продовжу....
по кузову, ну це тіхій ужас що зараз робиться, а коли це все робилося, то задум був чудовий, оскільки ні я ні Андрюха досвіду роботи з кузовом не мали, то на діло підписався наш кентафурік Павлік, він же P@sha на "тому форумі"
відповідно підготовкою до малярки займався він, ліпив скловолокно, арки і тому подібне.
бампер передній був достатньо побитий життям, (особисто я кавалок "губи" на північній об бардюр відірвав, давав угла, або навалював
так би мовити) тому вирішили дати йому спокій і замовили десь з під Харкова чи то Запоріжжя волокнистий бампер , і його вже стали доробляти...
з"єднювати з крилами
перехід в арку робити, так як на ВАЗ ходовій кола виступали за межі арки
бедлук примастирили
з заднім бампером було простіше, його здибали на зеленому колі, і там жеж придбали,
троха окультурили і переживаючи за аеродинаміку якийсь дідько нас попутав поставити туда шпойлєр, і не просто невинну пласмаску, а курде лавку з сусіднього дворіка на якій сиділи всі бабульки і обговорювали навколишніх
і то блін не лінь було такою дурістю парити собі мізки, і мудохатись виставляти його відносно автівки... діти одним словом ще не відійшли від НФС
проблема арок була відкритою, і тому вирішили наростити їх на основі накладок на 08, вони були порізані на дофіга шматків, ми пробували прикріпити малярським скотчем до кузова але розчарувавшись у якості наявного скотчу самонрізами інсталювали в кузов і завалили скловолокном
поверх відром глини замазані
деінсталювали кнопку замку з багажника
ну і пора малюватись, ходова стоїть, пружини запиляні
перед маляркою отак возились по львову троха
реакція оточуючих була весела))
прирівняли до сток таврюхи, нам сподобалось)
хух