
Догори
|
|
Rock'N'Rolla
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 2513
Авто: Grand Scenic III, Suzuki Swift
Номер: 5666
|
Re: Окташка :)
я про навалювання не говорю, я про спокійну міську їзду з оборотами не вище 3000
_________________ Sad, but true.
|
11 листопада 2016, 09:34 |
Догори
|
|
Фюрер
З нами з: 09.11.2013 Повідомлень: 2326 Звідки: Червоноград, Kraków Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
|
Re: Окташка :)
BOXER, для мене спокійно, це не вище 2200 А 3000 - тільки на прогрітому
|
11 листопада 2016, 09:40 |
Догори
|
|
Rock'N'Rolla
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 2513
Авто: Grand Scenic III, Suzuki Swift
Номер: 5666
|
Re: Окташка :)
3000 на обгонах, десь коли проскочити треба, тобто максимум. а так я 2000-2500 теж в середньому. п.с. курва, ше місяць тому я крутив фієсту до 4500 і ніц сі не бояв
_________________ Sad, but true.
|
11 листопада 2016, 09:46 |
Догори
|
|
Фюрер
З нами з: 09.11.2013 Повідомлень: 2326 Звідки: Червоноград, Kraków Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
|
Re: Окташка :)
BOXER, ну... я за тим намагаюсь слідкувати
в мене, шо Пасат, шо Октава - скоро по 15 років будуть мати, обоє мають по 250к пробігу а тому спосіб експлуатації є дуже важливий нове стерпить, а старе може не витерпіти
|
11 листопада 2016, 09:51 |
Догори
|
|
Модер-Маньяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 1079 Вік: 40
Авто: Lexus/Audi/Honda
|
Re: Окташка :)
cat-yellow, трохи зле так, там впуск повітря зразу під капотом зверху з правої сторони.
_________________ хороший москаль – мертвий москаль!
|
11 листопада 2016, 09:52 |
Догори
|
|
Фюрер
З нами з: 09.11.2013 Повідомлень: 2326 Звідки: Червоноград, Kraków Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
|
Re: Окташка :)
та для того є датчик температури, щоб слідкувати за температурою сьогодні 6 градусів тепла, фігню однозначно зніму (зняти, поставити - то є 3 хвилини) також врахуй, що на бусі в мене теж так було і я з картонкою відкатав не одну зиму
|
11 листопада 2016, 09:57 |
Догори
|
|
Модер-Маньяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 1079 Вік: 40
Авто: Lexus/Audi/Honda
|
Re: Окташка :)
BOXER, можеш крутити спокійно до 4500, і абсолютно нічого не поганого не буде! навпаки, це турбо двигун, у нього робочі оберти десь 3500, його треба крутити щоб був тиск, і не утворювався нагар в турбо і сажевий фільтр не забивався, і т.д.! читай мануал, а не де більший крутний момент, у нас чомусь всіх як заїло на цьому крутному cat-yellow, я не про температуру,перегріти його тобі швидше за все не вийде навіть з тою заглушкою. Я про впуск свіжого,чистого,Холодного повітря думаю., бо коли стоїть та штука двигун тяне з під капоту .
_________________ хороший москаль – мертвий москаль!
|
11 листопада 2016, 09:58 |
Догори
|
|
Фюрер
З нами з: 09.11.2013 Повідомлень: 2326 Звідки: Червоноград, Kraków Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
|
Re: Окташка :)
а нашо по місту крутити? принаймні в мене таких потреб нема а для того, щоб не було нагару - то не в місті треба крутити я, наприклад, щоб не було нагару - на трасі валю в районі 2800-3000 впродовж довгого часу (30-60 хвилин) якраз завжди використовую можливість пропалити вихлоп і все інше, коли їду в Краків, чи з Кракова, бо тоді на трасі А4 можу собі їхати ~140 біля півтора години крутити дизель в місті час від часу - не так добре, як давати йому бігти по трасі сажовики починають світитись в людей, які довго катаються по місту, без вирулювання на трасу
|
11 листопада 2016, 10:03 |
Догори
|
|
Модер-Маньяк
З нами з: 10.11.2013 Повідомлень: 1079 Вік: 40
Авто: Lexus/Audi/Honda
|
Re: Окташка :)
cat-yellow, переключати передачі для турбо дизеля на обертах низчих за +-2800-3500, залежно від моделі,типу і т.д., дуже зле, пише в мануалі шкода і в інших також
_________________ хороший москаль – мертвий москаль!
|
11 листопада 2016, 10:09 |
Догори
|
|
Фюрер
З нами з: 09.11.2013 Повідомлень: 2326 Звідки: Червоноград, Kraków Вік: 40
Ім'я: Міха
Авто: B5 FL, Tour, Tavria
Номер: 2992
|
Re: Окташка :)
не може такого бути приклад: в мене Пасат на АКПП, там при спокійному режимі він переключається в районі 2200-2500, тобто він не по мануалу переключається? в мене тяговитий трактор і йому достатньо 2к+ обертів щоб їхати
|
11 листопада 2016, 10:12 |
Догори
|
|
Хто зараз онлайн |
Зареєстровані учасники: Немає зареєстрованих користувачів |
|
Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете додавати файли у цьому форумі
|
|