Switch to full style
Відповісти

Re: 525і Членовоз Вождя

11 лютого 2014, 15:25

Черговий ремонт.
Почав турбувати стук, зліва сильніше, справа слабше. Поїхав до БМВ сервісу, що по вул. Навроцького. Виявили знос 2ох передніх ричагів: лівий нижній, правий верхній. Одразу там купив і поміняв. Взяв Lemforder 2 шт. Знову пливу над дорожнім покриттям.

Re: 525і Членовоз Вождя

11 лютого 2014, 15:36

T5-R, прайс, прайс озвуч!

Re: 525і Членовоз Вождя

11 лютого 2014, 15:39

один ричаг 58.8 євро інший 50.3євро
заміна 220 грн

Re: 525і Членовоз Вождя

11 лютого 2014, 15:45

:%) : shock: ціни БМВшні.
ричаги ше рідні стояли чи важко оприділити?

Re: 525і Членовоз Вождя

11 лютого 2014, 16:20

Ричаг один був ТРВ інший лемфордер. не дивився по сервісних чеках коли міняні точно, орієнтовно 06-07 рік, може помиляюсь.
Заводські ричаги БМВ мені попередній власник віддав в нагрузку.....користі з них рівно ноль, металолом

орієнтовний бюдежет пердньої ходової 6 тис грн :%)
без вартості підшипників ступиці і гальм дисків та колодок
Востаннє редагувалось T5-R в 11 лютого 2014, 16:25, всього редагувалось 1 раз.

Re: 525і Членовоз Вождя

11 лютого 2014, 16:25

кароче в півтора штуцера ти попав на заміні 2х ричагів. спереду їх чотири? а ззаду?

Re: 525і Членовоз Вождя

11 лютого 2014, 16:29

спереду 4 ричаги, 4 наконечника рульової, одна велика рульова тяга що йде по середині
2 стойки стаба
2 втулки стаба
2 амортизатора
2 відбійника
2 пружини
2 опори амортизатора
ззаду там все просто
2 яйця ( міняв раніше) 370 грн пара
опори амортизаторів 2 шт 200 грн (теж вже поміняв)
2 амортизатора
4 втулки ричагів ( ричаги не міняються) втулки мають ресурс десь 500 тис км
2 втулки стаба
2 стойки стаба

по-суті передок складний, бо ззаду кінематика ходової та ж що в е-30 + "яйця"


е-36,е-46 має таку ж передню ходовку як е30.
на 36ту взагалі ставлять ричаги передні від 30ки бо вони довговічніші......
така от арифметика з.ч. бмв....

я міг зробити дешевше, типу "докрутки-реставрації" але як воно довго буде ходити...х.з.....+ поведінка машини після тих маніпуляцій не така як після нових запчастин.
Востаннє редагувалось T5-R в 11 лютого 2014, 16:34, всього редагувалось 1 раз.

Re: 525і Членовоз Вождя

11 лютого 2014, 16:34

:%) : crazy:
а новіші, Е90? там ше сумніше?

Re: 525і Членовоз Вождя

11 лютого 2014, 16:35

Е-90 має вже шось подібне до е34, 4 ричаги. але з рейкою а не рульовою колонкою

Re: 525і Членовоз Вождя

12 лютого 2014, 13:03

мать мая женщіна...
то Пасат B5 не дорогий взагалі тоді...

Передня ходовка (вся крім пружин та амортів): до 3000 грн
4 пружини + 4 аморта (KYB, оригінал): до 4500 грн
ззаду ходовка "вічна"

робити самому - не важко...

дивно, що 34-ка така дорога, я думав дешевша

Re: 525і Членовоз Вождя

12 лютого 2014, 14:59

думаю що утримання саме твого Пасата дешевше обходиться......

за примхи (БМВ 8) ) треба платити : priest:

Я думаю, що саме через вартість утримання ти продав Е-38?

Re: 525і Членовоз Вождя

12 лютого 2014, 18:00

T5-R написав:Я думаю, що саме через вартість утримання ти продав Е-38?

