auto-club.lviv.ua https://auto-club.lviv.ua/forum/ |
|
525і Членовоз Вождя https://auto-club.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=17&t=140 |
Сторінка 6 з 7 |
Автор: | T5-R [ 11 лютого 2014, 15:25 ] |
Тема повідомлення: | Re: 525і Членовоз Вождя |
Черговий ремонт. Почав турбувати стук, зліва сильніше, справа слабше. Поїхав до БМВ сервісу, що по вул. Навроцького. Виявили знос 2ох передніх ричагів: лівий нижній, правий верхній. Одразу там купив і поміняв. Взяв Lemforder 2 шт. Знову пливу над дорожнім покриттям. |
Автор: | BOXER [ 11 лютого 2014, 15:36 ] |
Тема повідомлення: | Re: 525і Членовоз Вождя |
T5-R, прайс, прайс озвуч! |
Автор: | T5-R [ 11 лютого 2014, 15:39 ] |
Тема повідомлення: | Re: 525і Членовоз Вождя |
один ричаг 58.8 євро інший 50.3євро заміна 220 грн |
Автор: | BOXER [ 11 лютого 2014, 15:45 ] |
Тема повідомлення: | Re: 525і Членовоз Вождя |
ціни БМВшні. ричаги ше рідні стояли чи важко оприділити? |
Автор: | T5-R [ 11 лютого 2014, 16:20 ] |
Тема повідомлення: | Re: 525і Членовоз Вождя |
Ричаг один був ТРВ інший лемфордер. не дивився по сервісних чеках коли міняні точно, орієнтовно 06-07 рік, може помиляюсь. Заводські ричаги БМВ мені попередній власник віддав в нагрузку.....користі з них рівно ноль, металолом орієнтовний бюдежет пердньої ходової 6 тис грн без вартості підшипників ступиці і гальм дисків та колодок |
Автор: | BOXER [ 11 лютого 2014, 16:25 ] |
Тема повідомлення: | Re: 525і Членовоз Вождя |
кароче в півтора штуцера ти попав на заміні 2х ричагів. спереду їх чотири? а ззаду? |
Автор: | T5-R [ 11 лютого 2014, 16:29 ] |
Тема повідомлення: | Re: 525і Членовоз Вождя |
спереду 4 ричаги, 4 наконечника рульової, одна велика рульова тяга що йде по середині 2 стойки стаба 2 втулки стаба 2 амортизатора 2 відбійника 2 пружини 2 опори амортизатора ззаду там все просто 2 яйця ( міняв раніше) 370 грн пара опори амортизаторів 2 шт 200 грн (теж вже поміняв) 2 амортизатора 4 втулки ричагів ( ричаги не міняються) втулки мають ресурс десь 500 тис км 2 втулки стаба 2 стойки стаба по-суті передок складний, бо ззаду кінематика ходової та ж що в е-30 + "яйця" е-36,е-46 має таку ж передню ходовку як е30. на 36ту взагалі ставлять ричаги передні від 30ки бо вони довговічніші...... така от арифметика з.ч. бмв.... я міг зробити дешевше, типу "докрутки-реставрації" але як воно довго буде ходити...х.з.....+ поведінка машини після тих маніпуляцій не така як після нових запчастин. |
Автор: | BOXER [ 11 лютого 2014, 16:34 ] |
Тема повідомлення: | Re: 525і Членовоз Вождя |
а новіші, Е90? там ше сумніше? |
Автор: | T5-R [ 11 лютого 2014, 16:35 ] |
Тема повідомлення: | Re: 525і Членовоз Вождя |
Е-90 має вже шось подібне до е34, 4 ричаги. але з рейкою а не рульовою колонкою |
Автор: | cat-yellow [ 12 лютого 2014, 13:03 ] |
Тема повідомлення: | Re: 525і Членовоз Вождя |
мать мая женщіна... то Пасат B5 не дорогий взагалі тоді... Передня ходовка (вся крім пружин та амортів): до 3000 грн 4 пружини + 4 аморта (KYB, оригінал): до 4500 грн ззаду ходовка "вічна" робити самому - не важко... дивно, що 34-ка така дорога, я думав дешевша |
Автор: | T5-R [ 12 лютого 2014, 14:59 ] |
Тема повідомлення: | Re: 525і Членовоз Вождя |
