Switch to full style
Відповісти

Re: 525і Членовоз Вождя

15 січня 2014, 18:21

Fobos написав:Навіть не думай розтоновувати!

як скажеш : priest:
Lyubomyr написав:T5-R, і я на 140-му мерсі їздив на Валволайні, мені так передав власник і я його так дальше передав.

маєш негативні відгуки про то мастило?

В понеділок замінив зовнішній наконечник кермового механізму
зробив сходження.
Сьогодні забрав фільтр салону. купив оригінал BMW. залишилось зібратись із силами і поміняти 8)

Тьху-тьху, після заміни лямбди стабілізувався розхід. зараз виходить в районі 12л із заїздами в центр, тягучками іт.д.

Re: 525і Членовоз Вождя

15 січня 2014, 18:27

T5-R написав:маєш негативні відгуки про то мастило?

ні, нормальне було, але зауважив щоби були саме Голандське, і нівякому разі не було рос. або укр. мови на етикетці.

Re: 525і Членовоз Вождя

15 січня 2014, 18:28

власне я беру голандське, але зараз на ринку його можна побачити все рідше і рідше, лише в тих хто возить звідтам напряму.

Re: 525і Членовоз Вождя

15 січня 2014, 21:51

T5-R написав:залишилось зібратись із силами і поміняти

є нюанси?

не розтоновуй, будь крутим!
Зображення

і давай свою фотку в стілє:

Зображення

: ROFL: : ROFL:

Re: 525і Членовоз Вождя

16 січня 2014, 15:10

ти де взяв мої фото? ану зітри негайно : lol: : ninja:

BOXER написав:
T5-R написав:залишилось зібратись із силами і поміняти

є нюанси?


треба трохи познімати пластмасок в салоні та й все. нічого складного в заміні немає.

Re: 525і Членовоз Вождя

16 січня 2014, 15:22

T5-R, педаль газу не тре знімати? : lol:

Re: 525і Членовоз Вождя

16 січня 2014, 15:35

О.да темка про педаль газу мені дуже знайома, цікаво звідкіля : ninja: : confused2 : lol:

Мені достатньо демонтувати кришку бардачка і бокову панель в ділянці ніг переднього пасажира.

Re: 525і Членовоз Вождя

16 січня 2014, 16:12

T5-R написав:Мені достатньо демонтувати кришку бардачка і бокову панель в ділянці ніг переднього пасажира.

майже як на астрі, тільки там бардачок повністю тре було витягувати.
чесно кажучи, педальку не сильно важче знімати.

фільтр вугільний взявішь?

Re: 525і Членовоз Вождя

16 січня 2014, 16:43

я не брав замінників, брав оригінал БМВ, такий во, шматяний:
Приєднані файли
Фото0219.jpg

Re: 525і Членовоз Вождя

17 січня 2014, 12:37

сьогодні міняв той фільтр, що сказати.........одні матюки на умі. Виявляється що або німці халявники або наша Христина прославилась :%) . Незнаю хто винен, але фільтр не мінявся в машині з 1994року. ось фото його стану:

Тепер пічка і дує і гріє як має бути. : rockstar:
Приєднані файли
IMG_0496.jpg

Re: 525і Членовоз Вождя

17 січня 2014, 13:37

T5-R, то власники машини скорше всього такі
: facepalm2:

Re: 525і Членовоз Вождя

17 січня 2014, 13:45

я думаю що проблема у сервісі. Є в сервісній книзі відмітки про ТО, значить вони проводились не належно, не в повному обсязі. той чоловік який їздив тут довіряв майстрам на СТО і платив гроші.
Це не поодинокий випадок. Часто в нових машинах не міняють масел на ТО, масляних і повітряних фільтрів і т.д.....шарлатанство

Re: 525і Членовоз Вождя

17 січня 2014, 13:48

T5-R, як мені один москаль казав "ета ніщебродства"
власник міг відмовитись від заміни,вона не обовязкова

Re: 525і Членовоз Вождя

17 січня 2014, 13:53

T5-R написав:той чоловік який їздив тут довіряв майстрам на СТО і платив гроші.

ось-ось, така реальність. Я останні ТО старався дивитись навіть з кімнати очікування чи все знімалось. Правда не впевнений чи нове ставилось, а вдруг те саме старе : o Хіба самому залазити і номерки переписувати.

Re: 525і Членовоз Вождя

17 січня 2014, 13:56

Головне що решта фільтрів і масла мінялись наче нормально. Принаймі по їх стану так виглядало.
цей фільтр могли не міняти бо могли тупо не знати як : strange:

я не залишаю машину на СТО без свого нагляду, навіть зараз, при тому що роблю в своїх добре знайомих майстрів яким довіряю, ...але людський фактор завжди актуальний

Re: 525і Членовоз Вождя

17 січня 2014, 13:57

замахавсся я боротись з тим людським фактором
тому інамагаюсь робити по можливості все сам

Re: 525і Членовоз Вождя

17 січня 2014, 14:00

Дрібні речі чи шось по салону теж намагаюсь робити самому, бо ніхто не зробить краще ніж ти сам. а ходова, якісь прокладки в двигуні, сальники і т.д. віддаю спеціалістам

Re: 525і Членовоз Вождя

17 січня 2014, 14:40

T5-R написав:Дрібні речі

включаючи
T5-R написав: а ходова, якісь прокладки в двигуні, сальники

T5-R написав:намагаюсь робити самому, бо ніхто не зробить краще ніж ти сам

T5-R написав:а

T5-R написав:і т.д. віддаю спеціалістам


: oops:
десь так воно для мене :)

Re: 525і Членовоз Вождя

30 січня 2014, 14:58

мав пригоду з машиною....
позавчора, вертався вечером додому і зауважив що вентилятор пічки крутиться дуже слабо, ну думаю, може мороз так впливає, чи снігом забило впускні решітки......потім звернув увагу що щітки надто повільно стали витирати шкло.....на кінець при заводці лампочка абс гасла зразу, не дочекавшись старту двигуна, так як це мало б бути... хоча самас система працювала.
вчора ввечері ситуація погіршилась: по приїзді додому відключився абс та загорілась контрольна лампа, вентилятор почав ледве крутити, лампи головного світла стали горіти як свічка, бортовий сигналізував що не горять задні стоп-сигнали. спало на думку що триндєц геннадію. ну думаю добре що біля дому, а не в полі з дамою))))
Сьогодні зранку машина завелась з пів-тика, борт комп показував напругу 10.8 вольт, я вирішив ризикнути і їхати до майстра так, в сторону сихова, думав авось дотЄгну......дотЄгнув до Дж. Вашингтона.....словом беха їхала доти, поки напруга в мережі не почала падати нижче 8 вольт :%) насос відключився, машина тупо стала.....благо є добрі люди, привезли мені другий акум на якому я доїхав до майстрів. причиною поломки були щітки дяді гени, купив нові, перставив. Тепер зарядка в нормі, акум крутить, все що подавало ознаки смерті відновило свої функції)))
оригінальний акум БОШ це звичайно сила, біля 30-40км пробігу на ньому без зарядки....

Re: 525і Членовоз Вождя

30 січня 2014, 15:03

T5-R написав:купив нові, перставив

ану озвуч космічний прайс на з/ч до БМВ?
Відповісти