і так, і ні :)

вартість утримання була великою
але любов переважала це (до пори до часу?)
я вчився у Львові і мотався туди-сюди по 500-700 км на тиждень, тому Е38 була в сам раз

Пасатом задоволений теж в великій мірі із-за вартості утримання

АЛЕ! Я не думав, що 34-та така дорога
То ж получається, що вона в тому плані не надто далеко втікла від 38-ї

А факт, що любов до БМВ не безкоштовна, і до VW вона дешевша - спорити не буду, бо на мою думку то є так.
АЛЕ! VW то не БМВ, як ти його не люби :)
(в даному разі коли говорю не БМВ, то згадую 38-му)

Re: 525і Членовоз Вождя

12 лютого 2014, 18:10

cat-yellow, доречі, я ваген твій ще пивом не облив : lol:

Re: 525і Членовоз Вождя

12 лютого 2014, 18:43

Vusiko написав:cat-yellow, доречі, я ваген твій ще пивом не облив : lol:

ще буде час : man: : bgg:

Re: 525і Членовоз Вождя

12 лютого 2014, 19:05

cat-yellow написав:
T5-R написав:Я думаю, що саме через вартість утримання ти продав Е-38?

і так, і ні :)

вартість утримання була великою
але любов переважала це (до пори до часу?)
я вчився у Львові і мотався туди-сюди по 500-700 км на тиждень, тому Е38 була в сам раз

Пасатом задоволений теж в великій мірі із-за вартості утримання

АЛЕ! Я не думав, що 34-та така дорога
То ж получається, що вона в тому плані не надто далеко втікла від 38-ї

А факт, що любов до БМВ не безкоштовна, і до VW вона дешевша - спорити не буду, бо на мою думку то є так.
АЛЕ! VW то не БМВ, як ти його не люби :)
(в даному разі коли говорю не БМВ, то згадую 38-му)


38ма це ікона, я мав можливість купити таку машину, але трохи злякався вартості утримання, наразі шкодую про це, треба було брати і пробувати, відчути, шо то таке, мати її у власному користуванні, бо кататись збоку це зовсім інші пиріжки... сподіваюсь що обставини так складуться і я матиму такий автомобіль в омріяному кольорі і комплектації : ninja:
Ричаги до БМВ тих років + - однаково коштують не залежно від моделі, до Е-30 біля 100у.е. за шт наприклад, але там їх всього два а не 4.....

Re: 525і Членовоз Вождя

12 лютого 2014, 19:08

T5-R, краще не говори про такі ціни на запчастини бмв : D бо я про 46-ту дизельну мрію : roll:

Re: 525і Членовоз Вождя

12 лютого 2014, 19:21

краще 328і

Re: 525і Членовоз Вождя

12 лютого 2014, 21:24

T5-R, а як ті Е90-91? по надійності двигунів і ходової?

Re: 525і Членовоз Вождя

12 лютого 2014, 22:04

T5-R, я так зрозумів "продаж" це лише вивчення попиту? : strange:

Re: 525і Членовоз Вождя

12 лютого 2014, 22:19

Dexter, так. Бо хто ж на продаж "годує" машину оригіналом, лемфордером і АТЕ гальмами : facepalm2:
BOXER, останні живучі бмв це Е-46, Е-39, Е-38, Е-53,Е-65, Е-60 решта то вже "ніжні машини", які вартують уваги або з дизелем, або з двигуном 2.5 і вище, бо вони 6 банякові. І то, нюансів дуже багато. сучасні 2.0 бензин 4циліндра( починаючи від Е-90), ресурс 150. тис км, 6 банякові бензинові "витягують" до 200тис, з дизелями краще, вони ресурсніші..... про мільйонники такі як М50 варто забути......
Ходова всьо легкосплави з гідро сайлентблоками( наповнені маслом).....
рейки, які тарабанять.....
Врешті решт я не власник сервісу БМВ, всіх нюансів не можу знати :) але впевнено кажу, що останні добрі бмв для наших доріг, це +- ті які я перелічив вище, новіші дуже кльові, дизайн, фарш іт.д. але для автобанів та поки нові, в крайньому разі 3-5 років
Відповісти