auto-club.lviv.ua
https://auto-club.lviv.ua/forum/

Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.
https://auto-club.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=17&t=188
Сторінка 4 з 23

Автор:  BOXER [ 17 лютого 2014, 11:05 ]
Тема повідомлення:  Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.

в мене теж з повною загрузкою і швидкістю 100-130 вийшло 6.3.
так шо малолітражки то гуд 8)
п.с. 6ля, не думав шо колись таке напишу : lol: : facepalm2:'

не забуваємо фільтрувати слова :) (c)Добрий Шубін, тьху, блін, Фюррер

Автор:  Felix [ 23 лютого 2014, 21:19 ]
Тема повідомлення:  Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.

І так, з'їздив в Прагу - ласточка побувала в себе на батьківщині 8)
Грубо вся дорога 1750 км, розхід по бортовику 5.9 (кусок дороги валив по автобану 130-150).
Якби не автобан - то було б по бортовику десь 5.5

Ця подорож на 1750 км наблизила ТО-90 : cry:

Автор:  T5-R [ 24 лютого 2014, 11:55 ]
Тема повідомлення:  Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.

їхав: Краків-Острава-Брно-Прага? чи вальцював через Німеччину?
якщо через Брно, скажи як там ремонт дороги, ту кляту бетонку вже зробили, чи дальше як в поїзді ?

Автор:  Felix [ 24 лютого 2014, 13:17 ]
Тема повідомлення:  Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.

T5-R, спочатку план був їхати по безплатних дорогах, а тому маршрут був через Краків - далі на Бєльсько Б'яла, - Острава - Опава - Літомишль, Хрудім - Колін- Прага.
Зізнаюся, що дорога дуже складна - особливо на відрізку Краків -Хрудім (купа міст, трафік + гористий рельєф). Через це втратив значно більше часу, ніж планував.

Назад повертався так: З Праги по безплатних дорогах пішов на північ на Клодзко, а з Клодзко через Тису пішов на автостраду в сторону Ополє. Ця ділянка виявилася значно кращою = по Чехії до Градец Кралове - відносно повільно, але потім менше машин і швидкість збільшлася. В Польщі в районі Клодзко дуже рельєфна місцевість, але її небагато. Після Клодзко фактично до автострад А4 рівнини і мало сіл і швидкість можна тримати біля 100 (аж не віриться, що їхав по Польщі).
В районі Ополє вискочив на автостраду - а там вже тримав швидкість в районі 130-150 (кілометри як і бензин спливали дуже швидко : wink: )

Ну і про дороги: все таки в Польщі вони кращі, ніж в Чехії (можливо тому, що вони свіжіші від чеських). В Чехії багато доріг з покриттям типу як в нас на вулиці Виговського (стара дорога і дуже велика кількість латок і ремонтів, що призвело до того, що дорога вже не рівна).

Автор:  Петро [ 24 лютого 2014, 16:47 ]
Тема повідомлення:  Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.

Felix, в тебе часом не 0570 номер чи 0750 : ninja: : ninja: : ninja:

Автор:  Felix [ 24 лютого 2014, 18:51 ]
Тема повідомлення:  Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.

Петро, це не мій номер : wink:

Автор:  Felix [ 11 березня 2014, 17:55 ]
Тема повідомлення:  Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.

на днях перейшов на літо - ціна питання 120 грн.
машина ніби ожила 8)

Набйлижчими днями буду робити ТО-90. Сьогодні в Лесика взяв запчастини ... : ninja:

Автор:  BOXER [ 12 березня 2014, 14:07 ]
Тема повідомлення:  Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.

Felix написав:
Сьогодні в Лесика взяв запчастини

ану кинь списочок з цінами, цікаво порівняти.

Автор:  Felix [ 12 березня 2014, 17:45 ]
Тема повідомлення:  Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.

І так - рішив не відкладати неминуче - тим більше в суботу намітилась поїздка до чорта кудась : o

Сьогодні повалив на Галант_Авто і зробив все.

Отже, на ТО-90 поміняно наступне:
- масло (Кастрол) + масляний фільтр
-повітряний фільтр (фільтр салону не міняв, бо замінив його пару тисяч тому назад)
- паливний фільтр
- всі ремні і ролікі (привідні Гейтс і на генератор Дайко - вибір Лесика 8) )
+ стойки стабілізатора + два комплекти пильників і відбійників на передні стойки
+ перевірили помпу і в кінці кінців вирішили її замінити аби не було пріколів непердбачуваних.
Вроді все.

Як вже писав - роботи робилися на офіційному сервісі + ще лазили в задній барабан - там злетіла пружинка - може і ше шось вписали в рахунок (я навіть толком не дивився).

По цінах вийшло так:
Запчастини від Лесика (крім масла ,яке в мене було) вийшли грубо 2 тисячі (детальний перелік і чіткий розподіл цін на кожну запчастину я не робив) - грубо 2 тисячі грн.
Вся робота на Галант Авто + куплена в них на місці помпа - практично 2 тисячі грн.
Разом грубо 4 тисячі грн.
Тепер д машини нема чого лізти.

І ще момент - супер оригінала пильників не було і Лесик дав мені від Ібіци чи якісь універсальні вагеновські (точно не памятаю). Але виявилося, що вони чуть-чуть вужчі від оригіналів в нижній частині - тепер на нерівностях при їзді є нові звуки : facepalm2: але то фігня 8)
Після того, як порішали з заднім барабаном) - таке враження ніби машину хтось з ланцюга спустив 8)

Автор:  Sluva [ 13 березня 2014, 08:07 ]
Тема повідомлення:  Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.

Felix написав:
ніби машину хтось з ланцюга спустив

рве асфальт? : lol:

Автор:  BOXER [ 13 березня 2014, 08:56 ]
Тема повідомлення:  Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.

Felix написав:
тепер на нерівностях при їзді є нові звуки

ти чуєш скрип резинок з-під капоту при їзді? :%) та в тебе музикальний слух : ROFL:
Sluva, Славік, будь чемний і ввічливий : x : bgg:

Felix написав:
Вся робота на Галант Авто + куплена в них на місці помпа - практично 2 тисячі грн.

мда, трохи є. мені фордомайстер сказав за роботу (ремені і ролік) шось 400 грн. + якшо міняти помпу ше 200 кажись.
на опельку взагалі за три роліка, два ремні і помпу (заміна того всього) три роки тому вийшло 400 грн.

Автор:  Felix [ 13 березня 2014, 09:08 ]
Тема повідомлення:  Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.

BOXER,

чую скрип пластмасового пильника по стойці - той пильнк туго сідає на завнішній контур стойкі - вот такі пірагі : ninja:

А щодо ціни на роботу:
сама робота по всьому на Галант-Авто (далеко не найдешевший сервіс) - стала 1200грн (разом з заміною пильників стойок і стойок стабілізатора). Ту ще також треба врахувати, що в моєму моторі 2 ремні + з ролікі + ше ремінь генератора - і там троха возні було щодо заміни.
В той же час порадувало виконання робіт і наявність професійного інструменту саме для таких операцій на такому двгуні - все ж таки це впливає на якість робіт

Автор:  Felix [ 02 квітня 2014, 17:13 ]
Тема повідомлення:  Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.

І так: 28.03.14р. на пробізі 91000 км встановлено:
Зеніт компакт
Томасетто Аляска
форси Хана

Іде обкатка : ninja:

Автор:  BOXER [ 02 квітня 2014, 19:59 ]
Тема повідомлення:  Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.

Felix, шо ета? : confused2

Автор:  BOXER [ 02 квітня 2014, 20:00 ]
Тема повідомлення:  Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.

газ шолі : confused2 : confused2 : confused2 : facepalm2:

Автор:  Sluva [ 02 квітня 2014, 20:12 ]
Тема повідомлення:  Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.

беру валідол біжу до Боксера :)

Автор:  BOXER [ 02 квітня 2014, 20:18 ]
Тема повідомлення:  Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.

Sluva написав:
Звідки: Дурка

бери шось помощніше : lol: : ROFL: : ROFL:

Автор:  Felix [ 03 квітня 2014, 07:14 ]
Тема повідомлення:  Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.

от флудери : evil: : evil: : evil:

карочє, ето глубокій тюнінг 8) : ninja:

Автор:  Vusiko [ 03 квітня 2014, 08:57 ]
Тема повідомлення:  Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.

BOXER написав:
газ шолі : confused2 : confused2 : confused2 : facepalm2:

гугл каже що такі да :%)

Автор:  rubilnik [ 03 квітня 2014, 10:01 ]
Тема повідомлення:  Re: Шкода Фабія 1.4 універсал 2008р.

Газ на 1.4 то повний фейл

Сторінка 4 з 23 Часовий пояс UTC
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/