думаю що утримання саме твого Пасата дешевше обходиться...... за примхи (БМВ ) треба платити Я думаю, що саме через вартість утримання ти продав Е-38? |
Автор: | cat-yellow [ 12 лютого 2014, 18:00 ] | |||||||||
Тема повідомлення: | Re: 525і Членовоз Вождя | |||||||||
і так, і ні вартість утримання була великою але любов переважала це (до пори до часу?) я вчився у Львові і мотався туди-сюди по 500-700 км на тиждень, тому Е38 була в сам раз Пасатом задоволений теж в великій мірі із-за вартості утримання АЛЕ! Я не думав, що 34-та така дорога То ж получається, що вона в тому плані не надто далеко втікла від 38-ї А факт, що любов до БМВ не безкоштовна, і до VW вона дешевша - спорити не буду, бо на мою думку то є так. АЛЕ! VW то не БМВ, як ти його не люби (в даному разі коли говорю не БМВ, то згадую 38-му) |
Автор: | Vusiko [ 12 лютого 2014, 18:10 ] |
Тема повідомлення: | Re: 525і Членовоз Вождя |
cat-yellow, доречі, я ваген твій ще пивом не облив |
Автор: | cat-yellow [ 12 лютого 2014, 18:43 ] | |||||||||
Тема повідомлення: | Re: 525і Членовоз Вождя | |||||||||
ще буде час |
Автор: | T5-R [ 12 лютого 2014, 19:05 ] | ||||||||||||||||||
Тема повідомлення: | Re: 525і Членовоз Вождя | ||||||||||||||||||
38ма це ікона, я мав можливість купити таку машину, але трохи злякався вартості утримання, наразі шкодую про це, треба було брати і пробувати, відчути, шо то таке, мати її у власному користуванні, бо кататись збоку це зовсім інші пиріжки... сподіваюсь що обставини так складуться і я матиму такий автомобіль в омріяному кольорі і комплектації Ричаги до БМВ тих років + - однаково коштують не залежно від моделі, до Е-30 біля 100у.е. за шт наприклад, але там їх всього два а не 4..... |
Автор: | rubilnik [ 12 лютого 2014, 19:08 ] |
Тема повідомлення: | Re: 525і Членовоз Вождя |
T5-R, краще не говори про такі ціни на запчастини бмв бо я про 46-ту дизельну мрію |
Автор: | T5-R [ 12 лютого 2014, 19:21 ] |
Тема повідомлення: | Re: 525і Членовоз Вождя |
краще 328і |
Автор: | BOXER [ 12 лютого 2014, 21:24 ] |
Тема повідомлення: | Re: 525і Членовоз Вождя |
T5-R, а як ті Е90-91? по надійності двигунів і ходової? |
Автор: | Dexter [ 12 лютого 2014, 22:04 ] |
Тема повідомлення: | Re: 525і Членовоз Вождя |
T5-R, я так зрозумів "продаж" це лише вивчення попиту? |
Автор: | T5-R [ 12 лютого 2014, 22:19 ] |
Тема повідомлення: | Re: 525і Членовоз Вождя |
Dexter, так. Бо хто ж на продаж "годує" машину оригіналом, лемфордером і АТЕ гальмами BOXER, останні живучі бмв це Е-46, Е-39, Е-38, Е-53,Е-65, Е-60 решта то вже "ніжні машини", які вартують уваги або з дизелем, або з двигуном 2.5 і вище, бо вони 6 банякові. І то, нюансів дуже багато. сучасні 2.0 бензин 4циліндра( починаючи від Е-90), ресурс 150. тис км, 6 банякові бензинові "витягують" до 200тис, з дизелями краще, вони ресурсніші..... про мільйонники такі як М50 варто забути...... Ходова всьо легкосплави з гідро сайлентблоками( наповнені маслом)..... рейки, які тарабанять..... Врешті решт я не власник сервісу БМВ, всіх нюансів не можу знати але впевнено кажу, що останні добрі бмв для наших доріг, це +- ті які я перелічив вище, новіші дуже кльові, дизайн, фарш іт.д. але для автобанів та поки нові, в крайньому разі 3-5 років |
Сторінка 6 з 7 | Часовий пояс UTC |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |